22

1.3K 146 116
                                    

Medya: Ölüm sebebim.

Minik kedicik kaplana dönüp beni öldürdü... Ya siz? Yaşıyor musunuz albümden sonra?

İyi okumalaaarr ♡︎

"Bir sakin olun, Namjoon ne olduğunu anlat."

"Nasıl sakin olayım hyung Tanrı aşkına? Jimin yok!"

Jungkook ve Taehyung geri dönmeyince, Hoseok, Yoongi, Taewoo ve Seokjin de uçaktan inmişlerdi.

"Jungkook, gel bir otur hadi. Önce ne olduğunu öğrenmemiz lazım."

Jungkook sinirle sandalyeye oturdu. Gerginlikten tırnaklarını kemiriyor, bacağını hiç durmadan sallıyordu.

"Bakın, uçaktan çıktığımızda ben bir yana, Jimin bir yana çekildi. Ne bir yüz gördüm ne bir ses duydum. Siz uyandırdınız işte."

"Tamam... Tamam şimdi düşünelim. Jimin'i nereye götürdüler?"

"Tahminimce kendi evlerine götürmüşlerdir. Kendilerine çok güvendiklerinden dolayı ayrı bir yer ayarlayacaklarını sanmıyorum, şimdilik en azından."

Jungkook elleriyle yüzünü kapatıp sinirle nefes verdi.

"Artık bir şey yapalım ben delireceğim."

Taehyung ayağa kalkıp Jungkook'un arkasına gitti. Ellerini omuzlarına koyup masaj yapar gibi sıktı, "Sakinleş. Bulacağız Jimin'i."

"Tamam. Tamam sakinim."

Namjoon derin bir nefes verdi, "Şimdi, ben bizim ekibe haber vereceğim. Ajanları gizlice evlerine sokmaya çalışacağız, gerekirse hizmetçi olarak."

"Bununla uğraşmana gerek yok Namjoon, onlar beni severler."

Seokjin konuştuğunda Namjoon umutla ona baktı, "Doğru ya, sen onların akrabasısın. Güzel, sana güvenebiliriz."

"Merak etmeyin, sizin yanınızdayım. O pislikleri iyi tanırım."

Namjoon bir süre düşünüp konuştu, "İyi güzel ama onlar Jimin'le hâlâ konuştuğunu eminim biliyorlardır. Bu yüzden anlarlar, sana da zarar vermesinler."

Seokjin güldü, "Sorun değil, ben alışığım."

"Nasıl?"

"Şöyle, annemler sürekli evde olup bitenleri merak ettiği için onlara defalarca ajanlık yaptım. Ayrıca, bilgisayar işinde çok iyiyimdir. Hacklemek istediğiniz bir şey varsa kolaylıkla yaparım."

"Tamam, o zaman Seokjin ve Jungkook benimle gelin. Evin kameralarını hacklemek gerekiyor. Daha sonra da içeriye ajan yollayıp ses cihazı yerleştireceğiz."

       ❀❀❀
Jungkook

"Namjoon, burası sizin gizli alanınız mı şimdi?"

"Evet Taehyung."

"Çok havalı..."

Sonunda geldiğimizde ben hâlâ sinirden titriyordum.

"Seokjin, kameraları hackleyebileceğin bilgisayar burada. Hemen yanındaki büyük ekrana bağlı. Her odanın kamerası gerekiyor unutma."

"Bana yarım saat verin. Hallederim."

Seokjin bilgisayarın başına oturup bir şeyler yapmaya başladığında derin bir nefes verip yere oturdum. Peşimizden, 'Ben de geleceğim, ben de geleceğim!' Diye koşan Taehyung yanıma oturup bana sarıldı.

Hopeless |Kookmin| ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin