Şuraya bir yıldız daha, diye düşündü Marinette ve sarı renge tıklayarak minik bir yıldız çizdi. Tasarımını tabletinin belleğine kaydetdikten sonra hemen grubun kostümleri için dikiş makinesinin karşısına geçti. Saat sabaha karşı üçtü ve Kara Kedi bu akşam uğramamıştı. Marinette açıkçası bundan memnundu çünkü bu işi başlamadan sonlandırmak istiyordu. Kara Kedi ile anlaşma yapması sadece işleri daha kötü ve içinden çıkılmaz bir hale getirirdi.
Dikiş makinesine bir yumak siyah ip koyduktan sonra dikişine devam etti.
Adrien ise odasında oturmuş kwamisi Plagg'in camembert peynirini bitirmesini büyük bir sıkıntı ile bekliyordu.
Bugün onun için gerçekten fazla yoğundu. İlk İspanyolca dersi, eskrim antremanı, çince, hemen sonra art arda üç fotoğraf çekimi. Nasıl odasına gelip ne zaman uyuduğunu bilmiyordu ama güneşin doğuşu bu kadar yakınken ve Marinette'nin uyumadığından eminken onu ziyaret etmesi gerekiyordu.
"Camembert gibi güzel peynirler varken neden kızlar ile uğraşıyorsun ki?"
Plagg'in söylenimi ile peynirini bitirdiğini anlayan Adrien ona cevap vermeden bağırdı. "Plagg, pençeler!"
Plagg gümüş yüzüğe çekildiğinde genç oğlanın üstünü siyah deriden kediye benzer bir kostüm kapladı. Genç oğlan zaman kaybetmeden büyük camlı odasından çıkarken elindeki sopası ile adeta hava süzülerek Marinette'nin terasına gidiyordu.
Kızın küçük terasına vardığında içeri girecekken teras kapağının kilitli olduğu fark etti. Dolaşıp yuvarlak pencereye ulaştığında gördüğü görüntü onu gülümsetmişti.
Pencere açıktı, Marinette bir sürü kağıt, kumaş ve boyalar arasında uyuyakalmıştı ama yine de eli yavaşça bir kağıdın üstünde geziniyordu. Kara Kedi camdan içeri girdiğinde genç kızın çizimler hakkında bir şeyler mırıldandığını duydu. Yıldızlar oraya, şuraya biraz daha ışık, afişe mavi renk, kostümlere sim...
Marinette'ye yardım etmek istedi. Zaten çok yoruluyordu ve bu bugün okulda kanıtlanmıştı. Kara Kedi aklına gelen ile boş bir kağıt ve masadan bir kalem aldı. Dikkatini Marinette'nin söylediklerine vererek hepsini kağıda döktü. Genç kız muhtemelen rüyasında gördüklerini ertesi gün yapabilmek için hatırlayamayacaktı ve Kara Kedi ona en büyük yardımı yapıyor gibi görünüyordu.
Saatler sonra Marinette tamamen susmuştu ve kısık bir sesle horluyor gibi duruyordu. Kara Kedi elinden kalemi bırakarak gözlerini avuşturdu. Genç kızı masa da uyuması için bırakamazdı. Dikkatlice onu kucağına aldı, yatağına yatırdı. Marinette yatar yatmaz kedi şeklindeki yastığına sarılınca Kara Kedi gülümsedi ve geldiği gibi sessizce pencereden uçup gitti. Yazdıkları notlar kendi sevimli eklentisiyle masa da durmaktaydı.
İyi çalışmalar prenses!
Kedicikten sevgilerle...Huh bir bölüm daha bitti! Bu bölüm Lady_Chaton adlı okuyucuma ithaftır kendisi bu bölümü istemişti, umarım sevmişsindir💙
Ay ay ben bunların arasını nasıl yapıcam diye düşünmekten çok kedi şakaları nasıl yapacağım diye düşündüğüm doğrudur djdhkshsjd
Sizi severeeem💙
Kediciğinprensesi🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princesse Et Chaton 1
Fanfic→4.sezondan önce yazılmıştır "Bu gece sadece sen ve ben." 1 #karakedi 1 #miraculous 1 #marichat 1 #marinette