23

1.2K 134 94
                                    


Bölüm böyle bum pat güm diye küfürle başlıyor o yüzden minik bir uyarı şey edeyim dedim ehe. Öptüm hadi iyi okumalar ♡︎

"Orospu çocuğu Jimin'le özellerini kaydetmiş!"

'Nasıl?'

Taehyung, sinirle Hoseok'u arayıp olanları anlatmaya başlamıştı. Jungkook ise bir köşede bacaklarını kendine çekmiş, ellerini saçlarına geçirmişti.

"Ya bak şimdi aşkım, Seokjin kameraları bir güzel hackledi tamam mı? Hatta Jimin'i gördük yatağa bağlamışlar bebeğimi daha uyanmamış. Neyse bak bunlar fark ettiler kameraların hacklendiğini bir anda video başladı."

'Sen ciddi olamazsın Taehyung...'

"Hiçbirimiz inanamıyoruz ama gerçek bu..."

"Taehyung kiminle konuşuyorsun bebeğim?"

Namjoon, Taehyung'un yanına gelip nazikçe saçlarını okşadığında Taehyung istemsizce gülümsedi.

"Hoseok'la konuşuyorum birtanem, olanları anlatıyorum. Onlar neden gelmediler ki buraya?"

"Normalde burası gizli bir yer, kimsenin alınamayacağı, yani tabii ben istediğimi alırım ama şimdi gelmelerine gerek yok zaten çünkü ekibe haber verdim, gideceğiz şimdi. Ama Jungkook iyi değil, sen onu da al git."

'Tae orada mısın?'

Taehyung telefondan duyduğu sesle irkildi, "Ay ben seni unuttum... Öyle işte olanlar bunlar şimdilik. Birazdan ekip gelecekmiş."

'Anladım, biri lazımsa gelebilirim ben de. Jungkook'un oraya gitmesi pek iyi bir fikir gibi görünmüyor Tae.'

"Ben konuşacağım şimdi onunla. Haber veririm sana da."

'Tamamdır, bekleyeceğim.'

Taehyung telefonunu cebine koyup ayağa kalktı. Hemen yanındaki Namjoon'a dönüp derin bir mefes aldı, "Jungkook sahiden iyi değil. Jimin'in eski özel hayatını görmek, onu fazla etkiledi sanırım."

"Aslında, Jungkook içindeki ihanet hissini hâlâ atamamış olabilir. O yüzden o videoyu görünce de pişmanlık duymuştur. Onun sana ihtiyacı var Taehyung."

Taehyung başını sallayıp Namjoon'un yanağına küçük bir öpücük bırakarak Jungkook'un yanına gitti. Yere oturup nazikçe ellerini Jungkook'un koluna sardı.

"Ben geldim bebeğim."

"Taehyung, yalnız kalmaya ihtiyacım var. Bir süre en azından."

Taehyung kalkmak yerine başını da Jungkook'un omzuna yasladı.

"Olmaz, beraber yalnız kalalım."

Jungkook bir şey söylemediğinde Taehyung derin bir nefes aldı.

"Nasıl hissettiğini tahmin edebiliyorum."

"Edemezsin. Nasıl bir acı çektiğimi anlayamazsın."

Taehyung başını kaldırdı. Jungkook'u kendine çekip sarıldı.

"Neler hissettiğini bana anlatmak ister misin?"

Jungkook yüzünü Taehyung'un omzuna yaslayıp ağlamaya başladığında Taehyung derin bir nefes aldı.

Hopeless |Kookmin| ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin