hot kiss?

538 40 7
                                    

Seokjin telah tiba di rumahnya, namun apabila smpai hanya ada Jirin dan Jisoo sahaja.

Jisoo menjemput dgn senangnya begitu juga Jirin. Walaupun Seokjin baru pergi, rasa rindu mereka terhadap oppanya tak akan berkurangan.

"Seokjin oppa!" Jirin memanggil, Seokjin memandang Jirin memegang jajan yg dibelinya. "Ye, Jirin?" Seokjin menyahut. Jirin malah menangis. Seokjin menjadi panik dan terus memeluknya. "Kenapa ni sayang?" Tanya Seokjin membelai rambut Jirin. Jirin menangis di dalam pelukan Seokjin. "Jirin takut..oppa tinggalkan Jirin lagi.." kata Jirin membalas pelukan Seokjin

Sigh, Seokjin hanya boleh memujuk. "Oppa tak tinggalkan Jirin, oppa kerja dengan tuan Taehyung. Jirin dah lupa ke?" Tanya Seokjin dengan suara yg manis. "Oh! Jirin lupa pulak!hahaha ," Jirin kembali happy. Padahal Jirin tak tahu apa-apa.

"Jisoo, jgn risau aku tahu jaga Seokjin, macam mna kau jaga dia. So, Don't worry." Kata Taehyung dengan yakin. Jisoo hanya mengangguk dan berbisik pada Taehyung.

"Kalau kau buat oppa menangis..aku patahkan satu-satu tulang kau, dan kalau kau berani sentuh oppa aku, aku ambil balik dia dan aku bagi hot dog kau anjing makan,faham?" Kata Jisoo dengan suara mengancam kemudian dia tersenyum dan menepuk bahu Taehyung.

Taehyung menelan ludah. Manakan tidak, adik berumur 19 tahun bercakap dengan orang berumur 24 tahun macam itu. Taehyung mengangguk berkali-kali. Seokjin pula melepaskan pelukan Jirin yg telah tertidur.

"Hyung, dah pukul 6 lebih ni, kita kena balik mungkin eomma sorang kat rumah." Kata Taehyung. Seokjin berkata "baiklah, adik,jaga kakak baik-baik ya? Kalau ayah dah balik pesan dengan dia jangan berhutang lagi. Baju baru tu pakai dan masak daging tu kalau kakak nak makan ye,oppa sayang adik dan Jirin tu," kata Seokjin dan memeluk Jisoo.

Jisoo menahan tangisnya seperti tak berjumpa setahun dengan oppa kesayangannya.

🍫
🍓

Seokjin POV
Lepas aku mandi dan pakai baju tidur baru, aku turun ke bawah dan pergi ke ruang tamu. Mungkin Taehyung sedang mandi juga atau tidur. Memasang tv dan semua cerita bosan, aku bangun dan tolong eomma memasak makan malam. Eomma hanya terima bantuan aku, aku tolong basuh sayur, cincang daging dan lain-lain.

Menu makan malam hari ini ialah lobster, daging panggang dan kimchi mungkin? Aku tak tahu sebab selama ni aku hanya makan nasi kimchi dan sedikit daging. Kalau ada duit lebih aku beli seafood yg murah. Dan nmpk gayanya, lobster ni besar dan berkualiti mungkin mahal atau sangat mahal.

Selepas tu aku sedang mengelap meja, Taehyung datang memeluk pinggang aku dan menghirup bau badan aku. Aku pakai sabun berbau vanilla. Mungkin dia suka.

Dia tak lepas pelukannya dan aku pun taknak dia lepaskan. Aku menoleh ke belakang dan memeluk dia, dia juga tak kesah. Sampai lah ada orang mengganggu moment kami.

"Ekhem, sila hormat org single." kata eomma bergurau. Kami ketawa bersama. Tinggal bersama dengan alien ni bukanlah teruk sangat. Aku rasa aku dah mula sukakan lelaki harimau ni lah.

"Seokjin hyung?" Taehyung memanggil aku memandang dia tapi masih memeluknya. "Ye Taehyungie?" Aku menyahutnya dia menatap mata aku dengan penuh kasih sayang dan...cinta?

"Can i kiss you?"

Deg
Deg
Deg

Jantung aku berdetak kuat. Aku tak tahu nak jawab apa tapi aku pun nak rasa bibir coklat dia. Ramai kata coklat dan strawberi sedap dan sesuai apabila digabungkan. Dan aku mengangguk. "Yes," dengan satu perkataan dia menempelkan bibirnya yg hangat kepada bibir aku.

Aku menikmati ciumannya. Omg! Dia pandai dalam bab cium macam ni. Menikmati setiap sentuh yang dia buat. Sampailah dia menggigit bibir bawah aku, "akh!"

Dengan segera dia menyelitkan lidah dia kedalaman mulut aku. Aku terasa hangat dan panas tiba-tiba. Taehyung terlalu bagus dalam cium orang. "Enghh," aku tak boleh tahan suara aku, dan sehingga aku kehabisan nafas. Aku meninggalkan ciuman itu dan bernafas lemas. Taehyung membelai wajah aku yg memerah Smpai ke telinga dan leher, dia mengelap sisa air liur yang mengalir di tepi bibir aku, air liur siapa aku tak tahu. Mungkin kerana tadi kami berkongsi kehangatan dan sampai tak perasan eomma ada di balik dinding.

"Ermmm, saya naik bilik dulu Taehyung.." aku berkata mahu melarikan diri. Malu!

Tapi tangan aku ditahan dengan Taehyung "Jangan tinggalkan saya seorang hyung."

Mukanya pun merah dan aku mengangguk dan smpai lah eomma yg memulakan bicara. "Ekhem, hot kiss huh?" Eomma bergurau. Muka aku bertambah merah. "Taehyung, tadi eomma dapat panggilan dari Hoseok yg dia nak datang sini sbb besok dia dah berangkat pergi Jepun." Terang eomma.

Hoseok? Siapa tu? Nanti aku tahulah. Mungkin kawan Taehyungie, dan smpai sekarang aku masih tak boleh lupakan ialah ciuman tadii!!!

End of Seokjin POV

So, hi?👋
Yg baca jgn lupa vote ye,😚

-yana-

coklat strawberi (malay) Taejin .End.Where stories live. Discover now