☯3.1☯

2.3K 200 213
                                    

Marinette koşarak sıraya girdi. Gece uyuyamadığı için sabah geç kalkmıştı ve azıcık bile şansı olmasaydı muhtemelen tasarım kampının ilk gününe geç kalacaktı.

Durduğu yerden nefeslerini düzene sokmaya çalışırken etraftaki insanları incelemeye başladı. Fazla kişi yoktu. 8 veya 9 kişiydiler. Marinette bu kadar az olmalarına şaşırdı. Bu kamp alanı 9 kişilik bir grup için fazla büyüktü.

"Hey, merhaba!"

Marinette yanından gelen sevecen sesle o tarafa döndü. Kendisinden biraz kısa olan bu kız oldukça sevimli görünüyordu.

"Merhaba." diyerek yanıtladı onu Marinette. Bu kızla iyi anlaşacağını hissediyordu.

"Ben Alyssa." diyerek elini uzattı kız. Üstünde siyah bir askılı, siyah şort ve mor, uzun sayılabilecek ince bir gömlek vardı. Saçları iki yandan balık sırtı örgülüydü ve büyük kahverengi gözleri sevecenlikle parlıyordu.

"Bende Marinette." dedi ve elini sıktı Alyssa'nın. Gülümsemeyi unutmamıştı.

Alyssa'nın gözleri büyüdü. "Marinette Dupain-Cheng misin? Hani Gabriel Agreste'nin oğlu Adrien Agreste'nin en son ki defile de taktığı şapkanın tasarımcısı?! İnanamıyorum!"

Genç kız fazla bağırdığında etraflarındaki herkes onlara dönmüştü. Marinette beceriksizce gülümseyip kekelemeye başladığında, adeta kurtarıcısı olarak Felix, Adrien ve elindeki tabletteki görüntüde Gabriel Agreste olan Nathalie genç tasarımcıların yanına geldi.

"Hepiniz düzgünce sıraya geçin ve sessizce dinleyin lütfen." diyerek kısa bir uyarı yaptı ve sözü Gabriel'e bıraktı.

"Genç tasarımcılar, tasarım kampımıza hoşgeldiniz. Sizleri Fransa'nın dört bir yanında topladım. Sizler en iyilersiniz ve sizden beklentim yüksek. Bu yüzden bu şansı kaybetmeyin ve tüm hünerlerinizi sergileyin. Oğlum Adrien ve kuzeni Felix bu süreç boyunca modellik görevini üstlenmeyi kabul ettiler. Çalışmalar yarın başlayacak ve ikisi de size eşlik edecek. Hepinize başarılar."

Nathalie birkaç temel uyarıyı daha yaptıktan sonra çoktan aramanın sonlandırılmış olduğu tableti sıkıca tutarak kendi kulübesine ilerledi. Felix de vakit kaybetmeden kulübesine girdi. Genç tasarımcılar dağılırken Marinette de üstünü değiştirmek için kulübesine adımlamaya başladı. Sabah geç kalacağı korkusuyla eline ne geldiyse giymişti ama bunu yapmamalıydı. Burada ki herkesin hayalleri vardı ve tasarım okumak isterken böyle kötü görünmemeliydi. İddialı olduğunu herkes görmeliydi.

"Marinette!"

Adrien umutsuzca Marinette'nin arkasından seslendi. Kamp boyunca pek Kara Kedi'ye dönüşemeyeceğini biliyordu ve Marinette'ten uzak kaldığı her saniye ona ızdırap gibiydi. Belki Adrien halindeyken biraz bile aralarını düzeltirse bu özlemi azalabilirdi.

"Evet?"

Adrien'ın Marinette'yi takip eden hızlı adımları yavaşladı ve en sonunda şaşkınlıkla durdu. Açıkçası genç kızın cevap vereceğini bile düşünmemişti ki, şu an bıkkın halde olsa bile durmuş genç oğlanın ne diyeceğini bekliyordu.

"Beni durduğuma pişman ediyorsun." diye hayıflandı genç kız. Adrien'le beraber görünmek istemediği için ona cevap vermişti. Çünkü biliyordu ki genç oğlan onu sürekli takip edecekti.

"B-ben..." diye konuşmaya çalıştı Adrien. Söyleyeceklerini kafasında toparlamaya çalışıyordu.

"Sen?" dedi tek kaşını kaldırarak Marinette. Herkesin gözü üzerlerindeymiş gibi hissediyordu.

"Özür dilerim!" diye birden bağırdı Adrien. "Sana söylediğim her şey için özür dilerim. Yaşattığım her şey için özür dilerim. Seni üzdüğüm için özür dilerim. Duygusuzca kalbini kırdığım için özür dilerim."

Bağırarak tüm bunları söylemesine karşın yüzü önüne eğikti Adrien'ın. Gözleri hafif yaşlarla parlıyordu. Marinette şaşkınlıkla onun bu haline bakarken, genç oğlan üstünden bir yük kalkmış gibi hissediyordu.

En sonunda fısıltıyla ekledi. "Seni sevdiğim için özür dilerim."

Ama Marinette duymuştu.
_______________________________

"Anladım efendim." diyerek gülümsedi daha yarım saat önce yaratılmış his canavarı.

"O mavi saçlı kıza yaklaşman kolay olacak. Sevecen ve samimi davranan herkesi iyi zannediyor. Onun tüm sırlarını getir bize." dedi Lila Rossi, elinde uzun zincirli bir kolye tutuyordu. Bu his canavarınındı.

"Görevini başarıyla tamamla, Alyssa." dedi orta yaşlı adam. Bu planın işe yaramasını istiyordu. Bu kadar zahmete girmişken, işe yaramalıydı. Genç Marinette hakkında şüphelendiği çok şey vardı ve tüm sorularının cevabını almak istiyordu.

"Bana güvenebilirsin Hawkmoth."























Heyyo!!

Yıllar sonra yeni bölüm. Özlemiş misiniz?

Ben özlemişim valla



Yalnız fikir bir anda aklıma geldi nasıl oldu bende anlamadım xigsjendkhskdbd




Eeee nabünüz?






Sizi severem💙









Kediciğinprensesi 🌸

Princesse Et Chaton 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin