POV Εμιλι
Σκουπίζω τα μάτια μου και ανοίγω την πόρτα από τις τουαλέτες...
Επ μικρή εδώ είσαι? Λέει ο τζονι και πεφτει μπροστά μου....
Εε Σορυ....εγω πάω τώρα...του λέω και φεύγω...
Βρίσκομαι στο τραπεζι και η Barbara απαιτεί εξηγήσεις.....
Χωρίσαμε της λέω....
Μάλιστα..... γιατί όμως μια χαρά δεν ήσασταν?
Εγώ τα έκανα Σκατα της λέω και κοιτάω τον Στέφαν...
Τι ? Μην μου πεις ? Λέει και βαζει τα χέρια της στο στόμα..
Εσύ και ο Στεφαν ? Μου λέει στο αφτί
Ναι....
Και κατά φωνή ο Στέφαν με πλησιάζει.....είδα τον μαλακά να φεύγει....τι έγινε?
Χωρίσαμε...
Καιρός ήταν....στην υγεία μας λοιπόν μου λέει και μου κλείνει το μάτι..
Ξεφυσαω και τσουγκριζω το ποτήρι μου...
Τι λες πάμε να χορεψουμε προτείνω στον Στέφαν.......δεν έχω πολύ όρεξη αλλά προσπαθώ να ηρεμήσω από τον θυμό που μου δημιούργησε ο Αντρέας...
Πάμε λέει και του πιάνω το χέρι
Κατευθυνόμαστε στο πλήθος και χορεύουμε.....ευτυχώς ξεκουμπιστηκε ο μαλακας και δεν θα χρειαστεί να τον ξανάδω.....τώρα είσαι μόνο δικιά μου λέει και με φιλάει....
Στέφαν τον διακόπτω......θέλω να μου υποσχεθείς κάτι....
Τι θέλει το μωρό λέει και με αγκαλιάζει.....θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα χωρίσουμε ποτέ....το ζητάω σαν ευχή γενεθλίων του λέω....Πώς σου ήρθε αυτο τώρα? Αλλα αφού Ρωτάς....θα στο πω μια φορά και βαλτω καλά στο μυαλό σου.....δεν πρόκειται να με ξεφορτωθείς ποτέ....θα είμαστε μαζί μέχρι το τέλος... γιατί εμείς μωρό μου είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον...
Στέφαν φοβάμαι....Και αν οι γονείς μας ? Δεν θα επιτρέψω να μας χωρίσουν Εμιλι και φτάνει με τις βλακείες σου...λέει και γω δεν προλαβαίνω να απαντήσω γιατί μου κλείνει το στόμα με τα φιλιά του..
Η ωρα έχει περάσει και με τα παιδιά λέμε να το διαλύσουμε σιγά σιγά....Άσε που έχω πιει ήδη 3 βότκες και όλα γυρίζουν.....
POV Στέφαν
Παιδιά καλό βράδυ θα τα πούμε....Εμιλι πάμε της λέω και την κρατάω από την μέση ...
Ευχαριστώ που ήρθατε σας αγαπωωωω....φωνάζει και νομίζω θα καλέσουν αστυνομία...
Βαλτην μέσα στο αμάξι γρήγορα Στέφαν τι κάθεσαι και σκέφτεται πεταγεται ο αδερφός μου...
Την βάζω στο πίσω κάθισμα και γω μπαίνω μπροστά.....
Τι έχει?
Τι εννοείς?
Την είδα να κλαίει όταν ήρθαμε στο κλαμπ και μετά άρχισε να γελάει και να πίνει λέει ο Τζόνι.
Απλά χωρισανε με τον παπαρα...Και...
Και τώρα είναι δικιά σου ?
Ε?
Τι Ε ρε Στέφαν?
Νομιζεις. Δεν σας άκουσα προχθές?
Γαμωτο....
Ναι ωραία και ?
Πας καλά? Γαμηθηκατε μέσα στο σπίτι με τους γονείς σας και τα βλέπεις όλα καλά?
Άσε που η Εμιλι δεν είναι για τα μούτρα σου.....θα την παρατήσεις και αυτή θα τρέξει στην μητέρα της...Και ξέρεις τι θα γίνει μετά?
Σταμάτα του λέω.....μαζί της είναι διαφορετικά
Εχω αισθήματα γι'αυτήν ...
Δεν ξέρω αν λες την αλήθεια....αλλά αν είναι απλά για να περάσεις την ώρα σου παρατα τα από τώρα πριν το καταλαβουν οι δικοί μας...
Την θέλω γαμωτο σου λέω....Και εκείνος δεν απαντάει.....
Φτάνουμε σπίτι και γω παίρνω την Εμιλι αγκαλιά.....Ο Τζόνι ξεκλειδώνει την πόρτα.....έλα Εμιλι σταμάτα θα μας ακούσουν....της λέω και αυτή αρχίζει και με φιλάει.... Ο αδερφός μου μπαίνει στο δωμάτιο και γω οδηγώ την Εμιλι στο δικό μου....
Έλα ξάπλωσε της λέω και προσπαθώ να τις βγάλω το φόρεμα .....
Κατεβάζω το φερμουάρ και το φόρεμα πέφτει..... τι επίδραση έχει αυτή η κοπέλα πάνω μου σκέφτομαι και ανοίγω το φερμουάρ από το παντελονι μου για να ηρεμήσει το μόριο μου....
Στέφαν θέλω να με κάνεις δική σου....λέει η Εμιλι και γω απλά την αγνοώ...μετα την συζήτηση που είχα με τον αδελφό μου κατάλαβα ότι εδω μέσα είναι πολύ επικίνδυνο....
Έλα έλα ξάπλωσε στο κρεβάτι να κοιμηθείς...της λέω...αλλά εκείνη ορμαει πάνω μου και με φιλάει...
σταμάτα....γαμωτο
Σε θέλω Στέφαν λέει και μου βγάζει την μπλούζα......
Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και νιώθω την ανάσα μου να κοβεται......
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .