part 7

5.8K 404 16
                                    

“ကိုကို...ကယ္ရင္လြတ္ေျမာက္ခြင့္ရမဲ႔အခ်စ္ပါကြယ္...အလြမ္းမ်ားအေဆြးမ်ားေပ်ာက္ဖို႔ကိုကိုအိမ္ျပန္ခဲ႔ပါကြယ္!!!...ကိုကိုဘာလို႔မခ်စ္တာလဲ...ကိုကိုဘာလို႔မုန္းတာလဲ!!!...ဟာကြာ....ဟင့္...ခ်ီးသီခ်င္းေတ...ဆိုတဲ႔ေကာင္ေတေရာေရးတဲ႔လူေတေရာအကုန္သတ္ပစ္မယ္...အီးဟီး..လြမ္းပါတယ္ဆို...ေသာက္သီခ်င္းေတဘဲနားထဲလာလာၾကားေနတယ္...အူးဝါး...ကိုကိုေရ...ေဟာ့ဒီကကူးကူးေလး..အသဲကြဲလမ္းဆံုမွာရင္ကြဲေမွာက္ယတ္ေတျဖစ္ေနျပီလို႔....အဟင့္..နမ္းတာမၾကိဳက္ရင္မၾကိဳက္ဘူးေျပာေပါ့...လက္သီးနဲ႔ထိုးရင္ေတာင္စိတ္မဆိုးပါဘူး...အခုေတာ့...အီး...ဘာကိစၥအိမ္ျပန္မလာေတာ့တာလဲ...ဒီေကာင္ၾကီးလြမ္းလို႔ေသေတာ့မယ္...”

ေနသခင္စံအိမ္မွာေနသခင္ေတာ္မရွိေတာ့ေသာေလးရက္ေျမာက္ေန႔ျဖစ္သည္...အဲ႔လိုဘဲ..အဲ႔သီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ကိုေဆာင္းရိပ္ကူးသတိရတိုင္းထထဆိုျပီး...စိတ္ေပါက္တိုင္းေအာ္ေအာ္ငိုေနတာလဲ...ဒီတစ္ၾကိမ္နဲ႔ဆိုအေခါက္၄ဝဝရွိေနျပီ...စိတ္မထိန္းႏိုင္လို႔ကိုကို႔ကိုသူနမ္းလိုက္မိျခင္းကိုျပန္ေတာ့ဆိုတာကလြဲျပီးဘာအျပစ္မွမေျပာေပမဲ႔...အဲ႔ေန႔ကစျပီး...ဘာမေျပာညာမေျပာနဲ႔ကိုကိုရွမ္းျပည္ျပန္သြားတာ...ဘယ္ေတာ့ျပန္လာမယ္ဆိုတာလဲမေျပာခဲ႔ဘူးတဲ႔ေလ...အခန္းထဲကအခန္းျပင္မထြက္..ကုန္ကုန္ေျပာ႐င္ထမင္းေတာင္ထြက္မစားေတာ့ဘဲ...ေလးရက္လံုးလံုး...အိပ္ယာေပၚေမွာက္ျပီး...သီခ်င္းဆိုလိုက္ေအာ္ငိုလိုက္လုပ္ေနတဲ႔...သူဘဝေလးကလဲအသံေတနာ...မ်က္လံုးေတဖူးေယာင္နဲ႔...မရႈမလွေတျဖစ္ေနျပီ...

“မေကာင္းတဲ႔ကိုကို....ကိုကိုလူမဟုတ္ဘူး...ကိုကိုကေခြး...အဲေခြးနဲ႔ေတာ့မႏႈိင္းေကာင္းပါဘူးေလ...ကိုကို...တီေကာင္ၾကီး...အိမ္ေျမွာင္ၾကီး...ရုပ္ေလးေခ်ာတယ္ဆိုျပီးဘဝင္ေတျမင့္ေနတာမ်ားၾကည့္ေတာင္မေကာင္းဘူး...ရုပ္ၾကည့္ေတာ့ေမေမ့သားမက္ျဖစ္မဲ႔ရုပ္နဲ႔...လူကိုလာျပီးစိမ္းကားေနတာ...ၾကည့္ထား...ေဆာင္းရိပ္ကူးတဲ႔...တစ္ကူးထဲရွိတယ္...ေနာက္က်...ေဆာင္းခ်စ္သူသာျဖစ္ၾကည့္...တစ္ေနကုန္ထိုင္နမ္းပစ္မွာ...ဂြီ...”

မေက်မနပ္ပြစိပြစိလုပ္ေနမိတုန္း...ဗိုက္ထဲကဆႏၵျပလာတာမို႔...အိပ္ယာေဘးမွာေမေမလာခ်ေပးသြားတဲ႔ထမင္းဟင္းပြဲေတကိုငဲ႔ၾကည့္လိုက္မိသည္...သူ႔အၾကိဳက္ဟင္းေတၾကီးပဲမို႔..အိပ္ယာေပၚေမွာက္ေနရာကထထိုင္လိုက္ျပီးထမင္းပန္းကန္ဆြဲယူလိုက္ကာ..ပလုတ္ပေလာင္းစားလိုက္မိသည္...ျပဴးၾကည့္မေနက်ပါနဲ႔...ခုနကဒီေဆာင္းရိပ္ကူးေလးေျပာတာကထြက္မစားဘူးလို႔ပဲေျပာတာ...ထမင္းလံုးဝလံုးဝမစားဘူးလို႔ေျပာတာမဟုတ္ဘူး...အသဲကြဲတာကအသဲကြဲတာ...ဗိုက္ဆာတာကဗိုက္ဆာတာ..လားလားမွမသက္ဆိုင္ဘူး...အသဲကြဲတာနဲ႔အစားအေသာက္ျပတ္ရေအာင္...ေဆာင္းရိပ္ကူးကငေပါမဟုတ္ဘူး...ကြဲစရာရွိတာကြဲမယ္...စားစရာရွိတာစားမယ္..ဒါစားျပီးရင္...ကိုကိုအိမ္သြားျပီးကိုကိုျပန္ေရာက္လာျပီလားသြားၾကည့္မယ္...မေရာက္ေသးဘူးဆိုရင္အိမ္ျပန္လာျပီး...အရင္ရက္ေတကအတိုင္း..အိပ္ယာေပၚေမွာက္ျပီး...ခုႏွစ္အိမ္ၾကားရွစ္အိမ္ၾကားေအာင္ေအာ္ငိုမယ္...ငိုရတာေမာလာလို႔ရွိရင္...စိတ္ထဲေပၚလာသမွ်ကိုကိုသီခ်င္းေပါင္းစံုေတကိုရရမရရဝါးခ်ျပီးဖင္ကုန္းေအာ္မယ္..မဆိုႏိုင္ေတာ့ရင္အိပ္မယ္...ဒါေတက...ကိုကိုမရွိတဲ႔သူ႔ရဲ႕ေလးရက္တာအသဲကြဲရက္စြဲေတမွာလုပ္ေနက်အခ်ိန္ဇယား

နေမဝင်သောချစ်ခြင်းမေတ္တာ(Completed)Where stories live. Discover now