Sondaki açıklamayı okuyun lütfen
"Teşekkür ederim. Her şey için."
"Ben de." birbirlerine sarıldıktan sonra Deniz dolmuş gözlerini saklamak için bavulunu almaya yöneldi.
"Başka bir şekilde tanışsaydık.."
"Böyle düşünürsen sürekli üzülürsün Deniz. Olmayan bir şeyin üstünde durmak yerine olabilecek şeyler için umut et. Beni düşünüp kendini üzme lütfen." Deniz başını salladı ve burukça gülümsedi.
"Görüşürüz o zaman. Ya da... görüşmeyiz bilmiyorum."
"Konuşuruz belki." Deniz tekrardan başını sallayıp odadan çıktı.
Akşam
"Bugün ne dinliyoruz?"
"Harry Styles açmayı düşünmüştüm. Sana uyar mı?"
"Uyar."
Ayaz "she" şarkısını açıp gözlerini kapattı yine. Bu şarkıyla -aslında Harry'nin sesiyle- kutsanmış hissediyordu.
"Neden hep gözlerini kapatıyorsun?"
"Daha rahat oluyor. Tek başıma gibi hissedince... Yani bu şarkıları oturup biriyle dinlemek sana da garip gelmiyor mu?"
"Hiç dinlemedim ki biriyle. Şu an da garip gelmiyor." Ayaz başını sallayıp dışarıya göz gezdirdi.
"Can."
"Hı?"
"Hoşlandığın, sevdiğin biri var mı?" Can Ayaz'a döndü ama o Can'a bakmıyordu.
"Belki. Neden?"
"Daha iyi tanımak için. Senin doğru kişi olacağına karar verip beni evlatlık almanı isteyeceğim de." diyerek güldü. "Ne bileyim sordum işte."
"Tamam."
Başka bir şey konuşmayıp şarkıların tadını çıkara çıkara antrenmana gittiler. Ayaz Can'a duygularını söylemeyi düşünüyordu bir yandan, ama sonra kendisini durduruyor, 'saçmalama gerizekalı! söylersen her şey boka sarar, bir daha böyle olamazsınız' diyordu. Kendisiyle Deniz gibi olsa, Can içten içe garip hissedebilirdi ve bu, davranışlarına da yansıyacağından dolayı hoş olmazdı.
Evet aşklarım bir karar verdim. Yarın da iki tane bölüm yayımlayıp ondan sonraki birkaç gün bölüm atmicam. Ama sonra, finale kadar olan bütün bölümleri bir anda aticam. Daha mantıklı geldi öyle yapmak. Merak etmeyin çok bekletmicem sizi kdnclsnx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Addicted (bxb)
Teen FictionDaddy issues kitabıdır. Bölümler kısa kısadır. Cok fazla bölüm olmasına aldırmayın. Uyuşturucu bağımlılığı ve tedavisi hakkında pek bir bilgim yok. Yani gerçekçi olmayan şeyler için linç etmeyin lütfen tşk