Κεφ.46

903 38 0
                                    

Είσαι τρελός? Του ψιθυρίζω...

Ναι τρελός  για σένα...λεει και βγάζει την μπλούζα του.

Όχι Όχι τι κάνεις του λέω....

Δεν αντέχω άλλο....σε σκέφτομαι πολύ απαντάει εκείνος

Ρε Στέφαν.....ειναι δυνατόν να θέλεις να το κάνουμε τώρα? Και αν μας ακούσουν?.....χριστε μου τι ντροπή έλα έλα κατέβα από πανω μου...

Αν δεν κάνεις ησυχία θα μας ακούσουν και ζήσε λίγο στα άκρα γαμω....πόσο ξενέρωτη?  λέει και συνεχίζει να φιλαει τον λαιμό μου...

Ξενέρωτη ε? Θέλεις τρελές μωρό μου ? Τώρα θα δεις...

Τον σταματαω και τον σπρώχνω από πάνω μου...

Τι κάνεις?

Σσσ Κάνε ησυχία του λέω και ανεβαίνω πάνω του.....

Ξεροκαταπινει...

Τον φιλάω άγρια και εκείνος ανταποδίδει.....αρχίζω να τον δαγκώνω στο λαιμό και εκείνος αναστενάζει....του βάζω το χέρι μου στο στόμα και συνεχίζω να του αφήνω φιλια στους κοιλιακούς....

Βγάζω την μπλούζα και μενω με το σουτιέν....

Σειρά μου λέει και με ξαπλώνει πάλι από κάτω....βγαζει το παντελόνι του και ξεκουμπωνει το σουτιεν μου...
Αρχίζει να φιλαει το εκτεθειμένο πλέον στήθος μου....και να πιπιλίζει τον λαιμό μου...

Φτάνει στο παντελόνι μου και τον βοηθάω να το ξεφορτωθούμε....

Με κοιτάει πονηρά και κατευθύνεται στο κιλοτακι μου....με μια κίνηση το βγάζει και μενω για δεύτερη φορά  γυμνή μπροστά του.....μου ανοίγει τα πόδια και βάζει το κεφάλι του στην περιοχή μου....αρχιζει να με γλύφει και νομίζω ότι παίρνω  φωτια.....αναστεναγμοι βγαίνουν από μέσα μου και βάζω το χέρια μου στο στόμα για να μην ακουστω....

Είσαι πολύ ήδη πολύ υγρή λέει ο Στέφαν και σηκώνεται όρθιος....ανοιγει το συρτάρι και παίρνει ένα προφυλακτικό...

Βγάζει το εσώρουχο του και το φοράει....έρχεται ξανά πάνω μου....

Με φιλάει στο στόμα και μπαινει μέσα μου...

Κανένας πόνος αυτή την φορά μόνο απόλαυση...

Οι γλώσσες μας μπερδεύονται μεταξύ μας και ο Στέφαν αυξάνει ταχύτητα....μπαινοβγαινει μέσα μου γρήγορα και αναστεναγμοί βγαίνουν από τους δύο μας.....Εγώ τοποθετώ το χέρι μου στο στόμα του και εκείνος στο δικό μου για να μην ακουστούμε ....

Συνεχίζει μέσα μου και γω νιώθω σιγά σιγά τον οργασμό μου  να πλησιάζει....τα πόδια μου τρέμουν και δαγκώνω τα χείλια μου για να μην τσιριξω ενώ τα νύχια μου γραπωνονται στην πλάτη του Στέφαν 

Εκεινος βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με μενα και τον βλέπω να κλείνει τα μάτια του....βαζω τα δάχτυλα μου στα  μαλλιά του  και προσπαθεί να κρατήσει τους αναστεναγμους του....μετα απο λίγα δεύτερα τελειώνει και εκείνος...βρισκεται ακόμα μέσα μου και ξαπλώνει πάνω μου.....σηκώνει το κεφάλι του και με φιλάει βίαια στο στόμα...

Βγάζει το μόριο του από τον κόλπο μου και αφαιρεί το προφυλακτικό...

Ξαπλώνει δίπλα μου....

Ακουμπάω το κεφάλι μου στο στέρνο του....το κάναμε μέσα στο ίδιο σπίτι με τους γονείς μας του ψιθυρίζω στο αφτί.....

Το ξέρω και ήταν τέλεια στα κρυφά...λέει

Είσαι ανώμαλος έτσι?

Ναι πες μας ότι  εσύ δεν το ήθελες? Λέει

Αφού το ξέρεις ότι με κάνεις ότι θέλεις του λέω...και εκείνος μου χαϊδεύει το μάγουλο....γιατί ήμουν τόσο τυφλός λεει....
Τι ?
Σε είχα μπροστά μου καιρο πριν....θα μπορούσα να σε φιλάω εδώ και πολλούς μήνες.....οχι ότι δεν σε είχα προσέξει τότε....ξέρεις  το πρόσωπο σου, το σώμα ειναι η επιθυμία κάθε άντρα όμως εγώ  δισταζα να σε πλησιασω γιατί δεν ήξερα πως να σε αντιμετωπίσω....Είσαι τόσο διαφορετική από όλες τις υπόλοιπες.....και αυτο με φοβιζε....

Εγω τόσα χρόνια αποφεύγω τις  σχέσεις....γιατί πίστευα ότι καμία δεν σε θέλει πραγματικά...ότι όλες θέλουν το σεξ... όμως όταν άρχισα να γνωρίσω εσένα όλα μέσα μου άλλαξαν... άρχισα να μαθαίνω ότι δεν είναι μόνο το σεξ που σε συνδέει με έναν άνθρωπο όμως το πως να περάσεις διαφορές ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές μαζί του... και στο τέλος να ξέρεις ότι θα είναι εκεί για σένα...και μεις Εμιλι τα περάσαμε όλα αυτά
Ασε που Αυτή η αγνότητα  με τρελαίνει λέει και με φιλάει....Όχι όχι αρκετά του λέω...φυγε πριν ξυπνήσει ο αδελφός σου....

Καλά Καλά...λέει και σηκώνεται....

Του πιάνω το χέρι πριν φύγει..... Στέφαν.........σ'αγαπώ.

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now