POV Στέφαν
Μόλις φτάσαμε στο αεροδρόμιο και αποχαιρεταμε τον Κύριο Ανέστη ....Προχωράμε προς στην είσοδο για τα γνωστά διαδικαστικά και σε 5 ώρες θα είμαστε πίσω στην Αγγλία.
3 μέρες στην Ελλάδα και μου φάνηκε σαν να πέρασε αιώνας..... Αφού έχουμε τελειώσει με τον έλεγχο περιμένουμε να πάει η ώρα για την αναχώρηση.....κοιτάζω έξω από το τζάμι και το μυαλό μου πάει στην Εμιλι, είναι καλή κοπέλα τελικά...Η τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έδωσε μέσα σε μια μέρα....προσπάθησα να την τσεκάρω και λίγο...μπας και ήταν κρυφοπουτανιτσα αλλά μάλλον όντως είναι διαφορετική ..... Καλά λένε σαν την πρώτη εντύπωση δεν έχει...την καταλαβα εγω καλα μονο μεσα απο λιγες ωρες. Ένα απλό και αθώο κοριτσάκι.....ανοίγω το κινητό και βλέπω μηνυματα από την Ερση....Η γκομενα έχει γίνει τούρμπο με το στορυ...έπρεπε όμως κάπως να την κάνω να καταλάβει ότι εγώ δεν ανήκω σε καμία για περισσότερο από μία εβδομάδα....πως να το κάνουμε Δηλαδή θέλω απλά να περνάω καλά.....
Εξάλλου καμία γκόμενά δεν αξίζει πραγματικά... όλες θέλουν ένα μονο πράγμα.....ΣΕΞ Και είναι κομπλέ..Ε και γω τις βοηθάω...τους δίνω ρε παιδί μου αυτό που θέλουν. Και τις αηδίες για αγάπες και ερωτες δεν τα μπορώ αφού ξέρω ότι δεν υπάρχει αγάπη...Μόνο ποθος.Βάζω ακουστικά....ανοίγω τερμα την φωνή και χαλαρώνω όλα αυτά πραγματικά με τσιτωσαν.....
Μπαίνουμε επιτέλους στο αεροπλάνο και η καυτή αεροσυνοδός μας δείχνει τις οδηγίες έκτακτης ανάγκης....κλείνω τα μάτια και διάφορες ερωτικές φαντασιώσεις με την αεροσυνοδός τρυπώνουν στο κεφάλι μου...μμμμ...ωραία ίσως πάρω έναν υπνάκο.
<<Κύριε και κύριοι καλως ήρθατε στην Αγγλία σας ευχόμαστε να έχετε ένα όμορφο βράδυ>>.....
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .