Tam olarak, bitik denilebilecek bir şekilde koltukta yüz üstü uzanıyordu. Gerçek babasını, annesini, orospu çocuğu babasını -ki ikisi de öyleydi- ve okula dönünce ne olacağını düşünüyordu. Her düşüncesi kötü sonuca varıyordu..
Zil sesini duyunca bitkin bir halde, kapıya ilerledi. Kapıyı açınca Can içeriye bir adım attığı anda neden yaptığını bilmediği şekilde kollarını boynuna sardı ve ağırlığını ona verdi. Can fazlasıyla şaşırmıştı ama düşmemeleri için Ayaz'ı ayakta tuttu. Omzu ıslanmaya başlayınca zorla biraz ilerleyip kapıyı ayağıyla kapattı ve koltuğa oturdu. Ayaz da kendiliğinden yanına oturmuştu.
Ayaz'ın hıçkırıkları arasında "şş, tamam yok bir şey." dedi ve saçlarını okşadı. Hâlâ bir anda üstüne atıldığı için şaşkındı ama ne kadar yıkıldığını bildiği için, normal de karşılıyordu.
"Ben... özür dilerim." kendini Can'dan ayırmıştı. "Bir anda içimden öyle gelince yaptım. Özür dilerim."
"Sorun değil. Evde bir şey mi oldu?"
"Farklı bir şey değil." Gözlerini silip bakışlarını yere çevirdi. Yaptığı şeyden dolayı aşırı utanıyordu. Nasıl olduğunu gerçekten anlamadan yapmıştı, ihtiyacı olduğunu hissettiği için..
Can onun depresif hali geçsin diye konuyu değiştirmek istedi.
"Bir şeyler yedin mi?" Ayaz olumsuzca başını salladı.
"Bir şeyler yiyelim, antrenmana gideceğiz ya. Geleceksin, değil mi?"
"Evet."
Can başını sallayıp koltuktan kalktı ve mutfağa ilerledi. Dolaba bakıp bir şey bulamayınca makarna yapma kararı almıştı. O sırada Ayaz mutfağa girmiş, bir şeyler söylemek için kendini hazırlıyordu.
"Can."
"Hı?"
"Ben... tekrardan teşekkür ederim. Ne yaparsam yapayım hiçbir şey demiyorsun, ama biliyorsun katlanmak zorunda değilsin. Saçma sapan şeyler yapıyorum."
"Ben seni katlanmam gereken bir şey olarak görmüyorum. Burada olman beni herhangi bir şekilde kötü etkilese zaten burada kalman için ısrar etmezdim. Tekrar tekrar teşekkür etmene gerek yok. Biliyorum mahcup oluyorsun ama buna da gerek yok. Tamam mı?" Can hafifçe gülümseyerek başını salladı. Onun kadar iyi birini sevmeyi hak edecek kadar ne yapmıştı, bilmiyordu.
Ben yazıyorum falan ama oluyordur inşallah ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Addicted (bxb)
Ficção AdolescenteDaddy issues kitabıdır. Bölümler kısa kısadır. Cok fazla bölüm olmasına aldırmayın. Uyuşturucu bağımlılığı ve tedavisi hakkında pek bir bilgim yok. Yani gerçekçi olmayan şeyler için linç etmeyin lütfen tşk