Είσαι κούκλα μου λέει η Barbara αφού βγαίνει από την τουαλέτα....
Ναι και γώ νομίζω ότι μου πάει πολύ αυτό το μπλε φόρεμα....της λέω χαμογελώντας ευτυχώς αυτή η μάγισσα μας το άφησε στις 55 λίρες αλλιώς δεν θα το έπαιρνα....ακου εκει 100 για Ένα φορεματάκι.
Δεν μπορώ να πω είναι πολύ εντυπωσιακό με αυτή την δαντελα ....αλλα παραμένει ένα φόρεμα....και άσε που έχει ανοιχτή πλάτη...αλλα ντάξει δεν με ενοχλεί πολύ, είναι τόσο απαλό και άνετο που αυτό είναι λεπτομέρεια.
Εσύ τι θα βάλεις ?
την ρωτάωΤο κόκκινο που πήρα....θα τον τρελανω τον Γιώργο τελείως....αα και σήμερα μην με περιμένεις στο δωμάτιο....
Ααα άσε το πήρα το μήνυμα της λέω και γελάω....Και εκείνη αρχίζει να ντύνεται....
Έρχεσαι λίγο να με βοηθήσεις με το μακιγιαζ?
Ιδιαίτερη περιποίηση βλέπω σήμερα μου λέει....έχεις τίποτα στο μυαλό σου? Όπως να εκμεταλλευτείς το γεγονός ότι θα είσαι μόνη στο δωμάτιο?....
Χαχαχα όχι ρε συ...απλως είναι η πρώτη μέρα που πάμε μαζί με τον Αντρέα σε πάρτι.
Καλά μην τον τυραννας και συ τόσο πολύ τον άνθρωπο ποσο να αντέξει με μια σεξοβομβα δίπλα του και να μην μπορεί να την αγγίξει..
Χαχαχ έλα σταμάτα την μαλώνω
Τώρα πέρα από την πλάκα οτι συμβουλές θέλεις εγώ είμαι δω...και μην βιαστεις να κάνεις το οτιδήποτε η πρώτη φορά είναι η πιο σημαντική αστο να έρθει από μόνο του..... πίστεψε με το καταλαβαίνεις οταν είσαι έτοιμη γιατι νιώθεις αυτή την επιθυμία να έχεις τον άλλον μέσα σου και να γίνεις ένα μαζί του...λέει καθώς αρχίζει να με βάφει....
Και Βουαλα έτοιμη λέει.
Ουαου είσαι τέλεια σε Ευχαριστώ φιληηη. Σηκώνομαι και φοράω της μαύρες γόβες μου. Ισιωνω όπως πάντα το μαλλί και πιάνω την μικρή μαύρη τσάντα μου....η Barbara σε χρόνο ρεκόρ είναι έτοιμη και φοράει τις γόβες της. Χαίρομαι πάντως που από το 20 πόντο πέσαμε σε 15 της λέω και εκείνη μου βγάζει την γλώσσα....Το κινητό μου αρχίζει και χτυπάει....
Έλα Αντρέα....αα οκ κατεβαίνουμε....
Έλα πάμε μας περιμένει κάτω, στείλε μήνυμα στον Γιώργο να βγει και αυτός.....
Ευτυχώς ο Αντρέας έχει αμάξι και θα πάμε μαζί του....δεν χρειάζεται έτσι να μας πηγαινοφερνει συνέχεια ο Στέφαν...Ο οποίος μας περιμένει μαζί με τον Jason στο πάρτι..
Φτάνουμε επιτέλους έξω από το κτίριο.....και ο Στέφαν στέλνει μήνυμα ότι μας περιμένει στον κήπο ....μπαίνουμε μέσα και προχωράμε στο πισω μέρος της επαυλης.....το μάτι μου πέφτει κατευθείαν στον Στέφαν και την Elina που έχει ξαπλώσει πάνω του...
Τέλεια θα περάσουμε απ ότι φαίνεται.
Γεια λέω στα παιδιά χαλαρή..... καθίστε κάτω και έρχομαι με τα ποτα λέει ο jason τρέχοντας.....
Καθόμαστε όλοι μαζί σε κύκλο σαν μια μεγάλη και καλή παρέα... να σημειωθεί η ειρωνεία παρακαλώ.
Ο jason γυρνάει και φέρνει μαζί του 3 μπουκάλια με ποτα και πλαστικά ποτήρια....
Αφού έχουμε αυτοσερβιριστει, η elina προτείνει να παίξουμε θαρρος ή αλήθεια...... οοο μαλακά ντεζαβου λέει η Barbara. Πριν κάτι μήνες θυμάστε? Μας ρωτάει....
Μόνο που τότε η παρέα ήταν κάπως διαφορετική.... Και ήταν εδώ ο jacob....του έχω θυμώσει του βλάκα....έφυγε στα καλά καθούμενα και δεν ξαναγύρισε ένα μήνυμα μόνο έστειλε ότι είναι καλά....τόσα χρόνια κολλητοί και εκείνος μας ξεγράψε τόσο εύκολα, ποτέ δεν μας εξήγησε γιατι έφυγε στην Γερμανία ελπίζω μια μέρα να γυρίσει και....ΦΤΑΝΕΙ φωνάζω και σηκώνομαι απότομα.....ολοι με κοιτάνε εκτός από τον Στέφαν....παίρνω μια ανάσα...εγώ εεε εννοώ φτάνει γιατί θα πάω λίγο τουαλέτα.....Και .... έρχομαι αμέσως λέω ενώ προσπαθώ να μην καταλάβουν ότι τρέμω. Τρέχω πανικόβλητη και μπαίνω μέσα στο κτίριο.....Ο καπνός από τα τσιγάρα μπαίνει μέσα στους πνεύμονες μου και νομίζω ότι θα λιποθύμησω...έχει θολώσει το μυαλό μου και προσπαθώ να βρω το μπάνιο μέσα στο πλήθος....
POV Στέφαν
Φτάνει φωναζει και καταλαβαίνω κατευθείαν ότι επηρεάστηκε από την αναφορά της Barbara στον jacob.....δεν την κοιτάω απλά βγάζω ένα τσιγάρο...
Είπε πως θα πάει τουαλέτα...και μπορώ να νιώσω από δω την ανάσα της και την καρδιά της που χτυπά δυνατά...αρχιζει και τρέχει ενω εγώ τραβάω μια τζούρα....
Μα τι έπαθε στα καλά κάθομαι ? Λέει η Barbara...
Μήπως να πάω να την δω πετάγεται και ο ηλίθιος ....
Μωρο μου τι γίνεται μου λέει η Elina ενώ συνεχιζει να τρίβεται πάνω μου
Παιδιά χαλαρώστε τους λέω και απομακρυνω την χαζή ξανθιά από δίπλα μου
Απλά η Εμιλι θυμήθηκε οτι σαν σήμερα ήρθε στην Αγγλία και συγκινήθηκε Αυτό είναι όλο....Και για να μην αγχώνεστε θα πάω να της μιλήσω....είμαστε φίλοι ξέρω πώς να την ηρεμοσω ναι? Λέω και σηκώνομαι όρθιος...ρουφαω άλλη μια τελευταία φορά το τσιγάρο και το πετάω κάτω....
Μπαίνω μέσα στο κτίριο και αρχίζω να την ψάχνω.....δεν κρύβω πως ανησυχώ λίγο γιατί όσο να ναι η θύμηση του μαλακά είναι λογικό να την ταράζει δεν της έκανε και λίγα .
Κατευθύνομαι προς το μπάνιο.....κατι
Μου λέει ότι όντως πήγε εκεί και ανοίγω αμέσως την πόρτα.........
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .