♪1.3♪

3.6K 295 248
                                    

Boşalan her bardağın yerine yenisi gelirken, ilk kez alkol ile tanışan genç kızların kafası bayağı uçmuş gibi görünüyordu. Başlarındaki tek büyük ve ayık kişi Luka da hepsini bir arada tutmakta zorluk çekiyordu doğrusu. Juleka dans pistinde daha önce hiç dans etmediği gibi dans ederken onu korumaya çalışıyor, Rose masalarla konuşmaya çalışıyor, Alix sızmış bir halde köşede yatıyor, Alya ve Marinette ise masanın üstüne çıkmış deliler gibi şarkı söyleyerek dans ediyorlardı. Şanslıydı ki, Ivan bu olacakları hissederek sevgilisi Mylene'i bir saat kadar önce hepsi iyiyken almıştı.

Luka onlarla gitmek için neler vermezdi.

Arkada bangır bangır müzik çalmaya devam ederken Alya'nın kuzeni ve arkadaşları ortalıkta gözükmüyordu. Luka son anda Alix'i götürmeye çalışan birini engelledikten sonra sızan Juleka'yı da onun yanına koydu. Ama Marinette ve Alya'yı onca karmaşa içinde unutmuştu.

Alya, Nino'yu aramıştı. Marinette de yanındaydı ve hâlâ şarkı söylüyordu. Alya bağıra bağıra ancak sarhoş olmasından kaynaklı anlamsız şeyler söylerken, Nino durumu anladı ve Adrien'a özür dileyerek oyundan çıktı.

Adrien da Marinette'nin yanına gitmesi gerektiğini biliyordu ama babası elbette ki izin vermezdi. Eee, Kara Kedi'nin izne ihtiyacı yoktu zaten. Plagg tüm bu olanları anlamış gibi konuşmaya başlayacakken Adrien ona izin vermeyerek, onu peynirinden ayırdı.

"Plagg, pençeler dışarı!"

Kedi kostümü genç oğlanı sarmaladığında, Kara Kedi lakaplı genç süper kahraman odasının bir duvarını tamamen kaplayan camlardan açık olanından dışarı çıktı ve sopasını kullanarak yaşadığı evden uzaklaştı.

Sonunda bir çatının üzerinde mola verdiğinde sopasını çıkardı ve ekranını açtı. En yakın arkadaşı Nino'nun yolda olduğunu görebiliyordu. Belki de onunla karşılaşmış gibi yapabilirdi.

Planı kafasına yattığında harekete geçti. Nino hızla kızların eğlendiği yere giderken birden karşısına çıkarak, yalpalamasına neden oldu.

"Dostum-Kara Kedi! Vay canına, burada ne arıyorsun?"

Kara Kedi sopasıyla oynarken umursamaz bir sesle konuştu. "Devriye geziyordum ve seni gördüm. Başın mı dertte?"

"Aslında pek sayılmaz-" elini ensesine attıktan sonra devam etti. "Ah, doğrusu kız arkadaşım ve en yakın arkadaşı şu an sarhoşlar ve onlara bakmam gerek."

"Şanslı günün dostum. Bu Kedi heyecan arıyordu!"

Nino rahatlayarak nefes verdi. "Gerçekten yardımcı olur musun?"

"Elbette, atla." dedi Kara Kedi ve çubuğunu uzatarak Nino'yu yakaladı. Çatıların üstünden atlarken sordu. "Nerede şu dediğin yer?"

"İki sokak ötede, solda." diye cevap verdi Nino ve parmağıyla dediği binayı işaret etti.

İki genç eğlence yerine vardıklarında dışarıya taşan müzik oldukça fazlaydı. Beraber içeri girdiklerinde birkaç kişi Kara Kedi'yi fark etse de büyük bir olay olmamıştı, herkes sarhoştu. Açıkçası Kara Kedi bundan memnundu.

"Alya!"

Kızları bulmak o kadar da zor olmamıştı. İkisi beraber hâlâ çılgınca bir masanın üstünde dans ederek şu anki şarkıdan çok alakasız bir şarkı söylüyorlardı. Yine de kimse bunu umursuyormuş gibi durmuyordu.

"Nino! Bak Marinette, prensim gelmiş!"

Alya kendini Nino'ya doğru attığında bunu beklemeyen Nino bir an için dengesini kaybedecek gibi olmuş ama toparlamıştı. Sevgilisi Alya kucağında saçmalarken çok tatlı görünüyordu. Onun bu tatlılığına dayanamayarak burnuna bir öpücük kondurduğunda Kara Kedi olanlardan habersizdi. Tamamen Marinette'ye odaklanmış bir halde onu izliyordu. Genç kız çılgınca dans ederek, kahkahalar atıyordu. Kara Kedi o an onu öpmek istedi ama etrafta Nino ve her ne kadar kafası gidik olsa da Alya vardı. Marinette'yi zor duruma sokmak istemezdi.

Nino'ya döndü. "Tamam dostum, Marinette'yi ben evine bırakabilirim. Sen sevgilin ile ilgilen."

"Çok teşekkür ederim." diye seslendi Nino, kucağındaki Alya'ya bakarak. Sonra birden Kara Kedi'ye döndü. "Sen Mari'nin evini nereden biliyorsun?"

"Unuttun mu? Ben süper kahramanım." diyerek ilk başta böbürlendi. "Ve birkaç kez onu akumalılardan korudum."

Nino anladığını belirtircesine kafa salladı ve Kara Kedi'ye teşekkür ederek oradan ayrıldı.

Kara Kedi onların gitmesini fırsat bilerek hızla Marinette'yi kucağına aldı. "Kediciğim gelmiş!"

Marinette birden gülerek boynuna sarıldığında, açık konuşmak gerekirse Kara Kedi bunu beklemiyordu. Gülümsedi ve binadan çıktıktan hemen sonra mırıldandı. "Sıkı tutun prenses. Uçuş zamanı."

Marinette tüm yol boyunca şarkıdan şarkıya atlayarak bir sürü anlamsız şey söylemişti ve bu Kara Kedi'ye acayip tatlı gelmişti. Ayrıca Marinette... Çok güzel görünüyordu. Evet normalde tatlıydı ancak bugün çok güzeldi. Saçları, kıyafetleri, her şeyiyle kusursuz ve muhteşem görünüyordu. Göz alıcıydı.

Sonunda Marinette'nin tanıdık terasına indiğinde prensesini biraz daha sıkı tutarak terasın kapağını açtı Kara Kedi. İçeri atladıktan sonra Marinette'yi yatağına yatırdı. Gitmek istiyordu ama daha güneşin doğmasına vardı ve Marinette'yi biraz izleyebilirdi. İzleme isteği ağır basınca prensesine döndü ve onu izlemeye başladı. Onun uyuduğunu düşünüyordu ama bu düşüncesi açılan bir çift okyanus mavisi gözle yıkılmıştı.

Marinette hiç düşünmeden -ki bu kafayla düşünmesi imkansızdı- Kara Kedi'yi öpmeye başladı. Kara Kedi ona karşılık verirken yavaşça yanından, üstüne kaydı. Marinette'nin elleri sarı, yumuşak saçlarını bulduğunda Kara Kedi öpücüğü biraz daha derinleştirdi.

İkisi de nefes nefese kaldıklarında Kara Kedi'nin dudakları Marinette'nin teninden ayrılmadan yüzünün her bir santimini öptü. Boynuna doğru ilerlerken birden durdu ve kendisini geri çekerek hemen yatağın yan tarafına attı.

Yine aynısı oluyordu. Kendini Marinette'nin yanında kontrol edemiyordu. Asla da edemeyecek gibiydi. Evet, flortöz bir tavrı vardı ama bu bambaşka bir boyuttu. Kendini dizginlemeyi öğrenmesi gerekiyordu ve- Tanrı aşkına Marinette sarhoştu. Gerçekten bunu yapacak mıydı?

Kara Kedi sakince yan tarafına döndü ve çoktan sızmış durumda olan Marinette'ye baktı. O an ona melek gibi görünüyordu. Kara Kedi Marinette'yi tutarak göğsüne bastırdı ve sıkıca sarıldı.





























Allah belamı versin anca bu kadar oldu ama hâlâ dahasını istiyorsanız mariiiaskiim ve Iamwizardxx sizden bahsediyorum, bana özelden yazın size o kısmı göndereyim -siz neresi biliyorsunuz- kdhdkdhd











Eee nasıldı?

Ehehehhehe bir dahaki bölüm kıyamet














Sizi severem💙💙
















Kediciğinprensesi🌸


Princesse Et Chaton 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin