POV Στέφαν
Γυρνάω προς το μέρος της και την κοιτάω....το χερι μου αρχίζει να χαϊδεύει το γυμνό της κορμί ...
Λοιπόν πως νιώθεις ?την ρωτάω
Γυρνάει καλύτερα προς το μέρος μου.....βαζει τα χέρια στο πρόσωπο της και αρχίζει να γελάει.....
Στέφαν ηταν τέλεια.Μου λέει χωρις να βγάλει τα χέρια .
Εμ εσύ....εσυ πως νιώθεις? Απευθύνεται σε μέναΤην γυρνάω ευθεία και ανεβαίνω πάνω της....ήσουν υπέροχη και την φιλάω στο στόμα....και....ανυπομονω για τον δεύτερο γύρο να ξέρεις....της λέω και ο ήχος του κινητού με διακόπτει
Σηκώνομαι ορθιος και κοιτάω τον αριθμό που καλεί......
Της Σκατα? Είναι η μητέρα μου.....
Ελα...
Αγόρι μου....εμ συγγνώμη που θα σας το χαλάσω αλλά πάρε την Εμιλι και ελάτε γρήγορα στο σπίτι.....
Έγινε κάτι ? Λεω και μπορώ να πω ότι έχω τρομάξει
Είναι η Εμιλι εκεί δίπλα?
Ναι....
Απομακρυνσου λίγο...λεει
και γω υπακούωΛοιπον ηρθαν οι γονείς της και θέλουν να της κάνουν έκπληξη....
Οπότε βρες μια δικαιολογία και γυρίστε πίσω....Αχ θα χαρεί τόσο πολύ το πουλάκι μου...λεει και γω ανακουφιζομαι που δεν πρόκειται για τίποτα κακό.Ξεφυσαω....καλά μαμά θα δω τι μπορώ να κάνω...έλα σε κλείνω τώρα τα λέμε....και πριν προλάβω να μπω στο δωμάτιο βλέπω μήνυμα από τον Jason
Ερχομαστε..!!!
Γαμωτοο φωνάζω.....μπαίνω γρήγορα στο δωμάτιο....
Τι έγινε ?? Με ρωτάει η Εμιλι και έχει φορέσει ήδη τα εσώρουχα της....
Κάνε γρήγορα έρχονται τα παιδιά.....λέω και φοράω το μποξερακι μου....και Εμιλι άκουσε με προσεκτικά....
Η πόρτα χτυπάει και γω πηγαίνω να την ανοίξω....
Στέφαν είσαι καλύτερα με ρωτάει η Barbara...
Καλά είμαι αλλά καθίστε πρέπει να σας πω κάτι τους λέω....
Εγώ και η Εμιλι πρέπει να γυρίσουμε πίσω....
Τιι?? Μα γιατί? Μαλωσατε ?
Παιδιά σταμάτηστε λέω....απλα με πήρε τηλεφωνώ η μητερα μου και μου είπε ότι πλημμύρισε το σπίτι μας.....
Ωραία πάνε....αλλά την Εμιλι τι την θες πεταγεται ο μαλακας.....
Εγώ ζήτησα να πάω λέει εκείνη και βγαινει από το δωματιο με την βαλίτσα.
Οι γονείς του Στέφαν είναι και σαν δικοί μου ....οποτε θα παω και γω λέει εκείνη
Εε...Θα πάμε με το αυτοκίνητο μου...αν θέλετε εσείς καθίστε μην χαλαστουμε τώρα όλοι....
Εντάξει αν είναι θα καθίσουμε άλλη μια μέρα μέχρι να τα μαζέψουμε και θα ερθουμε αύριο λέει η Γιώργος...
Σορρυ παιδιά αληθεια λέω και παίρνω την βαλίτσα μου...
Άντε άντε βιαστείτε και να προσέχετε στον δρόμο...λεει η Barbara...
Τους χαιρεταμε και πηγαίνουμε στο αυτοκίνητο...
POV Εμιλι....
Ουφ.....τουλάχιστον γλυτώσαμε απο αυτους λέω και βάζω την ζώνη.....
Αα καλά τι βλακείες λέω εδώ εσείς πάθατε μεγάλη ζημιά....μα να πλημμυρίσει όλο το σπίτι στα καλά καθούμενα του λέω και τον κοιτάω....Η μητέρα σου ήταν πολύ στεναχωρημένη?
Ε?
Η μητέρα σου λέω πως ήταν?Καλά Καλά λίγο ταραγμένη μόνο ...
Εντάξει....λεω και κοιτάω έξω από το παράθυρο....
Στέφαν?
Πες το....
Πώς θα αντικρίσω τους γονείς σου μετά από αυτό που έγινε μεταξύ μας ??
Ηρέμησε δεν κάναμε και κάτι τόσο κακο....και στο κάτω κάτω δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα....είμαστε δύο ενήλικες που την βρίσκουμε ερωτικα μεταξύ μας....δεν πέφτει λόγος σε κανέναν να μας κατακρίνει....δεν είμαστε ούτε οικογένια ούτε συγγενείς αρα που είναι το κακο ?
Δηλαδή για να καταλάβω αυτό που έχουμε μεταξύ μας είναι απλά το σεξ ? Ρωτάω φωναχτά....
Εκείνος σφίγγει το τιμόνι... ξέρεις αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο για μένα....εννοω δεν έχω κάνει ποτέ σχέση γαμωτο....και δεν ξέρω πώς είναι να είσαι με το ίδιο άτομο παραπάνω από μια βδομάδα....και με φοβίζει αυτό....ξεφυσαει... Ακογομαι βλάκας το ξέρω....αλλα Εμιλι λέει και μου πιάνει το χέρι....εσενα δεν θέλω να σε χάσω....
Και Αν με αφήσεις υπόσχομαι μαζί σου να προσπαθήσω μου λεει ξανά...
Στέφαν και για μένα είναι πρωτόγνωρα όλα αυτά.....
Και θέλω να σου πω ότι από την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα εγώ........ηθελα τόσο πολύ να σε βγάλω από το μυαλό μου....και δεν κρυβω πως τα κατάφερα...ομως η μοίρα επέλεξε οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούμε ξανά και όλα άλλαξαν παλι μέσα μου... σε θέλω που να πάρει και η φωνή μου ίσα ίσα που ακούγεται.....
Ο Στέφαν σταματάει απότομα το αυτοκίνητο....με αρπάζει και με φιλάει....με τρελενεις, με τρελενεις τόσο γαμημενα πολύ ...
Θελω να σε αγκαλιάζω και να σε φιλάω...θελω να είσαι μόνο δικια μου...καταλαβαινεις?
ESTÁS LEYENDO
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .