📷 6 📷

3.4K 150 58
                                    

Pov. Jimin

-Ja ci mówie. Tego chłopaka gdzieś spotkaliśmy.- Taehyung ciągnął temat dalej.

-To niemożliwe. On skutecznie unika fanów, spotkań i nowych znajomości. Nie ma nawet takiej możliwości, aby go chociażby zobaczyć na ulicy.- stwierdziłem. Spotkaliśmy się u Tae i rozmyślaliśmy nad tym chłopakiem z instagrama.

-Napiszmy do ludzi ze szkoły. Napewno ktoś będzie coś wiedział.- zaproponował Tae.

-Masz z kimś kontakt?

-Byłem przewodniczącym, więc potrzebowałem dziennik, w którym miałem liste uczniów naszej klasy.- przypomniał.

-I? Co dalej?

-Poszukamy ich na facebooku i napiszemy.- objaśnił, podchodząc do szafy ze starymi zeszytami za szkolnych czasów. Po chwili wyciągnął fioletowy zeszyt w twardej okładce.

-Czy to nie ten zeszyt, którego za żadne skarby nie pozwalałeś mi zobaczyć?- zapytałem, podnosząc brew, a ten kiwnął głowął.- Od kogo zaczniemy?

-Spróbuj znaleźć Byun Baekhyuna. Miał bardzo dobre kontakty z praktycznie całą szkołą.- powiedział, a ja wpisałem je w wyszukiwaniu.

-Znalazłem. To co, piszemy do niego?- Tae kiwnął głową, a ja utworzyłem chat z Baekhyunem.

Park Jimin
Hej

Byun Baekhyun
Znamy się?

Park Jimin
Byliśmy razem w klasie w ✔liceum.

Byun Baekhyun
Mochi?

Park Jimin
Tak😁

Byun Baekhyun
Wybacz, nie poznałem cie.

Park Jimin
Nic się nie stało.

Park Jimin
Mam do ciebie sprawę.

Byun Baekhyun
Jaką?

Park Jimin
Kojarzysz tego chłopaka?

Park Jimin✔Kojarzysz tego chłopaka?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byun Baekhyun
Tak, a co?

Park Jimin
Wiesz coś o nim?

Byun Baekhyun
Chcesz się czegoś o nim dowiedzieć, że o to
pytasz?✔

Park Jimin
Dokładnie tak

Byun Baekhyun
W takim razie ode mnie się już niczego nie dowiesz.

Park Jimin
Dlaczego?

Park Jimin
Halo

Park Jimin
Czemu nie chcesz mi nic o ✔nim powiedzieć?

Byun Baekhyun
Nie mogę. Z resztą, zapomnij o nim i żyj swoim życiem.

Byun Baekhyun zablokował cie

-I co teraz?- zapytałem, patrząc na Tae.

-Piszemy do innych.

-Ale nie sądzisz, że to było dziwne. Jakby bał się mówić na temat tego chłopaka.

-Zdawało ci się.- zbagatelizował temat i zajrzał ponownie do zeszytu.- Poszukaj może...Kim Jongina.- ponownie utworzyłem chat i napisałem.

Park Jimin
Hej

Kim Jongin
Jimin! W końcu się odezwałeś!

Park Jimin
Sorry, musiałem sobie życie poukładać. Wiesz o co ✔chodzi😅

Kim Jongin
Ta

Kim Jongin
Jest jakis konkretny powód dla którego piszesz?

Park Jimin
Właściwie to jest.

Park Jimin
Kojarzysz tego chłopaka?

Park Jimin✔Kojarzysz tego chłopaka?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kim Jongin
Nie pamiętasz go?

Park Jimin
A powinienem?

Kim Jongin
W sumie to lepiej, że nie

Park Jimin
Powiesz mi coś o nim?

Kim Jongin
*napiszesz

Kiem Jongin
Ja niestety nie mogę, ale możesz napisać do Luhana.

Park Jimin
A on przypadkiem nie ✔wyjechał do Chin?

Kim Jongin
Tak, ale niedawno wrócił.

Park Jimin
No okej, ale czemu ty nie ✔możesz mi napisać?

Kim Jongin
Cała szkoła podpisała pewien papier, przez który musimy trzymać język za zębami, ale ty z Taehyungiem byliście w szpitalu i nikt nie chciał powiedzieć w którym.

Park Jimin
Rozumiem. Dobra, dzięki za pomoc. Odezwę się jeszcze, jeśli chcesz ✔utrzymać kontakt.

Kim Jongin
Spoko. A i nie zagłębiaj się w to aż tak mocno. Możesz tego później żałować.

Don't cry <yoonmin>Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz