♪0.3♪

4.3K 330 100
                                    

Marinette yatağında bir kez daha dönerken tekrar uyuyamayacağını kabullendi ve somurtan bir yüz ile tembellikle doğruldu. Gözlerini avuştururken buraya nasıl geldiğini hatırlamaya çalışıyordu.

Aklına gelenler ile kafasında tehlike çanları çalmaya başladı.

Afiş ve kapak tasarımı daha bitmemişti ve yarın teslim günüydü!

Tembelliği anında yok olurken hızla merdivenlerden indi ve çalışma masasının karşısına oturdu. Tikki bile Marinette'nin bu kadar hızlı ayılmasına şaşırmıştı ve elindeki kurabiyeyi kemirirken onu izliyordu.

"Daha hiçbir şey hazır değil ve yarın teslim etmem gerekiyor Tikki!" Dün gece yaptığı çizimlere baktı. "Bunları da tamamlamamışım, ne diye şunu koydum ki mesela?!" diyerek bazı ışıklandırmaları gösterdi Marinette.

Tikki kurabiyesini yana bıraktı olaya el atması gerektiğini düşünerek Marinette'nin yanına uçtu.

"Sakin olmalısın Marinette. Eminim bir yolunu bulursun."

Marinette'nin tek tesellisi bugünün hafta sonu olmasıydı.

Dün gece yaptığı çalışmaları içi kan ağlayarak silmek üzereyken masa üstü bilgisayarındaki notu fark etti. Karışık bir el yazısı ile kağıda bir sürü şey yazılmıştı. Marinette elini uzatıp kağıdı aldıktan sonra kağıdı incelemeye başladı. Burada çizimleri hakkında bir sürü yapılacak şey ve nedenleri vardı. Böyle bir not yazmadığına emindi. Peki bunu kim yazmıştı?

Gözleri kağıdın sonunu bulduğunda cevabını almış oldu. Bir dakika, diye düşündü Marinette. Kara Kedi dün gece benim odamda mıydı?!

Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω

Adrien Plagg'e bir parça peynir uzattıktan sonra bilgisayarındaki durdurulmuş Uğur Blogu videosunu izlemeye devam etti. En az Alya kadar Uğur Böceği'nin kimliğini bulmaya çalışıyordu. Belki de Hawkmoth'un mucizeleri almak için uğraştığıdan daha çok. Ama elindeki hiçbir şeydi. Koca bir sıfır...

"... Bu yüzden peynirler her zaman daha iyidir."

Plagg'in, Adrien her kız konusunu açtığında olduğu gibi peynirler daha iyidir konuşması Adrien'ı hiç rahatlatmıyordu. Ayrıca hafta sonuydu ve bu demek oluyordu ki tamamen evdeydi. Ya da Adrien öyleydi. Kara Kedi evde olmak zorunda değildi.

Adrien sırıttı. Bu sırıtmayı bilen Plagg ise çoktan isyana başlamıştı. "Hayır, hayır..."

"Plagg pençeler!"

Deri Kedi kostümü sarışın oğlanın her bir yanını sardığında genç çocuk hiç beklemeden pencereden atlayarak evinden uzaklaştı. Prensesine gidiyordu.










Minik bir geçiş-ara bölümü birkaç bölüm bunların Adrien/Uğur Böceği için yanıp kül olduklarını göreceğiz sonra beraber zaman geçirmeye başlayacaklar ehhehehehhe




Nasılsınız?





Kediciğinprensesi🌸

Princesse Et Chaton 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin