Miután lezuhanyoztam, és felöltöztem Loki is rendbe szedte magát, majd megbeszéltük, hogy találkozunk az erkélyen, és megtárgyaljuk a küldetés további menetét.A hajamat nem volt időm megszárítani, így nedves tincsekben lógott a vállamra. Majd a nap úgyis megszárítja.
Leültem az erkélyen egy székre, majd a laptopot az ölembe véve nyitottam meg az emailt amit Nat küldött.
Loki huppant le velem szembe, Asgardi ruha volt rajta. Fekete bőr ing, és fekete gatya, szintén fekete csizmával. Látom, kedveli a változatosságot. Még mindig dühös voltam rá egy kicsit a reggeli zuhanyzós eset miatt, ami látszólag őt nagyon is szórakoztatta, hogy kellemetlen helyzetben vagyok. Kedves.
-Szóval –köszörültem meg a torkom megszakítva a csendet.
-Ahogy látom, mintát kell hoznunk a vegyszerből amivel, próbálják az átlagembereket isteni hatalommal felruházni. Vissza kell vinnünk Asgardba, oda adni Thornak. A többit a S.H.I.E.L.D. intézi. –felnéztem a férfire, hogy lássam figyel-e. Ő átható tekintettel fürkészett, én pedig rögtön elkaptam a pillantásomat. Nem vagyok képes bele nézni a szemeibe. Zavartan folytattam.
-A vegyszer a bázis közepén van egy őrökkel körbe vett szobában. Nat, segít nekünk és egy szerver segítségével tudni fogja, merre vagyunk, vagy, hogy az ellenség katonái hol helyezkednek el. Ahogy látom a bázis közelébe is elég nehéz lesz bejutnunk –közelítettem rá a térképre hunyorogva. Loki felállt majd mögém sétált, hogy ő is lássa, mennyi katona van a bázis kőré állítva.
-Ah persze, majd pár katona kifog egy istenen –dünnyögött Loki, majd az egérért nyúlt, hogy valamit megnézzen a térképen. Csak hogy nem tudta használni mivel Asgardban nem szokás a laptop használata.
-Hmm, ahogy látom már a mesterséges intelligencia is kifogott az istenen –vettem el az egeret nevetve és ránagyítottam arra mire Loki nem tudott. A férfi csak unottan rám meredt, majd visszaült velem szembe.
-Fura hely ez a Midgard –nézett le a szántóföldekre. –De uralkodni jó lett volna –vont vállat.
-Ah, ne viccelj. A föld nem érdemelt volna meg téged –ironizáltam, de mintha a férfi nem akarta volna észrevenni az élt a hangomban, somolyogva tekintett föl rám. Ezzel a mondattal nagyon belophattam magam a szívébe. Ha egy egyáltalán van olyanja.
-Egyébként tetszik így a hajad. Vizesen. Jól áll. –tette hozzá, mire meglepődve pillantottam fel a laptopból. Nem igazán tudtam rá mit reagálni. Inkább csak egy halk köszönömet mondtam, majd tovább beszéltem a küldetésről.
Natasha csatolt még egy levelet a többi mellé, ahol részletesen leírta, hogy hogyan juthatunk be a bázisra. Felhívta a figyelmünket a zsákutcákra, és az útközben adódó nehézségekre.
A terv teljes egészében kész volt. Már csak az miatt kellett aggódnunk, hogy Loki tartja-e magát hozzá, vagy sem. De ahogy őt ismerem, biztos lesznek útközben meglepetések.
***
A nap hamar eltelt.
Loki a szobájában volt egész nap, én pedig a kertben edzettem, hiszen a holnapi küldetés miatt formába kellett hoznom magam.
Este 9 lehetett, amikor rájöttem, hogy kéne valamit vacsorázni. Letusoltam, majd felvettem egy bő pólót és egy leggingset majd a konyha felé vettem az irányt. Összedobtam egy gyümölcssalátát, és kiültem a teraszra.
Sötétben még gyönyörűbb kilátás nyílt aza egész birtokra. Eddig fel se tűnt, de kis lámpákkal, gyertyákkal és mindenféle égősorokkal volt a kerítés, az udvar és a ház kidíszítve. Sötétben különböző helyeken apró kis fények ragyogtak fel a birtokon. Nagyon barátságos volt. Magamra terítettem egy vékonyabb takarót, mivel az idő így is csípős volt, de nem fosztottam meg magam a látványtól hogy bent egyem meg a vacsorám.
YOU ARE READING
Fekete arany (Loki f.f) [BEFEJEZETT]
FanfictionIronikus hogy mennyire hasonlít a nevetés a síráshoz... Első rész: Sötét, mint a lelke *Loki fanfiction* ! történetileg nem pontos, mivel fanfiction nyomokban követi csak az eredeti sztorit ! °A történet az én elmém szüleménye, kérlek ne lopjátok e...