☯3.4☯

2.4K 266 284
                                    

Kraliçe döndü bebişleeerrr:3

Slyth_G bu bölüm sana pusucu ve pano bükücü ekzhwkbdks💞

••••••••••••••••••••••••••••

Marinette gözlerini avuşturarak tabletinin ekranına biraz daha yaklaştı. Tikki yanında, kafasında şapkası ve elindeki tahta kaşık ile önündeki mini kazanı karıştırıyordu. Sihirli makaronlar yapmak her zaman kolay değildi ancak onlara ne zaman ve nerede ihtiyaç duyulacağı belli olmuyordu. Stok yenilemek gerekliydi tek sorun bu işin bu saate kalmış olmasıydı.

Marinette geri çekilip sırtıyla beraber kollarını gevşetti. Aslında dışarı çıkıp hava alsa çok güzel olurdu. Bu sıcakta saatlerdir kaynayan kazanın başındaydı.

"İstersen biraz dolan Marinette. Burasıyla ben ilgilenebilirim." dedi Tikki olağanüstü tatlı haliyle.

Marinette ona gülümseyip parmağıyla başını sevdi. Kwamisi her zaman ihtiyacı olan şeyi biliyordu. İç çekti, teklif reddedilemezdi.

"Sağ ol Tikki, sanırım biraz hava alsam iyi olacak." dedikten hemen sonra pembe askılısı ve gri eşofmanı ile kendini dışarı attı. Havalar iyiden iyiye ısınmıştı, gökyüzü bulutsuz parlaktı ve bir ağlama sesi huzurlu sessizliği bozuyordu.

Marinette kaşlarını çatarak sese doğru gitti. Garip bir şekilde bu sesi tanıyordu. Kafası karıştı, burada fazla yakın olduğu çok kişi yoktu. O zaman bu kişi... Alyssa?

İleriden Marinette'in geldiğini gören Lila, kontrolünde olan Alyssa'ya biraz daha ağlamasını emretti. Marinette endişelerek Alyssa'nın yanına oturduğunda Lila gülüyordu. Arkadaşlarının bu kızın zayıf noktası olduğunu biliyordu.

"Hey Alyssa... Ne oldu?" diye sordu Marinette nazikçe. Kızı zorlamak ve daha fazla üzmek istemiyordu. Ancak neler olduğunu öğrenmezse ona yardımcı olamazdı.

"Oh, şey selam." dedi Alyssa sesi titreyerek. Ona verilen emirleri çok iyi bir şekilde yapıyordu. Lila kazanmaya çok yakın olduğunu hissetti.

"Bilirsin, erkek sorunları." dedi biraz utanarak. Marinette'in endişeli gözleri anlayışa bulandı. İç çekerek his canavarının yanına oturdu.

"İyi bilirim ve seni anlarım." dedi Marinette ve Alyssa'nın anlatmasını beklemeye başladı. Lila o sırada yalanlarından birini uyduruyordu.

"Biz... Mutluyduk ve birbirimizi seviyorduk. En azından öyle sanıyordum, hayır, bundan eminim."

Marinette tüm dikkatini Alyssa'ya verdi, tanıdık gelen bir şeyler vardı.

"Sonra ortaya bir kız çıktı. Sözde onun arkadaşıydı ama bana çok kötü şeyler söyledi, çok çok kötü şeyler!" Ve yeniden ağlamaya başladı Alyssa.

İşte bu Lila'nın ilk ve son hatasıydı. Marinette kaşlarını çatmış ve içindeki şüphenin nedenini anlamıştı. Bu kız Lila'ydı. Akumalanmış mıydı? Hayır bu akuma olamazdı. O zaman neydi?

"Sonra pürüzler çıkmaya başladı ve o arkadaşına inanarak beni terk etti. Asıl yalancı o olsa bile beni suçladı ve beni artık görmek istemediğini söyledi..." Lila hikayesine tereddüt etmeden devam ederken Marinette git gide daha çok emin oluyordu.

Peki ya karşısındaki bu kız kimdi? Lila yeniden Bukalemun olmuş olamazdı çünkü onun yalanlarını yakalayabiliyordu. O zaman... Bir his canavarı?

Taşlar birer birer yerine oturmaya başladığında Marinette aniden ayağa kalktı. Ürken Alyssa şaşkın gözlerle ona dönerken Lila sinirle dişlerini sıkıyordu. Marinette kesin olarak bir şeylerden kuşkulanmıştı.

Princesse Et Chaton 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin