40

9K 591 108
                                    

Selam

Naber

İyiyim sen

İyii

Alıştın mı oraya?

Sayılır

Sen bensiz ne yapıyorsun?

Biliyorum sıkıcı

Cidden sıkıcı

Değerini bilememişim

Agab

Neyse senin de çıkmana az kaldı zaten

Aynen

Ayaz

İşim var da

Sonra konuşalım mı?

Tamam

Görüşürüz

Görüşürüz

Yapacak bir şey bulamayınca dizi izlemeye karar verdi ve telefondan bir şey açarak izlemeye başladı.

Evet aşklarım şimdi biraz Can'a gidelim

Kıyafetleri tek tek katlayıp rafa yerleştirdi ve ilerideki dağılmış olanların yanına ilerledi. Her zaman olduğu gibi, akşam saati olduğu için iyice kalabalıklaşmaya ve dolayısıyla daha çok dağılmaya başlamıştı mağaza.

Telefonu çalınca kabinlerin o tarafa ilerleyip aramayı yanıtlandırdı.

"Kanka akşam bara gidiyoruz gelecek misin?"

"Kaçta?"

"9 gibi gideriz."

"Tamam, gelirim. Çalışıyorum şimdi kapatmam lazım."

"Tamam brom. Görüşürüz." Telefonu cebine atıp işine döndü.

Akşam

Kapıdan girince görmeyi sevdiği loş ışıklar karşılamıştı yine onu. Biraz kalabalıktı, o yüzden hiç vakit kaybetmeden bir bira aldı ve her gittiklerinde oldukları yere ilerledi orada olacaklarını düşünerek.

Bayağı zaman geçirmişlerdi. Biri fotoğraf çekinmek isteyince herkes bardağını kaldırdı ve çekindiler. Kız story atıp herkesi etiketleyince Can da kendi storysine attı.

-

Ayaz Instagram'da gezinirken Can'ın storysine denk gelmiş, morali biraz bozulmuştu açıkçası. Neden olduğunu bilmiyordu ama.

Alkol zararlı değil mi ya

yazarak hikayesine yanıt verdi. Can bir süre sonra görmüştü.

Bunu sen mi söylüyorsun .d

Ben artık aklı başında bir bireyim.

Senin aksine

Birkaç biradan alkol komasına girecek değilim

Velet

*dilçıkaranemoji

Evet aşklarım birkaç gün bölüm yok dediğim gibi. Sonra ya tamamını atıp bitiricem ya da ikiye ayırıcam bilmiyorum. Kitabi nasıl bitireceğimi de bilmiyorum açıkçası ama yapicaz işte bir seuler.

Büyük ihtimalle ikiye bölücem çünkü hepsini atmak istesem daha fazla beklemek zorunda kalırsınız ve bekletmek istemiyorum.

😘

Addicted (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin