"İlk kez, tam vaktinde."
Alya gülerek Marinette'nin koluna girdiğinde, iki kız o an havuzdakilerin analizini yapa yapa soyunma odalarına girdiler. Marinette kabinde mayosunu giyerken, Alya oradaki mavi banklara oturmuş konuşmaya devam ederken, turuncu bonesini takmaya çalışıyordu.
"Kim bir arkadaşını getirmiş. Sanırım o da yüzücü, bayağı tatlı bir kız. Alix bir ara patenlerini sokmaya çalıştı içeriye, görevliler bizi neredeyse atacaktı!"
Marinette Alya'nın son söylediğini duyunca kahkaha atmaya başladı ancak bu çok uzun sürmedi, kahkaha atarken başını çarptığında, bu sefer gülen Alya olmuştu. Marinette de homurdanarak kabinden çıktı.
Toz pembe rengindeki mayo, Marinette'ye tam uymuştu. Bel kısmındaki minik desenler ise bu mayonun onun tasarımı olduğunu adeta bağırır nitelikteydi. Saçlarını örüp, ucunu omzundan sarkıtmıştı. Beyaz parmak arası terlikleri ise ayağındaydı.
"Adrien'ın dibi düşecek."
Alya bunu sırıtarak söylediğinde Marinette kızararak, "Alya!" diye bağırmıştı.
"Unutma, o artık umrumda değil."
"Benimde tam olarak merak ettiğim bu!" diye haykırdı Alya.
Marinette kafası karışmış bir halde Alya'ya baktı. "Nasıl yani?"
"Demek istiyorum ki, eğer Adrien artık umrunda değilse, umrunda olan kişi kim? Yoksa Luka mı?!"
Marinette küçülmüş göz bebeklerine rağmen kocaman olmuş gözleriyle komik bir görüntü yaratarak kekeleyerek bağırdı. "Sa-saçmalama Alya! O benim abim gibi!"
"Hı hı, aynen kızım." dedi ve şüpheli bakışlarını Marinette'ye dikti.
Marinette o an şiddetle alnına vurmak istiyordu. Neden kekelemişti ki?! Bir an Alya Kara Kedi diyecek diye çok korkmuştu... Belki de artık en yakın arkadaşıyla bu maskeli aşkı paylaşmalıydı.
Beraber havuzun olduğu alana vardıklarında, Alya kalın askılı turuncu mayosuyla kesinlikle dikkat çekiyordu. Nino bu ikiliye yaklaşırken, Marinette bu kadar kalabalık olmalarına hayret etmişti.
Mylene ve Ivan havuzun kenarında ayaklarını suya sokmuş sohbet ediyorlardı, Chloé sarı bikinisiyle birlikte şezlonga uzanmıştı, Juleka ve Rose havuzun içinde birbirlerine su fırlatıyorlardı. Alix, Kim ve Kim'in yüzücü arkadaşı da dalış yarışması yapıyorlar gibiydi, Max köşede Markov'un su geçirmezliğini kontrol ediyordu. Natheanel bir şeyler çiziyordu, Adrien ise kenardan Nino, Alya ve Marinette üçlüsüne el sallıyordu.
Demek gelebilmiş, diye düşündü Marinette. Bunu tahmin etmemişti. Hele ki Adrien'ın Gabriel gibi bir babası varken.
"Ah kızım, siz hâlâ küs müsünüz?" dedi Alya gözlerini Adrien'dan Marinette'ye çevirip.
Marinette kollarını göğsünde birleştirdi ve yana doğru kızgın çehresini döndürdü. "Bir şerefsiz olması benim suçum değil."
Alya elini anlına koyarak kafasını iki yana sallarken, Nino dudaklarını birbirine bastırdı. Ortamda olan kimse ne yapacağını bilemezken, girişten bir ses geldi.
"Hey Marinette!"
Marinette kafasını girişe çevirdiğinde dikkatini çeken mavi saçlar ile gülümsedi ve birkaç adımda ortada buluştular.
"Naber Luka?"
"İyidir senden?"
"İyi, Juleka bugün o tasarımcı kampından bahsetti. Bende size katılmaya karar verdim."
"Bu harika, beni yorulmaktan kurtaracaksın!"
Marinette alayla bunu söylediğinde, Luka meydan okur gibi kaşlarını kaldırdı ve eliyle Marinette'nin saçını dağıttı.
Marinette isyan ederken Luka gülerek elini çekti. Alya ise shipper gülüşüyle onları izliyordu. Nino da o sırada aradan sıvışıp Adrien'ın yanına geldi.
"Aranız hâlâ kötü demek ha?"
Adrien usulca kafasını salladığında, Nino birkaç saniye düşündü. "Belki de bir oyun oynamayı önermelisin. Ve biz de Mari'yi oynamaya ikna ederiz."
Bu plan ikisinin de kafasına yatınca Adrien teklifi kalabalık gruplarına sundu. Herkes onaylamıştı ve Marinette de katılmak zorunda kalmıştı. Su voleybolu oynayacaklardı. Takımlar oluşturulduğunda gruplar havuzun iki tarafına geçtiler, Adrien ve Marinette aynı takımdalardı.
Alya karşı takımın oyuncusu olarak oyunu başlattığında; Alix, Marinette ve Juleka paslaşıp topu filenin ardına gönderdiler. Luka topu kurtardığında Natheanel'a attı ve bir smaç sonucu sayı onların oldu.
Oyunu gittikçe hızlanarak ilerlerken, top onların sahasına geldiği bir an Marinette'den tiz bir çığlık yükseldi.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!"
Adrien belinden tutmuştu! Bu nasıl bir cesaretti?
Marinette tehtidkarca ve sinirle Adrien'a bakarken herkes neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Adrien açıklama yapmak için ağzını açtığında gelen ses ile herkes giriş tarafına döndü.
Kara Kedi partiye katılmıştı.
HADİ ÇILDIRIN DJZGDKHEKDHKDJD
ehehehehehehehehe sizce bir daha ki bölüm neler olacak?
Kara Kedi ve Adrien aynı anda aynı ortamda:p
Ehehehehehehehe
Sizi severem💙
Kediciğinprensesi🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princesse Et Chaton 1
Fiksi Penggemar→4.sezondan önce yazılmıştır "Bu gece sadece sen ve ben." 1 #karakedi 1 #miraculous 1 #marichat 1 #marinette