Medya: Min 🥺🥺💝💗💗💗💝💜💖
"Nerede o?! Jimin nerede?!"
Seungjun tüm sesiyle bağırıp Hoseok'un üzerine gidince Yoongi önüne geçip Seungjun'u sertçe itti.
"Kendine gel be! Hoseok'la odamızda vakit geçirirken gitmiş buradan. Olamaz mı? Koca adam, istediği gibi gider."
"Yoongi boş boş konuşma!"
"Seungjun kendine gelir misin? Yoongi'yle böyle konuşamazsın."
Seungjun sinirle nefes verip iki parmağıyla alnını tuttu.
"Delireceğim nerede bu?! Bekle, telefonu burada mı?"
"Burada, koltukta bırakmış."
"Hay sikeyim!"
Seungjun telefonunu açıp Jimin'in konumunu görebildiği uygulamaya girdi.
"Konumu burada görünüyor. Yüzüğü de mi burada?!"
Yoongi elini kaldırıp yüzüğü gösterdi, "Güzel seçim yapmışsın, takmadan duramıyorum."
Seungjun sinirle Yoongi'nin eline vurduğunda Hoseok hızla önüne geçip yakalarından kavradı onu.
"Seni gebertirim. Duydun mu beni? Senin o elini kırarım!"
Seungjun Hoseok'u sertçe ittiğinde Hoseok sinirle yüzüne güzel bir yumruk attı. Yoongi kollarını Hoseok'un beline sarıp onu yalpalayan Seungjun'dan uzaklaştırdı.
"Sen ne hakla bana vurabilirisin lan?!"
Hoseok sinirle nefes verip Seungjun'un gözlerine baktı, "Çık git bu evden! Bir daha da asla görmeyeyim yüzünü! Jimin'i de rahat bırak!"
"Sen gitmesine izin verdin değil mi? O piç Jungkook'a gitti değil mi?!"
"Nereye veya kime gittiğini bilmiyorum ama neler yaşattıysan çocuğa kaçmış işte!"
Seungjun sinirle güldü, "Jimin beni aldattı Hoseok. Gözlerimle gördüm. Gittiğim ilk hafta, buraya sürpriz yapıp erken döndüğümde gördüm. Bankta yiyişiyorlardı be! O an sesimi çıkarmayıp bekledim. Bu sırada yüzüğe ses kayıt ve takip cihazı taktırdım. Döndüğümde bana anlattı her şeyi, aşıkmış falan."
"Jimin seni aldatmadı Seungjun, gerçekten Jungkook'a aşık olup olmadığına karar vermeye çalışıyordu. Kafası o kadar karışıktı ki, her gece ağlaya ağlaya beni aradığını biliyorum, 'yanlış mı yapıyorum? Ne yapmalıyım?' Diye. Sonunda tamamen emin oldu ve gelip sana anlattı."
"Hoseok, yaşamadığın için anlamıyorsun beni. Yoongi aynı şeyi yapsa sana, sen ne yaparsın?"
Hoseok bakışlarını kısa süreliğine Yoongi'ye çevirdi. Daha sonra Seungjun'a geri baktı, "Olur da bir gün Yoongi başka birine aşık olursa ve bana bunu güzelce anlatırsa, ona yalnızca mutlu olmasını dilerim. Beni sevmeyen birini yanımda tutamam Seungjun, en başta içim el vermez ki. Onun aklı başkasındayken benim yanımda zorla oluşu beni ondan daha çok yakar. Hele ki ona fiziksel bir zarar asla veremem, elini tutarken bile canı yanacak diye korkuyorum."
Seungjun alayla güldü, "Sen delirmişsin. Hepiniz delirmişsiniz!"
"Bu aşk Seungjun, delilik değil. Ve ne var biliyor musun, Jimin de Jungkook'a aynı böyle aşık. Tabii Jungkook da Jimin'e. Bunu sen benden de iyi biliyorsun ama işine gelmiyor işte. Hadi itiraf etsene, Jimin beni değil, Jungkook'u seviyor desene! Bunu kabullen artık, Jimin seni sevmiyor!"
"Kapat çeneni! Umrumda değil! O benim yanımda olacak anladın mı beni?! Acı çekmesi umrumda değil, benimle olacak. Benim yanımda mutlu olacak! Hep öyleydi, şimdi de öyle kalacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hopeless |Kookmin| ✔️
FanfictionHayata karşı tüm umudunu yitirmiş bir gencin, tüm zorluk ve engellere rağmen hayata tutunma hikayesi. -Kookmin♡︎-