☯2.6☯

2.8K 231 138
                                    

İkinci sezona hazır mısınız? (. ❛ ᴗ ❛.)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Çak bakalım!"

Uğur Böceği, sonunda akumalı olan Lila Rossi'yi yenmenin verdiği sevinçle yumruğunu ortağı Kara Kedi'ye uzattı. Bugün o kürenin içinde dönüşmek zorunda kalmaktan ölesiye korkmuştu ve bir kez daha Kara Kedi gibi biriyle birlik olduğu için mutluydu.

Oysa Kara Kedi, Uğur Böceği'nin tüm bu olumlu duygularına karşın oldukça zıttı. Bugün Uğur Böceği gelmediğinde korkmuş, endişelenmiş, telaşlanmış, kafası karışmıştı. Şimdi ise tüm bu duyguları ayakta tutan öfke vardı ve direkt olarak Uğur Böceği'ne hedefliydi.

"Bugün neden bu kadar geciktin?!"

Kara Kedi'nin yumruk tokuşturma olaylarını yok sayıp hemen saldırıya geçmesi üzerine Uğur Böceği iç çekti ve yumruk yaptığı elini indirdi. Elbette Kara Kedi'ye bir açıklama borçluydu ancak Kara Kedi'nin bu işi kolaylaştıracağını ummuştu, zorlaştıracağını değil.

"Kedi, özel bir hayatı-"

"Özel hayatın umrumda değil! Senin özel hayatın yüzünden bir sürü insan zarar görebilirdi!"

Kara Kedi oldukça yüksek bir sesle bağırdıktan sonra sustu. Aralarında kısa bir sessizlik oluştu. Uğur Böceği başını eğerken, Kara Kedi bu kadar üzerine gittiği için pişmandı. Bir an için, Marinette'ye bir şey olacak korkusu dengesini yitirmesini sağlamıştı.

"Afedersin ancak-"

"Açıklama yapmana gerek yok. Gitmeliyim."

Kara Kedi Uğur Böceği'nin bir şey daha demesine izin vermeyerek sopasını salladı ve çatılardan atlamaya başladı. Uğur Böceği'nin ise kaybedecek vakti yoktu. Kara Kedi'nin nereye gittiğini çok iyi biliyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"O Marinette denen kızı daha iyi araştırmanı istiyorum Lila. Bana oldukça şüpheli geliyor."

Gabriel Agreste genç kızın bugün bir sokak arasına girdiğini görmüştü ancak hiç çıktığını görememişti. Gösterişli arabasından ayrılıp oraya gitmesi ise fazla riskliydi. Bugün yanına Nathalie'yi almadığı için kendine lanet edip duruyordu.

"Bunu yapabilirim ama..."

"Ama ne?" dedi Gabriel Agreste sert bir şekilde. Daha önemli işleri vardı ve bu genç kız sanki kendisi başarısız olmamış gibi burada rahatça durabiliyordu.

"Marinette ile aramda olanlardan sonra onun yanına bile yaklaşamam. Yani fazla bir bilgi elde edemem demek oluyor bu. Size önerim, onu bir kampa davet etmeniz."

Gabriel Agreste kaşlarını biraz çattı. "Diyorum ki, bir tasarımcı kampı düzenleyin. Marinette zaten birkaç kez yarışmalarınızı kazandı. Birkaç kişi daha bulmanız yeterli ki, bu sizin için zor olmamalı. Marinette zaten hemen kabul edecektir. Ve bam, onu izlemek için size oldukça büyük bir fırsat."

Gabriel Agreste genç kızdan korktuğunu itiraf etmeliydi. Onun içindeki nefret çoğu şeyi yerle bir edebilirdi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Benekler gitsin!"

Marinette odasından içeri girdiğinde hemen kendini sandalyesine attı. Bugün oldukça yorucuydu.

"Oh, bu oldukça yakındı." dedi Tikki masaya konarak. Marinette onu başıyla onayladı.

"Kara Kedi öğrenecek diye çok korktum."

Tikki'nin yüzü hüzünlü bir hal aldı. "Ona söyleyemediğin için üzgünüm Marinette."

Marinette gülümsedi. "Sorun yok Tikki. Bunu halletmeye çalışacağım."

"Neyi halletmeye çalışacaksın prenses?"

Tikki anında kitapların arasına gizlenirken, Marinette gözlerini pörtletti. "Yarından önce fizik ödevini bitirmeyi!"

"Bir akumalı saldırısından yeni kurtulmuş biri olarak fazla umursamazsın prenses." dedi Kara Kedi ve Marinette'nin yanına inerek onu saçından öptü.

"Ah, bunu her gün yaşıyorum ben." dedi Marinette rahatça. Ancak sonra ne dediği aklına geldi.

Bunu her gün yaşıyorum mu? Ciddi misin Marinette?!

Kara Kedi ise bunu bir espri sanarak gülmüştü. Marinette bunun üzerine bir şey demedi. Yoksa daha çok batıracağını biliyordu.

"Sen iyisin değil mi?" dedi Kara Kedi kahkahaları dinince. Bugün gerçekten çok korkmuştu. Marinette'nin dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.

"Ben iyiyim kedicik. Unuttun mu? Ben olağanüstü Marinette'yim!" deyip güldüğünde, Kara Kedi de gülümsedi.

"Eee, ne yapmak istersin?"

Kara Kedi Marinette'nin istekli yüzüne bakıp surat astı. "Maalesef bu kedi kaçmalı prenses. Yoksa maskesi düşecek."

Marinette'nin de surat astığını görünce kafasını hafifçe kaldırmasını salladı ve onu çenesinden öptü. "Merak etme prenses. Sonra yine geleceğim."

Marinette kafasını sallayıp gülümsedikten sonra, Kara Kedi'nin camdan çıkıp gidişini izledi. Dikkati dağıtan ise Gabriel Agreste'den gelen bir e-mail bildirimi idiydi.

















Bayram için yazdiiiiiiiiiimmmm azcik sevap point kazanayım diye dkgxksbdkhxjs

Bayramınız mutlu ve kutlu olsun🐢











Sizi severem💙






Kediciğinprensesi🌸

Princesse Et Chaton 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin