Ting tong~
Bunyi loceng rumah Taehyung berbunyi dan menandakan tetamu yg ditunggu telah tiba. Dengan senang hati mereka menyambut tetamu 2 orang itu.
"Hoseok hyung!" Taehyung memeluk lelaki bernama Hoseok itu begitu juga Seokjin tetapi dilarang oleh Taehyung. Namun Seokjin dibenarkan untuk memeluk tetamu mereka yg kecil yg disebelah Hoseok itu.
"Hi, saya dengar dari Jimin dan Jungkook, hyung ialah Seokjin kan?" Tanya Hoseok lelaki yg tampan dan tinggi
"Dae, saya Seokjin," Seokjin menunduk hormat pada tetamunya. Suga pula lelaki disebelah Hoseok berkata "eh, tak apa hyung, kami yg patut tunduk pada hyung.. annyeong," kata Suga dan diikuti oleh Hoseok membungkuk memberi hormat.
"Aku yg tuan rumah kan?" Celah Taehyung. Suga tertawa kecil dan menjentik dahi Taehyung yg tampan.
"Aduih," Taehyung mengaduh kecil. Suga memuncungkan bibirnya, perutnya mulai berbunyi.Kriukk
KriukkPerut Seokjin dan Suga sama-sama berbunyi. Wajah mereka berdua berubah jadi merah kerana malu.
"Jemputlah masuk hyung, eomma dah masak special dan dibantu khas oleh Seokjin hyung." Ajak Taehyung. Tetamu yg diundang pun masuk ke dalam rumah megah mereka."Eomma!" Suga berlari ke dapur dan memeluk wanita itu, wanita itu membalas pelukannya. Sedangkan Seokjin membantu eomma menyusun piring, Taehyung dan Hoseok bersembang sambil jalan kearah meja makan.
Mereka makan sambil bersembang-sembang
dan bergurau senda. Setelah makan mereka bersembang sebelum tetamunyatamunya balik."Tapi ayah hyung dah janjikan tak akan berjudi lagi?" Tanya Hoseok. Mereka bersembang bagaimana Taehyung dan Seokjin berjumpa dan tinggalkan bersama. "Dae, baguslah ayah dah nak berubah," Seokjin berkata semula.
"Jadi hyung akan tinggal kat sini dengan Taehyung sampai bila?" Tanya Suga pula. "Takkan pernah," Taehyung menjawab bagi pihak Seokjin. Seokjin pula hanya diam dan menunduk malu. "Wuuu," eomma dari dapur pula menyelit.
"Korang ni..couple ke?" Hoseok pula menanya, Taehyung dan Seokjin terpandang mata mereka dan muka mereka sama-sama memanas. "M-mana ada!" Taehyung menafikan. Memang ada niat Taehyung nak jadikan Seokjin kekasihnya tapi belum masanya.
"Ye lah tu, tahu-tahu bila kami dah balik dari sana, korang dah bertunang. Hehehe mna lah tahukan sayang?" Hoseok merangkul bahu Suga dan Suga mengangguk. "Haraplah dia tak ganggu kau lagi," Hoseok menambah lagi. "Eng, harap lah..sbb aku takkan bgi dia ganggu kehidupan aku lagi hyung," kata Taehyung.
Seokjin terdiam, bertanya dalam hati, tentang dia. Seokjin membiarkan mereka bersembang manakala Seokjin memakan separuh pinggan strawberi segar.
Setelah puas bersembang Hoseok dan Suga berangkat pulang. Taehyung memeluk Seokjin dari belakang. Seokjin terus menutup pintu apabila kereta tetamunya menghilang.
"Wae?" Seokjin bertanya pada Taehyung yg tiba-tiba memeluknya. "Jangan tinggalkan saya,hyung.." Taehyung menyelitkan mukanya di leher Seokjin. "Emph..Taehyung, geli lah.." Seokjin berkata entah kenapa berasa sensasi panas apabila nafas Taehyung di lehernya.
Taehyung dengan smirk tampannya tak meninggalkan wajahnya. "Ohh, hyung sensitif rupanya," Taehyung menggoda. Seokjin mengangguk. Bukannya melepaskan Seokjin, Taehyung memeluk Seokjin lebih erat dan mendekatkan lagi wajahnya pada leher putih Seokjin.
"T-taehyung? Emphh, apa kamu c-cuba buat?" Taehyung mencium leher cantik Seokjin manakala si cantik Seokjin wajahnya memerah pabila mulutnya mengeluarkan suara yg tak patut dia keluarkan.
"Masuk lah bilik hyung," Taehyung berkata melepaskan pelukannya. "Wae?" Seokjin bertanya. Taehyung memandang serius Seokjin dan Seokjin hanya membalas dengan tatapan innocent nya. "Masuk sebelum saya terkam hyung, cepat. Saya mungkin tak dapat tahan nnti." Taehyung berkata dengan sungguh-sungguh.
Seokjin hanya mengangguk. Dia juga tak faham mengapa Taehyung mahu terkam Seokjin padahal baru lepas makan. Hanya itu difikirkan oleh innocent Seokjin.
Setelah Seokjin masuk ke biliknya, Taehyung di perpustakaan seorang diri. "Shit! Dah dua kali, junior aku terbangun disebabkan Seokjin hyung, sabar Taehyung..belum masanya." Kata Taehyung berseorangan.
Kali pertama dia hard ketika wajah Seokjin menangis semasa dipaksa minum teh, dan kali kedua dia hard kerana suara manis Seokjin tadi.
"Ughh, Seokjin!" Taehyung memanggil-manggil nama Seokjin berterusan sehingga dia mengeluarkan cecair putih. (Ohh, my eyes 😮)
Di bilik Seokjin
Seokjin pula sedang baring di katilnya memikirkan apa yg dilakukan oleh Taehyung.
"Taehyung.." nama Taehyung diungkapkan oleh Seokjin. Seokjin merasa aneh sejenak didalam dirinya apabila dirinya disentuh oleh Taehyung.
"Pasti adik akan marah kalau adik dapat tahu pasal ni..Taehyung lapar ke? Dia nak makan ke? Kenapa dia nak terkam aku? Apa maksudnya? Aduh, aku tak faham betul lah dgn alien ni," Seokjin tiba-tiba marah pada diri sendiri. Dia menyelimutkan dirinya sehingga bahu dan mulai tertidur.
"Taehyung.." nama Taehyung disebut-sebut oleh Seokjin walaupun dibuai mimpi.
Di dapur
"Haihhh, anak muda. Mana nak hormat orang single. Sama macam kita waktu muda dulu.." kata si wanita yg dipanggil eomma. Sambil membelai foto lama ketika bersama arwah suaminya.
"I miss you, my husband."
So, .I might update twice a day iaitu pagi dan malam, and thx 4 reading 😚
Love you all! 🤗
-yana-
YOU ARE READING
coklat strawberi (malay) Taejin .End.
FanfictionKim Seokjin anak dari keluarga sederhana yg bercita-cita ingin menjadi chef. dia tinggal dgn 2 org adik perempuannya dan ayahnya yg suka berjudi dan minum arak. ayahnya diminta duit hutang itu tapi ayahnya ingin menggantikan dgn anak bongsunya iaitu...