KARAKTERLER

3.8K 74 17
                                    

MAVİ ULUSOY (SIGNA MAE)

18 yaşındadır. Masmavi gözlere ve koyu kestane, uzun, omuz hizasının biraz altında saçlara sahiptir. 1,70 boyunda ve 57 kilodadır. Burnunun ve elmacık kemiklerinin üzerinde çilleri vardır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. 8 yaşından beri voleybol oynamaktadır. Bir kulüpte voleybolcudur. Annesi, babası ve 14 yaşındaki erkek kardeşi Rüzgar ile yaşamaktadır. En yakın arkadaşları Alya, Sude ve Çağla'dır.

DENİZ ÖZATA (KADE NEELY)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DENİZ ÖZATA (KADE NEELY)

19 yaşındadır. Okula bir sene geç başlamıştır. Mavi-yeşil arası gözlere ve açık kahverengi, kısa, düz saçlara sahiptir. 1,82 boyunda ve 69 kilodadır. Gamzeleri vardır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. Okulun futbol takımındadır ve kaptandır. Annesi, babası ve 14 yaşındaki kız kardeşi Derin ile yaşamaktadır. 25 yaşındaki ablası evlidir ve 5 yaşında bir kız yeğeni vardır. En yakın arkadaşları Baran, Asrın ve Çınar'dır.

ALYA ULUSOY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ALYA ULUSOY

18 yaşındadır. Kahverengi gözlere ve siyah, kısa, dalgalı saçlara sahiptir. Kahkülleri vardır. 1,68 boyunda ve 56 kilodadır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. 8 yaşından beri voleybol oynamaktadır. Bir kulüpte voleybolcudur. Annesi ve babasıyla yaşamaktadır. Tek çocuktur. En yakın arkadaşları Mavi, Sude ve Çağla'dır. Mavi'yle kuzendir.

SUDE KARATAY

18 yaşındadır. Koyu kahverengi gözlere ve kahverengi, omuz hizasında, düz saçlara sahiptir. 1,71 boyunda ve 57 kilodadır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. 8 yaşından beri voleybol oynamaktadır. Bir kulüpte voleybolcudur. Annesi, babası ve 8 yaşındaki yaşındaki erkek kardeşiyle yaşamaktadır. En yakın arkadaşları Mavi, Alya ve Çağla'dır. Mavi ve Alya'yı ilkokuldan beri tanıyordur. 10. sınıfta Asrın'la sevgili oldu, hala birlikteler.

ÇAĞLA KORHAN

18 yaşındadır. Yeşil gözlere ve sarı, uzun, dalgalı saçlara sahiptir. 1,69 boyunda ve 57 kilodadır. 9. sınıfı başka bir lisede okumuştur. 9. sınıfın 2. döneminde İzmir Atatürk Lisesi'ne gelmiştir. 12. sınıf öğrencisidir. 9 yaşından beri voleybol oynamaktadır. Bir klüpte voleybolcudur. Mavi, Alya ve Sude'yle 12 yaşında voleybol kursunda tanışmıştır. Annesi, babası ve 23 yaşındaki abisiyle yaşamaktadır. En yakın arkadaşları Mavi, Alya ve Sude'dir.

DİYAR BARAN SALA

18 yaşındadır. Kahverengi gözlere ve siyah, kısa, düz saçlara sahiptir. 1,77 boyunda ve 68 kilodadır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. Okulun futbol takımındadır. Annesi ve babası ayrıdır. Babasıyla yaşamaktadır. Tek çocuktur. En yakın arkadaşları Deniz, Asrın ve Çınar'dır.

ASRIN DEMİR

19 yaşındadır. Bir sene sınıfta kalmıştır. Siyaha yakın gözleri ve açık kahverengi, kısa, kıvırcık saçlara sahiptir. 1,80 boyunda ve 70 kilodadır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. Okulun futbol takımındadır. Annesi ve babasıyla yaşamaktadır. 26 yaşındaki ablası evlidir ve 4 yaşında bir yeğeni vardır. En yakın arkadaşları Deniz, Baran ve Çınar'dır. 10. sınıfta Sude'yle sevgili oldu, hala birlikteler.

ÇINAR KARADAĞ

18 yaşındadır. Koyu yeşil gözlere ve kumral, kısa, düz saçlara sahiptir. 1,79 boyunda ve 71 kilodadır. İzmir Atatürk Lisesi'nde 12. sınıf öğrencisidir. Okulun futbol takımındadır. Annesi ve babasıyla yaşamaktadır. Tek çocuktur. En yakın arkadaşları Deniz, Baran ve Asrın'dır.

Medyada kitabımızın kapağı var. Hepsi -Asrın ve Deniz hariç- yıl olarak 18 yaşında olduğu için öyle yazdım. Ay olarak girmeyenler var, buna dikkat ederseniz sevinirim. Beğenirseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. GÖRÜŞME USULÜ EVLİLİK adlı hikayeme de bakabilirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum. 💙

MAVİ DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin