♪1.2♪

3.6K 283 200
                                    

Marinette kulağına ulaşan alarm sesiyle homurdanarak arkasını döndü ve kafasına yastığını çekti. Her ne kadar uyanmak istemese de alarm onu yavaş yavaş kendine getiriyordu. Tabii, kendine geldikçe de dün olanları hatırlıyordu. Son anların aklına düşmesiyle beraber hızla kalktı ama sonra Kara Kedi'nin dönüşmemiş olabileceği aklına gelerek sıkıca gözlerini yumdu. Ellerini rastgele yatakta gezdirdiği sırada herhangi bir bedene rastlamamıştı ancak sevimli bir not tabii ki onu bekliyordu.

Saat gece yarısını geçti, kediciğin maskesinin düşmesini istemeyiz değil mi? :P
                    Kediciğin...

Marinette gülerek notu yatağına geri bıraktı ve gözlerini avuşturarak aşağı indi. Rutin işleri halledip kahvaltısını yaptı ve annesini bile şaşırtarak erkenden okula doğru yol aldı. Kwamisi Tikki sessizdi. Marinette elbette ikisinin konuşması gerektiğini biliyordu ancak bu olayı olabildiğince erteliyordu. Tikki'nin söyleyecekleri canını yakacak diye ölesiye korkuyordu. Kendini uzun süre sonra bu denli iyi hissederken, büyünün bozulmasından korkuyordu.

Okula vardığında üstüne atlayan en yakın arkadaşı Alya ile dikkati dağıldı ve ikisi beraber yere yuvarlandılar. Başta birbirlerine şaşkınca bakarken, sonrasında kahkaha atmaya başlamışlardı.

Nino hemen sevgilisini kaldırmaya gelirken Marinette yalnızlığı iliklerine kadar hissederek kendi ayağa kalktı ve sınıfa doğru ilerlemeye başladı. Alya ve Nino hemen ona yetiştiğinde daha yeni okula gelen Adrien de onlara katılmıştı.

"Uzun zaman sonra ilk kez erken geldin Mari! Bu bir başarı."

Marinette ise güldü ve Alya'ya bakmadan cevap verdi. "Sadece dün çok iyi uyudum."

Başından beri onları dinleyen Adrien da yanaklarının kızardığını hissetti ve başını biraz eğerek bunu sakladı.

"Hey, dostum sana söylüyorum!"

Nino'nun isyanı ile gerçek dünyaya dönen Adrien hızla başını kaldırdı. "Ne-Efendim?"

"Bu akşam oyun oynayalım diyorum."

"Ah, evet yapalım."

Sınıftan içeri girdiklerinde rutin her zamanki gibiydi. Chloé Adrien'ı tutsak etmişti. Nino, Alya ve Marinette sıralarına yerleşerek konuşmaya başlamışlardı. Çok geçmeden Adrien sırasına oturmayı başardı ve öğretmenleri sınıfa girdi.

Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω

"Kesinlikle gelmelisin kızım, çok eğlenceli olacak!"

Marinette sadece omuz silkmekle yetindi. Gidip gitmemekte kararsızdı ve şu an düşündüğü tek şeyin yemeği olmasını istiyordu.

Öğle arasındalardı ve Alya durmadan ısrar ediyordu. Kuzeninin bu akşam eğlencesi vardı ve orada alkol olmasına rağmen Alya'ya ve getireceği bir arkadaşına izin verilmişti. Alya hayatta böyle bir şansı kaçırmayarak Marinette ile gitmek istiyordu. Marinette ise gece Kara Kedi gelebilir umudu ile hareket ediyordu ancak unuttuğu bir şey vardı, Alya en yakın arkadaşıydı ve uzun zamandır beraber hiçbir şey yapmamışlardı. Aklına bu geldiği gibi hâlâ ısrar eden Alya'ya döndü.

"Bu akşam kopmaya hazır ol, geliyorum!"

Alya küçük bir sevinç çığlığı atarak Marinette'ye sarıldığında, Marinette de ona sarıldı.

Bu akşam çok eğlenceli olacaktı.

Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω×Ω

"Hadi ama Mari-"

Alya karşısına çıkan Marinette ile küçük dilini yutmak üzereydi. Genç kızı ilk kez bu kadar... Güzel görüyordu.

Marinette saçlarını salık bırakmıştı ve uçlarındaki dalgalandırmalardan biraz maşa kullandığı anlaşılıyordu. Her zaman ki gibi sadece eyeliner ve parlatıcı kullanmak yerine biraz ruj ve farda kullanmıştı. Dar, kısa, siyah bir etek giymiş ve ince, siyah külotlu çorabını giymeyi unutmamıştı. Sonuçta havalar soğuyordu. Topuklu siyah botları ayağındaydı. Lacivert, ince ve omuzlarında başlayan uzun kollu salaş tişörtü gözlerini ortaya çıkarıyordu. Gri, küçük kol çantası da her zamanki yerindeydi.

Alya bir ıslık çaldı. "Marinette, bu akşam kendine dikkat et."

Marinette, Alya'nın bu dediğine küçük bir kahkaha attı ve telefonunu alıp kapıdan çıktı.

Eğlencenin yapılacağı yere bir taksi aracılığıyla vardıklarında, Marinette tüm kız grubunun onları beklediğini gördü. Luka bile vardı! Ah, ve o, Chloe miydi?

"Sadece bir arkadaş, ha?"

Alya sadece omzu silkti ve taksiden indi. Marinette kafasının iki yana sallayarak ona katıldığında bu gecenin iyi bitmeyeceği çok açıktı.

"Sağda! Sağda!"

Adrien kulaklığından kulağını sağır etmek istercesine yüksek çıkan sesi umursamdan dediği yöne gitti ve bir adamı daha indirdi.

"İşte bu!"

Yanında olan gazozundan bir yudum daha aldıktan sonra elindeki oyun kumandasını daha sıkı kavradı ve biraz daha oyuna kendine kaptırdı.

"Bizim alana gidiyorlar Nino!"

"Bende!"

Oyun tüm hızıyla ilerlerken birden Nino oyunu durdurdu. "Hey, ne oldu?"

Adeta oyunu yaşayan Adrien'dan itiraz dolu sesler yükseldiğinde Nino bir süre cevap vermedi. Ger geldiğinde sesi biraz endişeliydi.

"Dostum, Alya aradı. Marinette ve diğer kızlarla eğlence yapıyorlardı ama sanırım sarhoş olmuşlar. Gidip ona bakmalıyım."

Adrien duydukları karşısında şaşkına dönmüştü. Marinette? Sarhoş? İmkansız gibiydi.

"Tamam, dikkatli ol dostum." diyerek aramayı sonlandırdığında Kendisinin de Marinette'ye bakması gerektiğinin farkındaydı ancak babası buna asla izin vermezdi. Yine de, Kara Kedi'nin izne ihtiyacı var mıydı ki?




















Bir dahaki bölüm sonunda istediğiniz olacak dkhskshkshdj

İyice uykum geldi ve acıktım bu yazar tıkınmaya gider byuuu






Sizi severem💙







Kediciğinprensesi🌸




Princesse Et Chaton 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin