Κεφ.41

837 37 0
                                    

POV Εμιλι

Ανεβαίνει πάνω μου και ορμαει ξανα στα χειλια μου.....
Στέφαν...μισό.... λεω και βάζω τα χέρια μου στο στήθος του....εκείνος  με κοιτάει στα μάτια και σταματάει....

Ήθελα να σου πω ότι θυμάμαι τα πάντα του λέω και χαμογελάω....

Εκείνος όμως δείχνει να μην καταλαβαίνει τι γίνεται

Θυμάμαι εκείνο το βράδυ στο σπίτι σου.....μετά το κλαμπ...λέω και κοκκινίζω από την ντροπή

Τον βλέπω που γελάει...Εμιλι λέει και κάνει μια παύση....θέλω να συνεχίσουμε από κει που είχαμε μείνει Ναι?..... και πραγματικά δεν κρατιέται....
Τα χερια του χαϊδεύουν το σωμα μου...και ανατριχιάζω...
Είναι τόσο πρωτόγνωρα όλα αυτά για μένα που δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ...

Μου αφήνει υγρα φιλία στην κοιλιά και κατευθύνεται πιο χαμηλά.....

Περίμενε...του φωνάζω..

Τι θυμήθηκες πάλι? Λέει και συνεχίζει να ρουφάει το δέρμα μου

Πώς να του πω τώρα ότι εγώ δεν το έχω ξανακάνει....θα ξενερώσει μαζί μου....

Στέφαν σταμάτα τον διακόπτω ξανά ....δεν θέλω να γίνει σε αυτό το μέρος.....του λεω και με κοιταει.

Ξέρεις Εγώ....να...εε...εγω δεν παω να πω  όταν η φωνή του Αντρέα με σταματάει....

Εμιλι....μωρο μου ?

Σήκω σήκω λέω στο Στέφαν και η καρδιά μου παει να σπάσει....φοραω την μπλούζα και το σορτακι γρήγορα και πάω να τον προλάβω....
Ο Στέφαν είναι ακόμα με το μαγιό και φοράει μόνο την μπλούζα.

Αντρέα?

Που είσαι τόση ώρα? ρωτάει και κοιτάει τον Στέφαν που πλησιάζει...

Να μωρέ είπαμε με τον Στέφαν να κάναμε μια βόλτα για να δούμε το μέρος λέω και νιώθω τύψεις για τα ψέματα μου..

Καλά έλα μας περιμένουν οι άλλοι Λέει και με πιάνει από το χέρι...ενω εγώ Ρίχνω μια ματιά στον Στέφαν...

Φτάνουμε στους υπόλοιπους.....

Πότε τα αγοράσατε αυτά λέω και κοιτάω  τις πίτσες με τις μπίρες...

Πριν λίγο Ελάτε καθίστε να φάμε....εσεις που είσασταν ?λέει η Barbara

Ααα....εε να εδώ διπλα ψάχναμε λίγο το μέρος με τον Στέφαν....εχει έναν πολύ ωραίο καταρράκτη πιο κάτω λέω

Αχ τι μου θύμισες τώρα.....εκει είχα δώσει το πρώτο μου φιλι λέει Barbara και γω πνίγομαι με την πίτσα.....

Μμ ωραία της λέω και βηχω...

Ο Αντρέας περνάει το χέρι του γύρω από τον λαιμό μου....παμε για ένα μπανάκι οι δύο μας μου λέει αισθησιακά στο αφτί...

Μόλις έφαγα του λέω....

Έλα ρε Εμιλι ένα μπανάκι σου ζητάω εξάλλου θα φύγουμε σε λίγο νύχτωσε...
Καλά άντε πάμε του λέω μόνο μπας και νιώσω καλύτερα από τις τύψεις μου που τον δουλεύω...

Παιδιά εμείς πάμε για μια βουτιά λέει και μου δίνει το χέρι να σηκωθώ...

Μην αργήσετε λέει ο Γιώργος αλλιώς σας αφήσαμε εδώ...και γελάει...
Βγάζω το παντελόνι και την μπλούζα και νιώθω το έντονο βλέμμα του Αντρέα....
Είσαι μια κούκλα μου λέει..
Κάνε μια στροφή να σε θαυμάσω...

Μαζέψου αλλιώς φεύγω του λέω από κοντά...

Καλά Καλά λέει και βγάζει την μπλούζα του....με τραβάει από το χέρι και μπαίνουμε στο νερό....

Το χέρι του είναι ακόμα μπλεγμένο στο δικό μου  και με τραβάει κοντά του .....

Σε θέλω λέει και με φιλάει...
Σταματώ το φιλι μας...
Κρυώνω πάμε καλύτερα? Του λέω

Ναι όντως έχει πολύ κρύο....λεει και συνεχιζει να με φιλα στον λαιμό....

Έλα έλα πάμε του λέω αλλιώς θα αρρωστήσουμε....και βγαίνω από το νερό....

Παιδιά μην δοκιμάσετε μπάνιο το βράδυ λέω και τρέμω ολόκληρη....στεγνωνω το σώμα μου με  την πετσέτα και φοραω το σορτσακι

Οι υπόλοιποι έχουν μαζέψει τα πράγματα και προχωράμε για το σπίτι.....

Βγαίνω από το μπάνιο και δεν είναι κανένας στο σαλόνι εκτός του Στέφαν και του Jason που ετοιμαζονται να ξαπλώσουν....εγώ έκανα τελευταία ντουζ και οι υπόλοιποι μάλλον πήγαν για ύπνο.....

Το βλέμμα μου πέφτει στον Στέφαν....

Καληνύχτα Εμιλι μου λέει και με βγάζει από τις σκέψεις.....
Καλό βράδυ τα λέμε αύριο παιδιά λέω και του χαμογελάω.

Forbidden LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora