🍎십.이🍎

3 2 0
                                    

Christine menghirup jus sayuran yang disediakan oleh pembantu rumah sebentar tadi. Walaupun pahit ditekak, dia bertahan demi kecantikan. Kelibat Crystal yang baru turun dari tingkat atas menarik perhatiannya.

Gadis itu menarik kerusi yang bertentangan dengannya lalu menuang teh ke dalam cawannya sendiri. Gadis itu berbeza. Dia berdikari dan lebih menghormati pembantu-pembantu rumah.

"Tinggalkan Jungkook" Crystal yang baru saja hendak menyuap mi goreng ke dalam mulutnya terhenti seketika. Garfu miliknya diletakkan kasar ke dalam pinggannya.

"Boleh tak kalau kau jaga kehidupan kau saja? Tak perlu sibuk hal aku. Aku tahu apa yang aku buat"

"Kenapa kau lebih memilih lelaki yang tiada apa-apa. Taehyung dan Seokjin, mereka pewaris sah keluarga Kim. Bayangkan, berapa banyak syarikat yang mereka kelola? Kenapa kau kejarkan drebar yang miskin sedangkan kau boleh dapatkan lelaki yang kaya-raya?"

"Aku tak perlukan semua itu. Aku dan Jungkook akan berusaha dengan cara kami sendiri. Lagi pun, kedua-dua lelaki bermarga Kim itu sudah bertunang. Kau nak aku jadi perampas?"

"Yes, because that's what a Bae should do to expand the legacy"

"Daripada kau mengarut tak tentu pasal, lebih baik kau masuk semula ke pejabat. Kerja semakin menimbun sejak kau sibuk dengan Namjoon" Christine hanya memandang adiknya yang sedang beransur pergi.

"Dasar manusia berfikiran cetek. Langsung tak tahu caranya untuk mengambil kesempatan. Sifat naif mama memang tebal dalam diri dia"






















🍷아기라 김 🍸




























Stay calm, stay safe 🍄




































*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*

21 April 2020

08.07 p.m.

*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

Maniac Escape Plan 🍪 knj 🍪 ✿ 15 + ✿Where stories live. Discover now