“ဘာ...ဘာေျပာလိုက္တယ္...ျပန္ေျပာလိုက္စမ္း..ေဆာင္းရိပ္ကူး... ”
ေနသခင္ကိုယ့္နားကိုကိုယ္ျပန္မယံုႏိုင္ျဖစ္ရတာမို႔ျပန္ေမးလိုက္မိသည္...ဟုတ္တယ္...သူလံုးဝကိုမယံုႏိုင္ဘူး...သူ႔မ်က္စိထဲမွာ..ကေလးကျဖဴစင္ျပီးအျပစ္ကင္းစင္တဲ႔ကေလးတစ္ေယာက္ဘဲမို႔...ဒီလိုစကားမ်ိဳးေျပာလာလိမ့္မယ္လို႔လံုးဝလံုးဝကိုမထင္ထားခဲ႔ဘူး...
“ ကို..ကိုကိုနဲ႔တူတူအိပ္ခ်င္တယ္လို႔...”
“ေဆာင္းရိပ္ကူး!!!!....မင္း...မင္းသိပ္ကိုရဲတင္းေနတယ္ေပါ့ဟုတ္လား... ငါလိုက္ေရာေပးတယ္ဆိုတိုင္းကမ္းတက္မလာနဲ႔ေဆာင္းရိပ္ကူး...အတူတူအိပ္ခ်င္ရေအာင္...ငါမင္းအေဖလဲမဟုတ္ဘူး..အစ္ကိုလဲမဟုတ္ဘူး...မင္း...မင္း...ဘယ္လိုေသာက္ရူးထေနလို႔ဒီလိုစကားမ်ိဳးေျပာထြက္ႏိုင္တာလဲ...ငါကတစ္စိမ္းေယာက်္ားတစ္ေယာက္ဆိုတာေရာသိရဲ႕လား...က်စ္...မင္းအခုလိုေျပာလိုက္တာ...ငါမဟုတ္တဲ႔တစ္ျခားလူတစ္ေယာက္သာဆိုရင္...မင္းဘဝဘာျဖစ္သြားမယ္ထင္လဲ...စုတ္ျပတ္သပ္သြားမွာကြ...သိလား...ရစရာမရွိေအာင္စုတ္ျပတ္သြားမွာ...”
ဂ႐ုဏာေဒါသေတေၾကာင့္သူ႔အသံေတတုန္ယင္လာရသည္...ေဒါသေၾကာင့္ေလသံမာမာနဲ႔ေျပာမိလိုက္ေပမဲ႔ခ်က္ခ်င္းမ်က္ရည္ေတသီးသြားတဲ႔မ်က္ႏွာငယ္ေလးကိုျမင္လိုက္ရေတာ့...သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားရသည္...ဒီမ်က္ႏွာမ်ိဳးကိုသူ႔ႏွလံုးသားကၾကာၾကာၾကည့္ႏိုင္စြမ္းမရွိတာမို႔...မ်က္ႏွာလႊဲလိုက္မိကာ...
“ထေတာ့...ငါအိမ္ျပန္ပို႔ေပးမယ္...ေနာက္ဆံုးဆႏၵအတြက္...တစ္ျခားတစ္ခုစဥ္းစားရင္စဥ္းစားထားလိုက္...ဒီေန႔..မင္းဘာမွမေျပာလိုက္ဖူးလို႔ဘဲ...ငါသတ္မွတ္လိုက္မယ္... ”
ေနသခင္ေျပာလိုက္ျပီးေဆာင္းေလးထဖို႔လက္ကမ္းေပးလိုက္ေပမဲ႔...ကေလးငယ္ကေတာ့ဒူးေလးပိုက္ျပီးတအင့္အင့္ရွိဳက္ငိုေနဆဲ....
“ အင့္...ဒီတိုင္း...အဟင့္...ေဆာင္းကဒီတိုင္း...ကိုကို႔ေဘးမွာအိပ္ခ်င္လို႔...ဟင့္...ေျပာ...ေျပာမိတာကို...အီး...ကိုကိုမေကာင္းဘူး..ဟင့္...ေဆာင္းကိုေအာ္တယ္...အင့္...ေျပာေတာ့...ေဆာင္းျဖစ္ခ်င္တာလုပ္ေပးမယ္ဆိုျပီးေတာ့...အင့္...အဟင့္...အီးဟီး...ဟင့္....”