Βλέπω το τεράστιο κτίριο και εντυπωσιαζομαι γιατί είναι όπως ακριβώς το φανταζόμουν....Μπαίνω μέσα και νομίζω ότι θα χαθώ...ρωτάω μια κοπέλα για την γραμματεία και με κατευθύνει προς τα που πρέπει να πάω, την Ευχαριστώ και πάω επιτέλους για την εγγραφή.
Ευτυχώς οι διαδικασίες εδώ κρατούν μόνο λίγα λεπτά σε αντίθεση με την Ελλάδα και τελείωσα γρήγορα ...Τώρα προσπαθώ να βρω το δωμάτιο μου....χμμμ Β15....το κύριο χωρίζεται σε δύο πτέρυγες Δεξιά είναι των κοριτσιών και αριστερά βρίσκονται τα δωμάτια των αγοριών.
Πηγαίνω στον δεύτερο όροφο και βλέπω τον αριθμό του δωματίου μου.
Ανοίγω την πόρτα και αρχίζω να παρατηρώ τον χώρο που πρόκειται να μείνω για 9 μήνες.....
Μπορώ να πω πως μου αρέσει....έχει 2 κρεβάτια και 1 μπάνιο αρκετά βολικό. Είναι μεγάλο δωμάτιο και χωρίζεται με ένα μικρό τοιχακι. Παρατηρώ την αριστερή πλευρά που λογικά ανήκει στην συγκάτοικο μου.....Πολλά ρούχα έχουν καλύψει σχεδόν το κρεβάτι και τα καλλυντικά της είναι απλωμένα παντού. Αυτό τι κορίτσι πρέπει να είναι πολύ ακατάστατο σκέφτομαι αλλά θα συνηθίσω....ελπίζω μόνο να είναι καλή κοπέλα και αυτά διορθώνονται σκέφτομαι και τρομάζω όταν καταλαβαίνω ότι κάποιος μπήκε στο δωμάτιο.
Γυρνάω και βλέπω μια ψηλή κοπέλα με σγουρά μαλλιά και σώμα μοντελου να με κοιτάει...
Εε συγγνώμη δεν έκανα κάτι απλώς έβλεπα το δωμάτιο πετάγομαι δεν πείραξα τίποτα αλήθεια.<<Οκ κοπελιά χαλάρωσε δεν έγινε κάτι, πρέπει να είσαι από τους φοιτητές που ήρθαν με ερασμους σωστά; >>μου λέει με την αγγλική προφορά της
Ναι της λέω χαμογελώντας
Και ανταποδίδει<<Καλώς ήρθες Τότε >>
Σε ευχαριστώ και παρεμπιπτόντως ειμαι η Εμιλι της λέω
<<Χαίρω πολύ ,barbara...πάω να κάνω ένα μπανάκι αν δεν σε πειράζει και έλα μετά να σου δείξω τους χώρους της Λέσχης και το Πανεπιστήμιο >>
Αχ αλήθεια...θα το ήθελα πολύ απαντώ
Πάω προς την μεριά μου και ταχτοποιω τα ρούχα στην άδεια ντουλάπα που υπάρχει. Παίρνω την φωτογραφία της οικογένειας μου και την τοποθετώ στο κομοδίνο.. έπειτα ανοίγω το λάπτοπ και καλω την μητέρα μου σε βιντεοκλήση....
Αφού τα είπαμε λίγο της το κλείνω γιατί η Barbara είναι ήδη έτοιμη και με περιμένει για την ξενάγηση.....
Και αυτή είναι η τελευταία αίθουσα του Πανεπιστημίου .....τους χώρους τους ξέρω καλά ειχα γκομενους σχεδον απο ολες τις ταξης λεει και γω κοκκινιζω....αλλά μαθήματα Έχω να παρακολουθήσω κάτι μήνες λέει και γελάει....
Είναι καλή κοπέλα αλλά και πολύ απελευθερωμένη σε όλους τομεις τομείς σε σχέση με μένα...
Της χαμογελάω και το μάτι μου πιάνει τον Γιώργο στον διάδρομο....με κοιτάει και εκείνος πλησιάζει...
Γιώργο τι έγινε όλα καλά του λέω και τον αγκαλιάζω αυθορμητα'Ναι μια χαρά ήρθα να δω λίγο τον χώρο στο Πανεπιστήμιο...Εσύ ταχτοποιηθηκες; με ρωτάει
Ναι και μεις για αυτό ήρθαμε ....Ααα και από δω η συγκάτοικος μου η barbara λέω και αρχίζουμε να μιλάμε αγγλικα.
Χαίρω πολύ....Αλλά έχω κάτι δουλειές και ένα πάρτι το βράδυ λέει εκείνη οπότε συγγνώμη καταλαβαίνετε... λεει κάνει να φύγει αλλα σταματάει απότομα .... Α ξες κατο μπορείτε να έρθετε και σεις είναι πάρτυ γενεθλίων αλλά είναι ανοιχτό πάει οποίος θέλει και γίνετε σε αδελφότητα εσεις δείτε το ως παρτακι καλωσόρισμα....
Εμ το σκέφτομαι λίγο...άστο μωρέ καλυτερα είναι και για γενέθλια....Εμείς δεν ξέρουμε κανέναν
Ίσως άλλη φορά ....Ααα μην ακούω βλακείες.....μαζί θα είμαστε αν είναι αυτός ο λόγος...Επίσης τα παιδιά που οργανώνουν το πάρτι τα ξέρω, φίλοι μου είναι ειμαι σίγουρη πως δεν θα έχουν θέμα αλλιώς δεν θα έκαναν ανοιχτή είσοδο.
Πάμε τότε ρε Εμιλι με κοιτάει ο Γιώργος
Πφφφ σας υπόσχομαι ότι θα το σκεφτώ λέω...αλλα Τώρα πάμε πίσω στην λεσχη
Καλα καλα εγω Θα γυρίσω το βράδυ να ετοιμαστούμε μου φωνάζει η Barbara καθώς φεύγει .
Γιατί είσαι τόσο αρνητική λέει ο Γιώργος;
Δεν ξέρω μωρέ απλώς έχω ένα περίεργο προαίσθημα....Μην ξεχνάς ότι η μέρα μου δεν ξεκίνησε καλά πρώτου πατήσω το πόδι μου στην Αγγλία Είμαι και κουρασμένη από το ταξίδι θα δω του λέω καθώς βρισκόμαστε ήδη στην λεσχη.
Οκ εσυ ξερεις....πες μου σε ποιο δωμάτιο εισαι να περάσω το βράδυ για να δω τι αποφάσισες..
Β15 του λέω και τον χαιρετάω.
Τα λέμε
YOU ARE READING
Forbidden Love
HumorΈμιλι και Στέφαν Δύο άγνωστοι που θα έπρεπε να ήξεραν ο ένας τον άλλον πολλά χρόνια πριν ....Η μοίρα όμως είναι αυτή που αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή και αυτή που θα τους φέρει πιο κοντά από ότι πρέπει και απ οτι είναι σωστό .