POV Εμιλι
7 η ώρα το πρωί και βουίζει ο τόπος συγκεκριμένα η κουζίνα.....μα καλά γιατί σηκώθηκαν τόσο νωρίς αυτοι οι άνθρωποι και τι ωράρια ακολουθούν εκεί στην Αγγλία....κατσουφιάζω και χτυπάω το μαξιλάρι στο κρεβάτι. Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο. Αφού έχω τελειώσει με το πλύσιμο πηγαίνω στην κουζίνα και βαριεστημένα τους Καλημερίζω....όλους εκτός από τον Στέφαν ο οποίος πιθανότητα βολεύτηκε καλά στο κρεβάτι μου.
Κάθομαι στο τραπέζι και τρώω από το πρωινό που έχει ετοιμάσει η μητέρα μου.
Μετα απο λιγο Η μητέρα μου παίρνει τον λόγο <<Εμιλι λέγαμε με τα παιδιά να πάμε καμία βόλτα μετά το πρωινό να πιούμε κάνα καφεδάκι έξω γιατί το απόγευμα θα φύγουν, έλα και συ με τον Στέφαν να γνωριστείτε και καλύτερα >>Μμμ λέω εγώ και κατά φωνή έρχεται στην κουζίνα. <<Καλή μέρα σας>> λέει. Και κάθεται στην καρέκλα .
Ωπα ορεξατο τον βλέπω πρωί πρωί.Μ-Έλα Εμιλι λέει η μητέρα μου πάμε να ετοιμαστούμε
Πηγαίνω προς το δωμάτιο μου και βάζω ότι βρω μπροστά μου σιγά την βόλτα που θα πάμε. Ένα τζιν, το χοντρο μου πουλόβερ μπουφάν,τσάντα ισιωνω και λίγο το μαλλί και έτοιμη. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω την μητέρα μου να περιμένει στην εξώπορτα. Έλα κατέβα και τρέχω προς την έξοδο. Συναντάμε κάτω από την πολυκατοικία τους υπόλοιπους και αποφασίζουμε να κατεβούμε στο κέντρο με τα πόδια αφού δεν είναι πολύ μακριά από το σπίτι....
Ξεκινάμε λοιπόν την διαδρομή και γω με τον Στέφαν μένουμε πίσω από τους υπόλοιπους....όλοι έχουν χωριστεί σε δυάδες. Ο μπαμπάς μου με τον κολλητό του και η μαμά μου με την κυρία Σόνια....απόλυτη αμηχανία επικρατεί μεταξύ μας αφού κάνεις δεν λέει τίποτα....μετά από λίγο ο ιδιος αποφάσιζει να σπάσει τον πάγο και ευτυχώς γιατί εγώ δεν ήμουν διατεθημενη να το κάνω μέχρι το τέλος της βόλτας αν και το παίζω άνετη.
<<Πολύ ωραία χώρα η Ελλάδα πετάει ξαφνικά οι άνθρωποι πραγματικά ξέρουν να ζουν την κάθε μέρα...στην Αγγλία είναι πιο μίζερα τα πράγματα, έχω έρθω 2,3 φορές και πραγματικά θα μπορούσα να μετακομίσω άνετα εδώ. >>
Εεε ναι ωραία είναι λεω....
Περνώ μια βαθιά ανάσα και ρωτάω εγώ αυτή την φορά...<<εμμ εσυ σπουδάζεις κάτι;>> <<σχολη τεφα εσυ ;>> παιδαγωγικά δεύτερο έτος είμαι λέω....
Μια χαρα αρα είσαι 20 χρόνων σωστά? εγώ είμαι 21...
Ναι σωστά λέω...
Σ- καιι πως περνάς τον χρόνο σου διάβασμα και τέτοια?
Τι εννοείς? Δεν ειμαι κανένα φυτό βγαινω και γω από το σπίτι ξες...πάω σε καφετέριες κλαμπ μ'αρέσει να περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο με την παρέα μου...υπερασπίζομαι κατευθείαν τον εαυτό μου...μα καλά τι νόμιζε ότι είμαι σπασικλακι που μόνο διαβάζει.
Σ- Όχι ντάξει δεν είπα αυτό μην το πέρνεις έτσι απλά υπέθεσα...άστο μου λέει και ανάβει ένα τσιγάρο.....Κοιτάω μπροστά και βλέπω τους άλλους που κάθονται στην πρώτη καφετέρια που συναντάμε....πλησιάζω την μητέρα μου και την ρωτάω για το που θα κάτσουμε εμείς
Μ - έλα βρε Εμιλι αφήστε μας λίγο μόνους και μας να συζητήσουμε πάτε κάπου αλλού που να αρμόζει και στην ηλικία σας και συναντιόμαστε σε κάνα 2ωροΞεφυσαω και λέω καλά να περάσετε....
Δεν ξέρω αν το εννοώ...
Γυρνάω πίσω και τον βλέπω
<<Έλα πάμε κάπου να καθίσουμε του λέω >>
Με ακολουθεί και προχωράμε......φτάνουμε σε μια καφετέρια και καθόμαστε...
Κάνουμε την παραγγελία και ο Στέφαν περνει ξανά την πρωτοβουλία να μιλήσει.
<< Λοιπόν Εμιλι σωστά? νομίζω αρχίσαμε κάπως άσχημα κρίμα είναι θα μπορούσαμε να είμασταν δύο πολύ καλοι φίλοι εμείς οι δύο.....σταματάει... ξες οι δικοί μας είναι αυτοκόλλητοι απορώ κι όλας πως δεν μας είχαν γνωρίσει μεταξύ μας τοσα χρονια αλλα τέλος πάντων.... αν θες μπορούμε να γνωριστούμε καλύτερα και να είμαστε φίλοι. Σου ζητώ λοιπόν συγγνώμη για πριν δεν το εννοούσα ετσι νομίζα απλά ότι σου αρέσει να διαβάζεις>>Επεξεργάζομαι όλα αυτά που μου λέει και παρατηρώ πόσο όμορφος είναι για ακόμη μια φορά.... χάνομαι στις σκέψεις και ρωτάω τον εαυτό μου αν θα μπορούσα να είμαι μόνο φίλη μαζί του ;....
Σ- Εμιλι με ακούς;
Εεε ναι ναι συμφωνώ απαντάω γρήγορα.<< ωραία λέει>> και βγάζει ένα τσιγάρο...τείνει το χέρι Προς τα εμένα με ένα ακόμη τσιγάρο και....ωπα τι κάνει γουρλωνω τα μάτια μου...
Εεε όχι Ευχαριστώ δεν καπνίζω απαντάω...τι κάνει με τσεκαρει πως θα αντιδράσω;
Σ - οκευ...Και τι δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ?
Όχι Βέβαια απαντώ και με υπερασπίζομαι αυτό βλάπτει την υγεία
τραβαει μια τζουρα και λεει <<ξέρεις είσαι διαφορετική από όσες κοπέλες εχω γνωρίσει....Και πίστεψε με έχω γνωρίσει πολλές.... >>....
Τ-τ-τι εννοείς ?τραυλιζω
Σ- οι περισσότερες το παίζουν παρθένες και έχουν πάει με τον μισό πληθυσμό, καπνίζουν χόρτο και βρίζουν συνέχεια αρχίζει και γελάει.... τουλάχιστον στην Αγγλία έτσι κάνουν όλες...
Εσύ δεν βρίζεις δεν καπνίζεις τι φάση γελάει... καλά σε είχα κόψει απ την αρχή......Εγώ πάλι λεω.....Πόσο έξω έχω πέσει τελικά αναρωτιέμαι ο άνθρωπος είναι ο μεγαλύτερος play boy που έχω γνωρίσει απ την ώρα που ήρθαμε δεν έχει αφήσει θηλυκό για θηλυκό χωρίς να παρατήρησει και ο τρόπος με τον οποίο μιλάει και κάθεται βγάζει κάτι ανατριχιαστικό.....νομίζω προτιμώ τον χθεσινό Στέφαν τελικά...
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .