Κεφ.19

870 41 0
                                    

Αλήθειαα φωνάζω.....

Ωωω έλα τώρα μην είσαι ξενέρωτη Εμιλι...μου λέει

Κοιτάω απέναντι μου και βλέπω τον Στέφαν....θα  νομίζει σίγουρα ότι θα αρνηθώ....

Θάρρος λοιπόν πετάγομαι ξανά...

Τέλεια...πάρε ενα από τα αγόρια της παρέας και χόρεψε ερωτικά μαζί του.

Πάρτα Εμιλι θάρρος δεν μου ήθελες λέω στον εαυτό μου...
Νιώθω την καρδιά μου να χτυπά δυνατά.. με αγχώνει το γεγονός ότι είμαι άπειρη σε όλα αυτά και μπορεί κάποιος  να το καταλάβει...

Δεν θα γίνω όμως ρεζίλι θα το παλέψω...

Γιώργο σηκώνεσαι σε παρακαλώ  του λέω όσο περισσότερο προκλητικά μπορώ....Και όλα τα μάτια είναι στραμμένα πάνω μου. Ε Ναι λέει εκείνος και σηκώνεται....νομίζω το περίμενε οτι εάν δεχόμουν να το κάνω  θα διάλεγα εκείνον....

Στο μυαλό μου έχω ένα αισθησιακό τραγούδι και προσπαθώ να φανταστώ ότι βρίσκομαι σε κλαμπ.

Πλησιάζω τον Γιώργο και γυρνάω προς την αντίθετη πλευρά ώστε να κοιτάει την πλάτη μου.....

Αρχίζω να χορεύω προκλητικά πάνω του αλλά όχι κολλητά...εκείνος μου πιάνει τα χέρια και με κατευθύνει κάπως....κατεβαίνω σιγά σιγά έχοντας ακόμη τα χέρια του με τα δικά μου και  προς τα κάτω μέχρι το πάτωμα και  σηκώνομαι σιγά σκύβοντας  ....
Αρχίζω να τρέμω και να κοκκινίζω από την ντροπή μου....

'Οκ νομίζω φτάνει με τόσο ' πετάγεται η κοκκινομάλλα και θα συμφωνήσω μαζί της...

Πάμε στον επόμενο ξαναλέει...

Εμμ εγώ πρέπει να φύγω ανακοινώνω ξαφνικά. Ο Γιώργος έχει καταλάβει ότι όλη αυτή η φάση με έφερε σε δύσκολη θέση και μου πιάνει το χέρι για συμπαράσταση.

Εε Ναι παιδιά πρέπει να φύγουμε, είναι αργά και είμαστε κουρασμένοι από το ταξίδι οπότε νομίζω καταλαβαίνεται τους λέει ο Γιώργος.

Όχι πάτε δεν πείραζε όλα καλά εξάλλου έχουμε μπροστά μας πόσα πάρτι που μας περιμένουν λέει  barbara και χαμογελάει...

Παιδια Χάρηκα πολύ για την γνωριμία, καληνύχτα και Jacob χρόνια σου πολλά και πάλι του λέω χωρίς να τον πλησιάσω.
"Ευχαριστώ κούκλα "
Παίρνω τον Γιώργο και κυριολεκτικά τρέχω να φύγω όσο πιο γρήγορα γίνεται .

Πήραμε ένα ταξί για να μας γυρίσει στην λεσχη και πρώτου αποχαιρετήσω τον Γιώργο του ζήτησα συγγνώμη για την απρεπή συμπεριφορά απέναντι του....

Μην αγχώνεσαι Εμιλι δεν υπάρχει παρεξήγηση από την μεριά μου αν και είσαι μια κούκλα δεν μπορώ να σε δω ερωτικα αλλά μόνο φιλικά μου είπε
Και τον Ευχαριστώ για την κατανόηση 

Αφού τα λύσαμε πάω τρέχοντας στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ.

Μην ξεχνάμε ότι αύριο έχω μάθημα...

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now