κεφ.9

1K 52 0
                                    

Παγώνω και απλά τον κοιτάω.... ξαφνικά  δεν έχω δύναμη να σηκώσω το χέρι μου....με πλησιάζει εκείνος...μου δίνει το χέρι του  έρχεται πιο κοντά ....<<χάρηκα για την γνωριμία Εμιλι >> με κοιτάει και με χώνει στην αγκαλιά του....μαρμαρωνω στην θέση μου.νομιζω θα πέσω κάτω .....Και γω....Λέω με δυσκολία
Απομακρύνεται και μου ριχνει άλλη μια ματιά....<<τα λέμε >> και απλα φεύγει...

Την ίδια στιγμή η μητέρα μου έρχεται κοντά μου....<<Εγώ θα πεταχτώ μέχρι το σούπερ μάρκετ >>λέει Και απλά κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου...

Κλείνω την πόρτα και τρέχω στο δωμάτιο μου....
Αισθάνομαι μια έντονη θλίψη μέσα μου...Και χιλιάδες ερωτήματα τρυπώνουν στο μυαλό μου γιατί αισθάνομαι έτσι; γιατί έπρεπε να φύγει τόσο νωρίς; λες να έχω ερωτευτεί τον Στέφαν μέσα σε μια μέρα; Πότε θα τον ξανά δω ;

Ξαπλώνω στο κρεβάτι και κλείνω τα μάτια μου.....αμέσως η μορφή του  εμφανίζεται μπροστά μου....τα ξανθα του μαλλιά , τα μάτια του, τα χείλη του....θεε μου ανοίγω ξανά τα μάτια και προσπαθω να ηρεμήσω τον εαυτό μου.....Είναι απλά ένας ενθουσιασμός που θα περάσει Εμιλι ψυχραιμία....
Ίσως φταίει και το γεγονός ότι δεν είχα  ποτέ  αγόρι και αισθάνομαι αυτή την ανάγκη ποιος ξέρει....ελπίζω να συνέλθω γρήγορα....

Παίρνω το κινητό στο χέρι μου και πριν στείλω μήνυμα στις κολλητές μου βλέπω το αίτημα του Στέφαν στο ινσταγκραμ.....αρχιζω και γελάω ....είχα ξεχάσει να το αποδεχτώ... αμέσως με πιάνει μια ανασφάλεια και πριν το αποδεχτώ πάω να σιγουρευτώ ότι οι φωτογραφίες μου είναι ωραίες και ίσως να σβήσω και καμία παλιά....
Παρατηρώ τον εαυτό μου στις φωτογραφίες.....Και θυμάμαι τα κορίτσια να μου λένε << είσαι το όνειρο κάθε αγοριού κοπέλαρα>> Χαχαχ .....οκ άσχημη δεν με λες αλλά δεν είμαι και ξανθιά ψηλή γαλανομάτα....απλά αυτές είναι οι κολλητές αν δεν με στηρίξουν αυτές τότε ποιος...

Μετρώ από μέσα μου 1,2,3 και πατάω αποδοχή.... βλέπω τις φωτογραφίες του και διστάζω να τις επεξεργαστώ καλύτερα γιατί πολύ φοβάμαι ότι δεν θα ξεκολλησω ποτέ μαζί του......ετσι Λοιπόν κλείνω το κινητό....το ξανασκέφτομαι και το ανοίγω πάλι....θα σκάσω αν δεν μάθω αν έχει κοπέλα....αρχίζω και ψαχουλευω το προφίλ του.....Καλά τι να λέμε το άτομο έχει 1.000  ακόλουθους .... δεν έχω καμία απολύτως ελπίδα μαζί του .....
Έχει πολλές φωτογραφίες μόνος του αλλά και πολλές με παρέα κορίτσια αγόρια....τι ξεκόλλα είναι αυτά αναρωτιέμαι όταν τις κοιτάω....αυτός όμως είναι κούκλος παντού .....ανοίγω και βλέπω το στορυ του.... χμμ ευτυχώς έχει πιάσει καλό πλάνο και δεν πολύ φαίνομαι ...ξαπλώνω  και προσπαθώ να κοιμηθώ λίγο γιατί δεν με βλέπω καλά....

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now