Μ- Εμιλι άνοιξε κορίτσι μου την πόρτα, σε παρακαλώ
Παράτα με της φωνάζω....
Μ- Πες μου μόνο σε ποια χώρα?
Αγγλία λέω και είμαι σίγουρη ότι θα κανει πάρτυ....
Εξαρχής ήταν κατά στο να συμμετάσχω σε ένα τέτοιο πρόγραμμα όμως όταν κατάλαβε ότι δεν πρόκειται να κάνω πίσω με παρακαλούσε να δηλώσω τουλάχιστον στην Αγγλία, για να έχω την Κυρία Σόνια κοντά μου για κάθε ανάγκη......Ποια ανάγκη για να με ελέγχει από κάπου θέλει.....Και αυτο ειναι είναι ότι χειρότερο...Από την μια θέλω να φύγω και από την άλλη Όχι...σκατα.....αρχίζει να μου πονάει το κεφάλι. Πρέπει όμως να πάρω μια απόφαση σήμερα γιατί πρέπει να ενημερώσω και την σχολή σε κατι εβδομαδες υποτίθεται φεύγεις.....Αμάν ξέχασα να ρωτήσω τα κορίτσια τι έκαναν....ελπίζω να έχω κάποιον γνωστό σε περίπτωση που πάω....λέμε τώρα....ανοιγω το κινητό γρήγορα και κάνω βιντεοκλήση.....
Μετά από 2 ώρες.....
Ναι μαμά ενθουσιασμενες ήταν γι'αυτό φώναζαν.....Και εξάλλου γιατί να μην είναι Ολλανδία ήθελαν Ολλανδία πάνε της φωνάζω...Μ- εντάξει βρε αγάπη μου καταλαβαίνω είναι στενάχωρο όλο αυτό όμως δεν θα κάτσουμε να σκάσουμε....σου είπα άμα θέλεις πήγαινε στην Αγγλία μια χαρά θα περάσεις...θα κάνεις κανουριες παρέες κι όλας...θα έχεις και την κυρία Σόνια από κοντά για οτιδήποτε...Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνεις έτσι...Μήπως άλλαξες γνώμη και δεν θες να φύγεις?
Έχει και ένα δίκιο τόση ώρα της φωνάζω και αυτή απλά θέλει το καλό μου....Ίσως προσπαθεί να με προστατέψει με λάθος τρόπο αλλά ξέρω ότι το κάνει γιατί με αγαπάει και δεν θέλει να πάθω κάτι...
Που να της εξηγω τώρα γιατί δεν νιώθω έτσι για την Αγγλία....συγκοπη θα πάθει....Αυτή οικογένεια μας ανεβάζει οικογένεια μας κατεβάζει....Δεν θα επέτρεπε ποτέ κάτι τέτοιο κυριως γιατι θα επηρεαζοταν η φιλία με τον κύριο Νίκο και την γυναίκα του. Όχι ότι πρόκειται να γίνει κάτι......<< ξέρεις κάτι θα παω >>της ανακοινώνω
Θα πάω και θα περάσω και τέλεια.....εξάλλου 2 μήνες τώρα
Μια χαρά ήμουν....Ίσως τελικά να γίνουμε και φίλοι όπως μου είχε προτείνει γιατί όχι....Έτσι και αλλιώς δεν θα λειτουργούσε τίποτα παραπανω μεταξύ μας...ειναι οι χαρακτήρες διαφορετικοι αλλά πάνω απ όλα οι γονείς μας. Ήταν ένας ενθουσιασμός που τον αφήνω πίσω και κοιτάω μπροστά. Αν είναι να αναπτυχθεί κάτι μεταξύ μας εκεί που πάω αυτό θα είναι μόνο φιλία....Ουφ νιωθω πολύ καλύτερα τώρα που τα έχω ξεδιαλύνει στο μυαλό μου....
Αυτά που πρέπει να με απασχολούν τώρα είναι να μάθω περισσότερες πληροφορίες για την καινούρια χώρα που μετακομίζω....που θα είναι η σχολή, που θα μείνω τέτοια.....ετσι πετάγομαι χαρούμενη πάνω στην μητέρα μου.....
BINABASA MO ANG
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .