🍎육🍎

6 2 0
                                    

Christine melangkah masuk ke dalam gedung yang menempatkan ibu pejabat Kim Hi-Tech dengan lagak divanya. Kaca mata hitamnya diturunkan apabila pekerja di situ tidak mengendahkan kehadirannya.

"You all ni buta ke? You all tak kenal siapa I? Mana rasa hormat you pada I?" para pekerja di situ menayangkan riak wajah jengkel sebelum mengucapkan 'Selamat pagi' kepadanya. Barulah dia tersenyum kemudian melangkahkan kaki ke pejabat Namjoon.

"Hai Joon!" sergah Christine yang masuk ke dalam pejabatnya secara tiba-tiba. Namjoon yang sedang berbincang dengan Jimin itu juga terkejut dengan kehadirannya.

"Papa tanya I tentang perkahwinan kita" Namjoon memberi isyarat mata kepada Jimin supaya lelaki itu beredar.

"Siapa pula yang nak kahwin dengan kau? Aku tak pernah cakap apa-apa pada papa kau" ujar Namjoon dingin sambil menyemak fail syarikat.

"You! You kena kahwin dengan I juga. You tak nak ke syarikat you dan papa I bergabung? You yang untung"

"Apa yang aku ada ni dah mencukupi. Tak perlu nak lakukan usahasama dengan syarikat papa kau" Christine melangkah keluar sambil menghentakkan kaki lalu menghempas pintu pejabat Namjoon kuat.

"Dasar perempuan gila"












🍷아기라 김🍸



















Stay calm, stay safe 🍄



























*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*

18 April 2020

11.59 a.m.

*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

Maniac Escape Plan 🍪 knj 🍪 ✿ 15 + ✿Where stories live. Discover now