Part 4

762 18 0
                                    

Mää annoin sille nyt isovelin ja isosiskon, koska mulla on mielen päällä yks uus kirja ja niillä ois sit liian samanlaiset perheet . Toivottavasti ei haittaa. :) Mutta nyt tarinaan..

Loppu viikko meni nopeasti.
On perjantai iltapäivä ja me istumme Amandan kanssa meidän huoneessa mietiskellen mitä me puetaan päälle ja mitenkä laittaudutaan. Me lupasimme auttaa toisiamme. Pengon kaappiani kunnes löydän ihan kivan puvun. "Hei käviskö tää?" kysyn Amandalta ja näytän läpinäkyvää paitaa ja mustaa hametta. "Ehottomasti laitat wau!" Amanda hihkaisee ja alkaa etsimään itsellensä asua.

 "Ehottomasti laitat wau!" Amanda hihkaisee ja alkaa etsimään itsellensä asua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alvan asu.

Amanda löytää itsellensä ihan sairaan upeen punaisen mekon. "Toi on mahtava."huudahdan, jonka jälkeen alamme meikkaamaan. Teen itselleni aika tumman meikin ja kiharsin vähän hiuksiani. Sen jälkeen olemme valmiitä lähtemään. Puen vielä päälleni nahkatakin ja laitan mustat converset, jonka jälkeen lähdemme. Amanda kuulemma tietää missä ne on joten osaamme sinne. Puhumme matkalla kaikkea paskaa.

Seisomme ison valkoisen talon edessä josta kuuluu todella hyvin basson jyske. Näemme ulkona paljon nuoria jo vähän kännissä. Menemme ovelle ja avaamme sen. Talosta tulee kauhea alkoholin, hien ja tupajan haju, mutta astumme sisälle. Jätämme takkimme naulakkoon. "Haetaan juotavaa!" Amanda huutaa biisin yli ja minä vain nyökkään.

Pääsemme keittiöön ja otamme pukilliset boolia, nään Lauran juttelevan jollekkin joten päätän mennä sinne, koska Amanda lähti jo jonnekkin. "Moikka" sanon Lauralle, joka hymyillen kääntää katseensa minuun. "Moikka, mihis sää Amandan jo jätit?" Laura sanoo ja naurahtaa. "Se lähti viilettää jo jonnekkin" sanon ja katsahdan tuohon tyttöön joka jutteli Lauran kanssa. "Niin siis täs on Johanna Lörvisk se on siis Sennin kaveri." Laura sanoo ja esittelee minut tuolle. "Moikka, mä oon Alva" sanon ja osoitan hymyn tuolle. "Moi" tuo vastaa. Pian nään kun keittiöön tulee Santeri, Leo ja Onni. Santeri näkee meidät ja tulee meidän luokse. "Katooo mun best friendsiki pääs paikalle" Santeri huudahtaa ja alkaa nojaamaan minuun päin käyttäen minua käsinojana. "Juuh" sanoin ja vilkaisin Leota ja Onnia jotka jubaili jotain vähän takaalalla. 

Juttelemme siinä kaikenlaista kivaa kunnes muut lähtee bilettämään ja minä jään juomaan keittiöön, koska en jaksa nyt tanssia. "Moikka" kuulen matalan äänen takaani ja käännyn siihen suuntaan. Tajuan sen olevan Onni Ohrakoski. "Moi" sanon hymyillen. "Säähän olit Alva."Onni sanoo hieman epäröiden. "Joo oon ja sää taijat olla Onni." naurahdan. "Juh" tuo vastaa ja jatkaa saman tien. "No mitä muija onkos kiva kaupunki voittaako Tampereen?" Onni kysyy ja hymyilee minulle. Mää en tiiä, mutt Onni vaikuttaa tosi kivalta ja semmoselta tosi kiltiltä. "No eipä mittää ja onhan tää tosi mukava kaupunki ja ihmiset on tosi mukavia, et ehkä tää voittaa ainakin vielä" sanon. "Nii totta ennen kun täält paljastuu semmonen mulkku äijä." tuo vastaa naurahdellen. "Nii totta." vastaan. "No tuutko tanssimaan?" Onni kysyy ja minä vain pudistan päätäni. "Okei no mää meen nyt moikka!" Onni sanoo. "Moikka!" huudan ja pian Onni katoaa ihmis joukon keskelle.  

Pian Leo tulee keittiöön ja alan tuijottamaan häntä. Ai vittu se on hyvän näkönen. "Pistä suu kiinni että ei kuola ala valuu." tuo kuiskaa korvaani ja säihkähdän. En edes tajunnut, että se oli tullut suoraan minun eteeni. Tuon eleen takia minä olen nyt punainen kuin tomaatti ja sain kylmät väreet. Hymähdän vain tuolle. "No mitäs mimmi?" Tuo kysyy minulta. "Ei mittää" vastaan hieman UJOSTI, siis ujosti mitä vittua täällä tapahtuu. "Ai ei mittää, nyt on kyllä tylsää" Leo sanoo ja naurahtaa. "Nii kai"vastaan ja nostan silmäni tuon sinisiin silmiin. Tuo lähestyy minua ja kuiskaa minun korvaani. "Näytät muuten ihan vitun hyvälle." Saan taas kylmät väreet ja olen nyt varmaan kaksikertaa punaisempi kuin äsken ja sitten tuo perääntyy. "No ei sussakaan mitään valittamista oo." vastaan. Tuolla on päällä mustat farkut ja valkoinen paita. Kuulemme kun hitaat alkaa soimaan olohuoneessa. Voi paska. Sitten kuulen sen mitä pelkäsin. "Tuukko tanssimaan mun kanssa." tuo kysyy minulta virnistäen. "Ööö no tota en mää oikeen ehkä." vastaan ja katsoon kenkiäni. "Juuh" tuo vastaa ja on jo lähtemässä kunnes avaan suuni. "Mut tuukko mun kaa tupakille." kysyn hymyillen ja kadun heti sanojani, miksi joku haluaisi mielummin lähtee jonkun tälläisen kanssa tupakille jos vaihtoehtona olisi joku todella upea blondi tanssilattialla. Silti tuo pysäyttää heti eleensä ja vastaa minulle. "No mikäs siinä." tuo vastaa minulle virnistäen. Haen takkini eteisestä ja menemme takapihalle terassille. 

Seison terassilla ja alan polttamaan tupakkaa. Katson metsän laitamaa, joka alkaa vähän matkan päästä terassilta. Leo alkaa nojaamaan kaiteeseen kohti taloa ja hivuttautuu, koko ajan kohti enemmän minua. Tunnen kuinka tuon kehonlämpö huokuu pakkasillassa. Tumppaan tupakkani maahan ja käännyn myös toisin päin ja alan nojaamaan kaiteeseen. "No mennäänkö sisälle vai jäädäänkö jäätymään tähän." kysyn tuolta. "Onko sulla kylmä?" tuo kysyy ja siirtää katseensa minuun. "No ehkä vähän." vastaan ja katson isoista ikkunoista sisälle jossa moni nuori tanssii hitaita aivan humalassa. Tuo tumppaa tupakkansa maahan ja olen jo lähdössä  sisälle päin kunnes tuo painaa minut takaisin kaidetta päin. Tunnen tuon ruumiinlämmön minua vasten ja tuon hengityksen otsaani vasten. Nostan katseeni tuon silmiin ja pian tunnen jo tuon lämpimät huulet omallani. Ne maistuu aivan alkoholille ja tupakalle. Vastaan tuon suudelmaan hieman varoen. Ne on pehmeät ja ihanat. Leo irtaantuu minusta ja kysyy minulta. "No tuliko lämpimämpi?" tuo kysyy minulta iso virne kasvoillaan. "Jaah no ehkä vähän." vastaan naurahtaen ja jatkan "No mennäänkö nyt sisälle?" Leo katsoo minua. "Mennään vaan"tuo vastaa ja lähdemme sisälle. Vien takkini takaisin eteiseen ja alan miettimään että oliko Leon teolla pieni humala osuus asiaan. Varmaan. Pian löydän Lauran joka katsellee ikkunoista ulos. Ei kai se vaan näkenyt äskeisä, mutta saan siitä samantien vastauksen. "Oikeesti suutelitteko te Leon kanssa?" Lauraa huutaa iloisena. "Älä viitti huutaa ja ehkä."vastaan nolona. "Ihanaa te olisitte hyvä pari ja mää näin kaiken." tuo vastaa nauraen. "No oliko hyvä suutelemaan." tuo kysyy udellen. "Jaah no ehkä.. Joo." vastaan hymyillen. "Naikkonenhan on ihan kusessa." Laura sanoo ja haalaa. Pian Laura on kertonut jo tästä Amandalle, Sennille ja Johannalle ja he kaikki näyttävät ihan iloisilta. 

Menemme keittiöön hakemmaan lisää juotavaa ja siellä on kaikki ne pojat ja yksi ylimääräinen. Pian tuo ylimääräinen kääntyy ja minä pysähdyn kuin seinään. Ei vittu ei toi voi olla täällä. Minusta tuntuu, että pyörtyisin. Tuo kohdistaa katseensa minuun ja virnistää ällöttävästi ja minä alan voimaan pahoin. Otan tukea Laurasta. "Mikä sulle tuli?" Laura kysyy säihkähtäen. Nostan katseeni tuohon jätkään ja huudan sille ja osittan muille jätkille, koska ne puhuivat hänen kanssaan. "Mitä helvettiä sää teet täällä!?" 

Sanoja 1053 ................................................................................................................................................................Uutta osaa taas ja toivottavasti tykkäsitte. 

-Jaaaa_a

Vaikeuksista voittoon!Where stories live. Discover now