Τι λες τώρα? Ανοίγω τα μάτια μου διάπλατα όταν τον παρατηρώ να βγάζει ένα πακέτο τσιγάρα και να καπνίζει μαζί με τον πατέρα μου . Έχει αφήσει τι κινητό του στο τραπέζι ( ποσο να αντέξει η μπαταρία) και συζητάει με τους άντρες τις παρέας. Εγω εχω παγώσει αλλά το παίζω χαλαρή είναι μωρέ δυνατόν να καπνίζει αυτό το σπασικλακι ποσο έξω να έχω πέσει αναρωτιέμαι... στο σαλόνι μπαίνει η μητέρα του και μια μορφή αηδίας εμφανίζεται στο πρόσωπο της << αμαν ρε Στέφαν πάλι τα ίδια δεν είπαμε θα το κόψεις >> λέει και Εκείνος απαντάει << είπατε Όχι είπαμε >> και συνεχίζει τραβώντας μια δυνατή τζούρα.
Ώστε Στέφαν...- Εμιλι δείξε σε παρακαλώ στον Στέφαν το δωμάτιο που θα κοιμηθεί η μαμά με αποσυντονιζει για ακόμη μια φορά από τις σκέψεις μου. Σηκώνομαι τον κοιτάω και χωρίς να χρειαστεί να πω κάτι σηκώνεται και ο ίδιος...Προχωράω προς το δωμάτιο μου καθώς με την μαμά συμφωνήσαμε πως θα κοιμηθεί στο δωμάτιο μου και γω στο σαλόνι. Ανοίγω την πόρτα και του λέω <<εδώ ειμαστε λοιπόν >> αδιαφορεί για ακόμη μια φορά και εκείνο που τον απασχολεί είναι ότι χρειάζεται έναν φορτιστη για το κινητό .
Οκευ Εμιλι ψυχραιμία πάω φέρνω τον φορτιστή μου και σκύβω για να το τοποθετήσω στην πρίζα και έπειτα απομακρύνομαι από το δωμάτιο λέγοντας του μια απλή καληνύχτα και φεύγω χωρίς να περιμένω απαντηση.Το σαλόνι είναι πλέον όλο δικό μου και ήρθε η ώρα που περίμενα όλη μέρα να ξεράσω στον ύπνο ...εκεί που χαλαρώνω και ησυχάζει το κεφάλι μου συνειδητοποιώ ότι δεν έχω έχω πάρει μαζί μου πιτζάμες και ούτε ένα ρούχο....θεε μου με τι θα κοιμηθώ και τι θα φορέσω αύριο το πρωί μέχρι να σηκωθεί ο ακατανομαστος και να φύγει από το δωμάτιο... ξεφυσαω και το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να δω αν έχουμε απλωμένα ρούχα στο μπαλκόνι που να έχουν στεγνώσει....τρέχω αμέσως και ανοίγω την μπαλκονόπορτα παρακαλώντας να έχει κάτι να φορέσω γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ με το τζιν που φοράω από το πρωί.....για καλή μου τύχει βρίσκω ένα κολάν και μια μπλούζα που σίγουρα θα βολευτω.. τα φοράω και μπαίνω στο πάπλωμα είμαι τόσο κουρασμένη που κοιμάμαι κατευθείαν....
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .