Μετά από 2 μήνες.....
Η ζωή μου έπειτα από εκείνο το συμβάν πάει από το καλό στο καλύτερο....
Στην Αγγλια προσαρμόστηκα πολύ γρήγορα και θα μπορούσα άνετα να μείνω για πάντα εδώ.....και αυτό που μ'αρέσει περισσότερο είναι τα χιλιάδες πάρκα με δέντρα όπου μπορείς να ξαπλώσεις στο χορτάρι και να κάτσεις με της ώρες....Εκεί πραγματικά γαληνεύει η ψυχή σου.
Και η σχολή είναι υπέροχη βασίζεται περισσότερο στο πρακτικό κομμάτι απ ότι στο θεωρητικό... μας δίνουν πολλές ομαδικές εργασίες για να έρθουμε περισσότερο κοντα με τους συμφοιτητές μας....Και μάλλον τα κατάφεραν γιατί ήδη έχω γνωρίσει πολλά καινούρια άτομα...
Ωστόσο η κύρια παρέα πλέον αποτελείται από 4 άτομα....Φυσικά τον Γιωργο με την Barbara , τον jason Και τον Στέφαν...που παρεπιπτωντος έχουμε έρθει πολύ κοντά και μπορείς να μας χαρακτηρίσεις δύο πολύ καλούς φίλους....
Έτσι η καθημερινότητα μου δεν είναι πλέον βαρετή...Έχω τα μαθήματα μου, την παρέα και τις εξόδους μου φυσικά....όσον αφορά την αγάπη και τον έρωτα απλά αυτες οι δύο λέξεις δεν υπάρχουν πλέον στο λεξιλόγιο μου γιατί πολύ απλά δεν πιστεύω σ'αυτές.
Το κινητό μου αναβοσβήνει και με βγάζει από τις σκέψεις....
Το ανοίγω και βλέπω μηνύματα από τα παιδιά......
Έχει ανοίξει ένα καινούριο κλαμπ στην γειτονιά και λένε να πάμε να το εγκαινιάσουμε....
Μέσαα...... τους στέλνω αλλά θα γυρίσουμε νωρίς γιατί αύριο έχουμε μάθημα ναιιι ?? Και ΥΓ Γιώργο πες στην συγκάτοικο μου πως με παραμελεί πολύ τελευταία έχει να πατήσει 4 μέρες στο δωμάτιο...επισης πες της να τσακιστεί γρήγορα εδώ 🙂 τους λέω και κλείνω το κινητό γελώντας, γιατί ξέρω ότι σε 5 λεπτά θα έρθει ....
Πάω να σηκωθώ από το κρεβάτι όταν ανοίγει η πόρτα του δωματίου....
Άντε επιτέλους της λέω....Η μήπως σκοπεύες να με αφήσεις να ντυθώ μόνη μου? και κάνω δήθεν ότι νευριάζω....
Αφού ξέρεις μωρέ Εμιλι τον Γιώργο...Δεν μπορεί να με χορτάσει με τίποτα λέει και ένα πονηρό βλέμμα εμφανίζεται στο πρόσωπο της...Αλλά σου υπόσχομαι ότι θα σας το κάνω με την σειρά για να μην μου στεναχωριέστε. Έλα δω τώρα μου λέει και με πιάνει μια αγκαλιά....
Δεν νομίζω να το πήρες στα σοβαρά της χαμογελάω....να μείνεις όσες μέρες θέλεις στον Γιώργο δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...το αντίθετο σας θαυμάζω που είστε τόσο καλά μαζί....
Έλα όμως τώρα ας αφήσουμε τα συναισθηματικά και πάμε να δούμε τι θα βάλουμε.....της ξαναλεω...
Ανοίγω την ντουλάπα και σκέφτομαι την τελευταία φορά που πήγα για ψώνια....χμμμ ήμουν ακόμη Ελλάδα.
Barbara πρέπει να πάμε το συντομότερο για ψώνια δεν έχω τίποτα να φορέσω της λέω με παράπονο.....
Ναιι πάμε αύριο.....Προς το παρών έλα ρίξε μια ματιά και στην ντουλάπα μου μπορείς να βρεις κάτι που να σου αρέσει...
Χμμ δεν ξέρω....Εγώ δεν φοράω τόσο ανοιχτά ρούχα...και τόσο κοντά....εννοώ κοίτα το σώμα σου σαν μοντέλο είσαι...Εσενα σου πάνε απαντώ
Μην ακούω βλακείες.....αυτό που θέλουν οι άντρες φίλη μου είναι η λεπτή μέση και μεγάλος κωλος και φυσικά ένα ζουμερό στήθος χωρίς πλαστικές....Και ξες κάτι? Εσύ τα διαθέτεις όλα αυτά...απλά τα κρύβεις λιγάκι..λέει και γελάει δυνατά.
Έλα σταμάτα έχω γίνει σαν ντομάτα....
Λοιπόν ας κάνουμε μια δοκιμή Ναι?
Βάλε αυτό το φόρεμα και έλα στον καθρέφτη μου λέει..
Καλά Καλά της λέω και πάω να το βάλω....
Barbara δεν νομίζω ότι....με κολακεύει....ειναι μεν κάτω από τα γόνατα αλλά πολύ κολλητό ρε παιδί μου, νιώθω ότι θα σκάσω....Και άσε που το στήθος μου πιέζεται και είναι απ έξω...λέω ενώ βγαίνω από το μπάνιο
Είσαι ηλίθια έτσι? Με ρωτάει εκείνη....
Έλα δω στο καθρέφτη....
Πλησιάζω και κοιτάζω το είδωλο μου..
Αυτό το φόρεμα είναι πολύ έξω από τα νερά μου αλλά δεν περίμενα να πω ότι αναδυκνυει τέλεια το σώμα μου..Δεν πιστεύεις ότι είναι υπερβολικά κολλητό? Της λέω
Και είναι έτοιμη να με δολοφονήσει....
Εμιλι αυτό θα βάλεις και η συζήτηση κλείνει εδώ αλλιώς θα φύγω απ το δωμάτιο για πάντα...
Α μόλις με απείλησε.....
Καλά θα σου κάνω το χάρη....Αλλά για πρώτη και τελευταία φορά.
Ναι ναι λέει καθώς βγαζει τα ρούχα και φοράει ένα φόρεμα.
Εγώ ξεκινάω να ισιωνω τα μαλλιά μου και παράλληλα βάζω λίγο μεικ απ στο πρόσωπο μου...τελειώνω με το μαλλί και βάζω λίγη μάσκαρα και ένα κόκκινο κραγιόν...
Έτοιμη λέω μέσα σε μισή ώρα...
Σήμεραα θα τους πεθάνεις όλους λέει η συγκάτοικος μου και της πετάω ένα μαξιλάρι στο κεφάλι...
Αφού φοράμε τα τακούνια και παίρνουμε τις τσάντες μας στέλνουμε μήνυμα στα αγόρια ότι ερχόμαστε...
Κατεβαίνουμε και το τελευταίο σκαλί και κατευθυνόμαστε προς την έξοδο, εκεί που θα μας περιμένουν και τα αγόρια....
Βλέπω τον Στέφαν να καπνίζει και να συζητάει με τους φίλους του όταν ο ήχος από τα τακούνια μας τους κάνει να στρέψουν τα βλέμμα τους πάνω μας ....
Ξαφνικά με κοιτάνε και οι 3 από πάνω μέχρι κάτω και γουρλωνουν τα μάτια τους........
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .