Pazartesi
"En sevdiğin ergen geldi."
"Aa, hani nerede?"
"Ha ha." diyerek gözlerini kıstı ve ellerini cebine koydu. Eline bir paket ilişince gözleri kocaman açılmıştı. Az kalsın Can için aldığı bilekliği vermeyi unutacaktı.
"Ha bu arada, bu senin için." diyerek paketi uzattı. "Biliyorum çok küçük bir şey ama, teşekkür manasında."
Can gülümseyerek paketi açtı ve çıkan bilekliğe güzel bir şekilde baktı. Ayaz'a dönüp "teşekkür ederim" diye mırıldandı ve bileğine taktı.
"Yakıştı."
"Güzel çünkü. Gerek yoktu ama, teşekkür ederim yine de."
"Sen beni getir götür yapman yetmiyormuş gibi bir de hoodie hediye ettin. Onlara göre bu ufacık bir şey zaten."
"Olsun. Önemi olan veriliş amacı."
"Manevi değer diyorsun yani."
"Her zaman." diyerek göz kırptı ve arabayı çalıştırdı.
.
"Hadi hadi hadi! Durmak yok, mızmızlanmayın!"
"Abi, Allah aşkına! 12 tur oldu koskocaman saha." diye nefes nefese konuştu Ahmet.
"20'ye çıkmasını istemezsin, değil mi?" Ahmet sabır dileyince güldü ve Ayaz'a baktı. Suratı kıpkırmızı, tişörtü terden ıpıslak olmuştu. Göz göze geldiklerinde sinir edici bir şekilde gülümseyerek düdüğünü çaldı.
"Tamam yeter. 1 dakika dinlenin, sonra ısınmanızı yapın."
Kendisi odaya ilerlediğinde herkes küfür etmeye başlamıştı. Onu sevmedikleri için değildi tabii, işkence yüzündendi.
Top ısınmasından sonra, smaç ve defans çalıştırmış, sonra biraz daha işkence yapıp antrenmanı bitirmişti Can. Herkes pestili çıkmış şekilde soyunma odasına ilerledi.
Daha bitirmedim ama bölüm atmayı özlediğim için atayım dedim flcnskcj
bu arada mesaj atarsanız cevap yazamam çünkü e-postamı onaylayamiyorum dolayısıyla duyuru da atamıyorum sad
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Addicted (bxb)
Teen FictionDaddy issues kitabıdır. Bölümler kısa kısadır. Cok fazla bölüm olmasına aldırmayın. Uyuşturucu bağımlılığı ve tedavisi hakkında pek bir bilgim yok. Yani gerçekçi olmayan şeyler için linç etmeyin lütfen tşk