🍎Teaser🍎

12 3 0
                                    

"Maafkan saya, encik. Saya betul-betul tak sengaja"

"Maaf kau cakap? Kau tahu tak berapa banyak duit yang perlu dihabiskan untuk mengecat semula goresan ni?"

"Ada apa bising-bising ni. Macam manusia tak ada tamadun saja. Apa masalahnya, Jungkook?"

"Perempuan ni langgar bahagian belakang kereta tuan. Habis bercalar kereta ni"

"Tuan, saya betul-betul minta maaf. Saya tak sengaja tadi--"

"Maaf kau takkan baiki kereta aku. Ergh, dunia ni memang penuh dengan manusia tak guna. Dalam hidup aku juga mereka muncul. Dari yang berpangkat sampai orang biasa, semuanya tak guna!"

🍪

🍪

🍪

"Aku rasa aku kena cari perempuan yang sanggup jadi kekasih sementara sekali gus untuk jaga Kayla. Christine tu dah gila! Aku pasti dia dan Datuk Bandar tak guna tu ada rancangan tak baik pada aku. Sebab itulah dia beria nak kahwin dengan aku"

"Jadi, apa yang patut kita buat"

"Kaulah yang patut fikirkan. Takkan itu pun aku perlu beritahu"

🍪

🍪

🍪

"Yesseo! Akak ada jumpa tawaran terbaik untuk kau. Ketua pegawai eksekutif Kim Hi-Tech sedang mencari calon isteri. Aku rasa ini peluang terbaik untuk kau kaya, Yesseo!"

"Biar betul?! Aku akan mohon sekarang juga!"

🍪

🍪

🍪

"Teruknya cara you mengelak dari I. Sampai terpaksa mencari calon isteri melalui temuduga? Tch"

"Aku sanggup buat apa saja supaya aku tak jatuh ke dalam perangkap kau, ular"

"I akan pastikan you datang melutut pada I"

🍪

🍪

🍪

"Bukan ke kau yang langgar kereta aku?"

"B-betul, Tuan Kim"

"Kau diterima disebabkan kau ada hutang dengan aku"

"T-tapi--"

"Aku tahu, zaman sekarang tiada sesiapa pun akan melakukan sesuatu tanpa balasan. Aku akan bayar untuk khidmat kau, tapi kau perlu rahsiakan yang kau ni cuma kekasih sementara. Jangan sampai rahsia ni bocor"

"Disebabkan Tuan Kim perlukan khidmat saya, Tuan Kim akan bayar mengikut harga saya. Setuju?"

"Tch, mata duitan. Baiklah, aku setuju dengan harga kau"

🍪

🍪

🍪

"Tak sangka kau ada bakal isteri secantik ni. Daripada awak kahwin dengan lelaki loser ni, lebih baik kahwin dengan saya. Saya jamin awak akan puas"

"Jangan kurang ajar, Hoseok!"




🍷아기라 김🍸





Stay calm, stay safe 🍄













*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*

13 April 2020

05.40 p.m.

*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

Maniac Escape Plan 🍪 knj 🍪 ✿ 15 + ✿Where stories live. Discover now