Hoofdstuk 24

131 10 0
                                    

"Dus jullie praten weer met elkaar?" Ik knik, spring van het aanrecht af en sla mijn arm om Susanne heen. Shawn kijkt ons met grote ogen aan, "zijn jullie..."samen?" Maak ik zijn zin af en knik, "Jup." Ik laat Susanne los en loop weer naar het aanrecht, "dat bedoelde ik met, ik heb ook een leven, en ik ga vandaag niet naar de studio, that's it."Shawn staart me aan en loopt daarna de keuken uit zonder iets te zeggen. Voor hij de keuken verlaat kijkt hij Susanne boos aan maar dat heb ik niet gezien. "Waarom reageert hij zo?" Susanne wrijft over haar armen en komt naast me staan. Ik haal mijn schouders op, hij reageerde anders vandaag, raar. Alsof hij me weg wou hebben bij Susanne. Ik geef een bord aan Susanne waar ik net brood op heb gelegd en ze gaat aan tafel zitten. "wat wil je vandaag doen?" Ik ga tegenover haar zitten en neem een hap van mijn geroosterd brood. Ze haalt haar schouders op, "mij maakt het niks uit." Ik glimlach, ik wist dat ze dat ging zeggen. Ik eet mijn brood op en denk na, wat kunnen we doen? "We kunnen naar het strand gaan?" Zegt Susanne uit het niets en ik knik, "goed idee!"
Ik pak susanne's hand en we lopen over het strand opzoek naar een plekje waar we kunnen zitten. Het is druk, vind je het gek met zulk mooi weer. Van alle kanten worden we aangestaard als we langs lopen. Ik ben eraan gewend maar Susanne niet. Ik knijp in haar hand om te laten weten dat ik haar niet alleen laat. Eindelijk vinden we een plekje waar we onze handdoeken neerleggen. "Moet ik je rug insmeren?" Vraag ik als Susanne haar armen insmeert met zonnebrandcrème. Ze gaat op haar buik liggen en ik smeer haar rug in. Ik ga zitten en kijk om me heen, sommige mensen staren me aan met open mond. Ik zwaai en ze kijken snel de andere kant op. "Zullen we het water ingaan?" Zeg ik, ik verveel me. Gelukkig stemt Susanne voor en loopt ze iets voor me. Ik gooi haar over mijn schouder en ren naar het water. "JUSTIN LAAT ME LOSS!" Gilt ze als ik het water in ren. "Wat wil je baby" zeg ik en gooi haar in het water. Als ze bovenkomt probeert ze mij onder water te duwen maar ik ben te sterk voor haar. "Oh nee jij gaat dit niet winnen!" zegt ze en ik begin te lachen. Ze kijkt me boos aan maar begint uiteindelijk ook te lachen. Ik kijk haar aan en geef haar een kus. "Ik heb al gewonnen babe." Zeg ik lachend. "Ik hou van je" Susanne drukt haar lippen op die van mij. "Ik ook van jou" zeg ik tegen haar lippen aan en zoen haar.

Our friend Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu