Lila Rossi yumruk yaptığı eliyle gözlerini yumdu. Göğsü hızla inip kalkıyordu. İçindeki intikam alevi gittiği her yolda, gittiği her adımda artıyordu.
Marinette Dupain-Cheng'e hiç unutamayacağı bir ders vermesi gerekiyordu.
Bunun için uygun kişiyi de biliyordu. Gabriel Agreste, elbette ki Lila'nın sunduğu teklifi duyunca bunu kabul etmişti. İkisi bu işte ortaktı.
Lila yüzünü cama çevirerek sırıttı. Yumruğunu açtı. Sakin kalması gerekiyordu. O, Lila Rossi'ydi. İstediğini her daim alırdı, şimdi de öyle olacaktı.
Araba çok geçmeden durduğunda, Lila fazla beklemeden arabadan indi. Agreste Malikanesi bile gözüne farklı görünüyordu o gün. Araba ilerlerken Lila da bahçenin dış duvarına yürüdü ve duvarda olan zile bastı. Anında bir kamera dibine kadar girerken, Lila onu sinsi gösteren bir sırıtışla kameraya odaklandı.
Kamera saniyeler içinde geldiği yere dönerken demir parmaklı kapı ardına kadar açılmıştı. Lila Rossi, kendinden emin adımlarla kendisini bekleyen Gabriel Agreste'ye doğru yürümeye başladı.
Aslına bakarsak, Lila Rossi oldukça güzel bir kızdı. Tüm bunları yapmış ve yapacak olmasa, mutlu olabilirdi ancak ruhu çoktan kibir ve yalanla zehirlenmişti.
Nathalie, Gabriel Agreste'ye Lila Rossi'nin geldiğini haber verdiğinde, Gabriel Agreste sadece başını sallamakla yetindi. 15 yaşındaki genç kız ona büyük şeyler vaat ediyordu. Eğer bunlar gerçek ise, Gabriel Agreste Uğur Böceği ve Kara Kedi'nin sonunu getirebilirdi, hemde oldukça basit bir şekilde.
"Umarım bu senin bir oyunun değildir, Lila." diyerek odaya henüz giren Lila'ya döndü.
Lila ise kendinden emin görünüyordu. Yüzündeki sırıtış her zamankinden daha büyüktü. "Size Marinette Dupain-Cheng'i anlatmıştım efendim. O sadece herkesin sevdiği biri değilmiş. Aynı zamanda da Kara Kedi'nin sevgilisiymiş."
Gabriel Agreste şaşırdığını itiraf etmeliydi. Bu anlatılan genç kız, Marinette Dupain-Cheng, oldukça kilit bir noktaydı. Çok fazla şey onun etrafında oluyordu ve belki de Lila'nın dediği gibi onu ortadan kaldırmak birçok yıkımı da beraberinde getirebilirdi.
"Bundan nasıl bu kadar eminsin?"
Lila hemen telefonuna uzandı. "Bende bunu sormanızı bekliyordum." dedi ve birkaç kez ekrana basarak telefonu Gabriel Agreste'ye doğru tuttu. Bu bir video idi. Kara Kedi ve Marinette öpüşürken çekilmiş bir video.
Gabriel Agreste videoyu izlerken, Lila yeniden konuşmaya başladı. "Eğer yeni akuma kurbanınız Marinette'yi hedef alıp ona zarar verirse Kara Kedi seve seve mucizesini verir. Uğur Böceği ise Kara Kedi olmadan fazla bir şey yapamaz."
Gabriel Agreste bu planı akla yatkın bulmuştu. Kafasını telefondan kaldırıp Lila'ya döndü. "Önerdiğin biri var mı?"
Oysa ki ikisi de bunun cevabını biliyordu. Lila gülümseyerek kollarını iki yana açtı. "Tam karşınızda duruyor."
Marinette ise o an Kedicik'i ile birlikte, kendisi üzerine yapılan tüm bu kötülük planlarından habersizdi. Kara Kedi ve o, başta biraz utangaç anlar geçirseler de, şu an sarmaş dolaş hayattalarında olan gelişmelerden bahsediyorlardı. Yani, genellikle Marinette konuşuyor ve Kara Kedi ise ona aşkla bakarak dinliyordu. Dışarıdan bakılınca, gerçekten tatlıydılar.
"Kedi, sana söylemem gereken bir şey var..." dedi Marinette birden durgunlaşarak. Kara Kedi ise bir problem olduğunu anlayıp endişeyle doğruldu. "Sorun ne Prenses?"
"Sorun... Sorun Lila, Kedi. O ilişkimizi biliyor ve herkese söylemekle beni tehtid ediyor. İnsanların ona yalancı gözüyle baktıklarını biliyorum ancak illa ona inanan birkaç kişi çıkacaktır ve eğer bunu kurcalarlarsa-"
Kara Kedi gülümseyerek Marinette'nin ellerini tuttu ve dudaklarına götürerek minik öpücükler kondurdu. "Sorun yok Prenses, sakin ol. Dediğin gibi o kız bir yalancı ve ona inanan birilerinin çıkacağını sanmıyorum. Eğer çıkarsa bile, ilişkimizin duyulmasından neden korkuyorsun ki?"
Marinette gülümseyerek Kara Kedi'ye baktı. O, her daim harika biriydi. Fakat sonra konuları yeniden aklına geldi ve yüzü düştü. "Korkum ilişkimizin bilinmesi değil, sonrasında olacaklar. Düşünsene! Bir sürü soru, tehtidler, tebrikler, saldırılar... Hepsi bir arada olacak ve-"
Kara Kedi dudaklarını Marinette'nin dudaklarına bastırdığında Marinette susmak zorunda kaldı ancak bunun için üzgün değildi. Ayrıldıklarında, Kara Kedi güven verircesine gülümsedi ve elini Marinette yumuşak yanağına koyarak baş parmağıyla okşamaya başladı.
"Hiçbir şey olmayacak Mari. Sen ve ben, bunu başarabiliriz. Birbirimizi sevdiği-"
"Ben Dedikoducu ve tüm sırlarınız ifşalanmayı bekliyor!"
Akumalı kişinin tüm Paris'e seslenmesi ile Kara Kedi'nin cümlesi yarım kaldı. Genç sevgililer akumalı kişiye döndüklerinde, epey yakında olması Kara Kedi'yi korkutmuştu. Nedense Marinette'nin dedikleri onu etkilemişti ama şu an telaş sırası değildi. Meşhur Kara Kedi sırıtmasını yaparak hâlâ Akumalı kişiye bakan sevgilisine döndü.
"Bu Kedi gitmeli Purr-enses. Paris kurtarılmayı bekliyor."
Marinette gülümseyerek Kara Kedi'ye bakarak onu yanağından öptü. Kara Kedi sırıtmasından bir şey kaybetmeyerek oldukça yaklaşan Akumalının yanına vardığında ona saldırı için birkaç hamle yaptı. Ama Akumalı kişi, yani Dedikoducu, hedefinden hiç şaşmayarak kendine çatık kaşları ile bakan Marinette'ye doğru ilerliyordu.
Kara Kedi tehlikenin farkında olarak hiç düşünmeden yüzüğü olan elini havaya kaldırarak salladı. "Mucizem ve ben bu taraftayız Dedikoducu!"
Fakat Dedikoducu bir an bile tereddüt etmeden Marinette'ye doğru ilerlemeye devam ediyordu. Marinette ise onun kim olduğunu çoktan anlamıştı.
Hehehehhehehehehehehhehe sonunda ekşın geldi mutluyum zkxgskdhkdhdj
Saçmalamayın tabii ki hikaye uzasın diye yapmadım a-aaa
Sizi severem💙
<Bu arada yazdığın smutu paylaşacağım ama acayip üşeniyorum ama bak cidden paylasicam yani dixgdkhd>
Kediciğinprensesi🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princesse Et Chaton 1
Fanfiction→4.sezondan önce yazılmıştır "Bu gece sadece sen ve ben." 1 #karakedi 1 #miraculous 1 #marichat 1 #marinette