🍎이.십🍎

7 2 0
                                    

Yesseo berdiri tegak di samping sofa itu sambil memerhati gelagat Christine yang berbaring tanpa segan di situ. Yesseo menghembuskan nafas kasar, menahan rasa jengkelnya pada gadis itu.

Klek!

Butler Hong membuka pintu sebelum wajah letih Namjoon terpacul di muka pintu. Tali lehernya dilonggarkan dengan kasar. Blazer dan tali leher itu dilempar ke arah Butler Hong lantas disambut tepat oleh lelaki itu.

"Kau buat apa di sini, Christine?" wanita awal 20-an itu duduk manis sambil menyilangkan kaki di hadapan Namjoon.

"I datang nak melawat bakal anak tiri I" pipi tembam Kayla disentuh kecil sebelum bayi montel itu menepis tangannya. Christine tersenyum canggung kerana penolakan itu.

'Eleh, datang melawat anak tiri konon. Padahal kau cuma bersenang-lenang di sini' monolog Yesseo sendiri.

"Eh, you ni pembantu rumah saja kan? Tak tahu nak sambung kerja ke? Kurang ajar namanya kalau pasang telinga semasa majikan bercakap" ujar Christine bongkak sambil meniup kukunya yang baru saja diwarnakan tadi.

"Excuse me, kau sedang bercakap dengan bakal isteri kepada ketua pegawai eksekutif Kim Hi-Tech, Pyo Yesseo. Sayang, come here" Namjoon menepuk bahagian sofa yang kosong di sebelahnya sebagai isyarat untuk Yesseo duduk.

"What?! You must be kidding me, Kim Namjoon"










































🍷아기라 김 🍸




























Stay calm, stay safe 🍄






























*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*

24 Julai 2020

12.16 p.m.

*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

Maniac Escape Plan 🍪 knj 🍪 ✿ 15 + ✿Where stories live. Discover now