Sisältää aika rajua kielen käyttöä! Kivoja luku hetkiä!❤ _______________________________________________________________________________
"Mitä helvettiä sää teet täällä!?"Huudan "No tulin kattoo tietysti sua hani" Oliver sanoo minulle virnistäen. Santeri avaa suunsa ja sanoo. "Nii siis Oliver sano et sää olit kutsunut sen tänne."Santeri sanoo ja minun suu avautuu. "Nii sun poikaystäväs tuli käymään." Leo jatkaa hieman vihaisesti ja painottaa poikaystävä sanaa. "Vitut sää mikään mun poikaystävä ole." katsoen Oliveria "Ja mää en todellakaan oo kutsunu sua tänne."
"Tiiäkkö sää et oo jättänyt mua vielä." Oliver sanoo ja virnistää ja jatkaa. "Sen puolee mää rakastan sua vielä ja mää tiiän että sääkin rakastat mua." Tiedän että moni katsoo tätä koska musiikin volume on laitettu pienemmälle ja en ole kertonut tästä kenellekkään muulle paitsi Amandalle. Tunnen monien polttavien katseen meissä. "Vittu oisit miettinyt sitä sillon kun menit mun parhaan kaverin kanssa sänkyyn!! Ja tiiäkkö mää kysyin Annilta ja se sano että se ei ollut ainut kerta. Mää vittu luulin että mulla on luotettava ja ihana poikaystävä ja paras kaveri mun rinnalla, vittu te autoitte mut ylös siitä kaikesta helvetistä! Mut ei ku teillä oli varmaan koko ajan joku vitun salasuhde mun seläntakana. Ja sää vittu luulet että mää rakastan sua!!" huudan täysiä vedet silissä ja tajuan nyt vasta laittaa suuni kiinni. Kaikki katsoo minua ihan hölmistyneenä ja suut auki jopa Oliver. Se ei ois voinut ikinä uskoa että mää oikeesti alan huutamaan sille näin kovaa täällä. "Mut nyt mää oon täällä ja me voidaan jatkaa yhdessä oloa." Oliver sanoo hieman oudosti. "Ei, älä vittu luule ja painu täältä jo vittuun, voit painua takas sinne saatanan Tampereelle." huudan tuolle. Tunnen kuinka minun silmissä leiskuu. En olisi uskonut että alan huutamaan tuolle keskellä bileissä kaikkien katseiden alaisena. "En mää ny bileistä ole lähdössä minnekkään." Oliver vastaa virnistäen. "Vittu lähet! Sää pysyt Tampereella ja mää en tuu sinne niin mää pysyn täällä ja sää et tuu käymään täällä. Okei?" sanon tuolle jo hieman rauhallisemmin. "Nii mutta jos mää haluan olla täällä ja sääkö et muka enää ikinä tulis kattomaan sun perhettäs?" tuo sanoo virnistäen. "No mää voin kuulle soitella niille ja ne voi tulla kattoo mua tänne." sanon. "No entäs sun veljes se tuskin soittelee tai tulee kattomaan sua tänne?" tuo sanoo virnistäen. Minun sydänmeni alkaa hakkamaan kovemmin ja minun käteni puristuu nyrkkiin. Kyyneliä alkaa valumaan enemmän. "Tainno voithan sää puhua sille tonne taivaaseen ja ku sää nyt oot niin idiootti ni voithan sää varmaan ajatella että se nousee sieltä haudastansa jotenkin ylös, varmaan Anastasia mukanaan ja ne tulee kattomaan sua tänne jotenkin." tuo sanoo ja naurahtaa vittumaisesti. "Nyt se turpa kiinni!" huudan tuolle niin varmaan niin kovaa että koko asuin alue kuulee. "Aaaa ekkö sää oo kertonu näille sun uusille ystävilles?" tuo kysyy minulta ilkikurisesti. "No voin sanoo näille jo nyt että tällä on aika paljon vielä salaisuuksia. Aika paljon luurankoja kaapissa." tuo sanoo virnistäen. Ja kävelee kohti minua. Olen aivan koomassa en pysty sanomaan tai tekemään mitään. Minä vain tärisen ihan vitusti. Miksi ton idiootin piti tulla pilaamaan tämäkin minun uusi elämäni. Tuo nostaa kätensä minun poskelle ja pyyhkii minun kyyneleitä. "Sää oot kyllä ihan vitun idiootti muija" tuo sanoo aika hiljaa, mutta tarpeeks kovaa että kaikki huoneessa olijat kuulee. Siinä vasta herään koomastani ja pakitan paljon taaksepäin. "No mikäs tuli?" tuo kysyy minulta virnistellen ja jatkaa. "Mää luulin että sää tykkäät siitä." En osaa sanoa mitään. Olen sanaton. Pian tunnen jonkun halaavan minua ja vastaan tuon halaukseen. Tunnen vain sen että se on joku tyttö varmaan Laura koska tunnistaisin Amandan hajuveden todella hyvin. Itken tuon olkapäätä vasten. Justiinsa kun olin saanut elämäni kuntoon taas niin sitten joku vitun Oliver tulee aukaisemaan ne vitun haavat uudelleen. Ja vieläpä kaikki haavat koko elämäni haavat. Irtaannun halauksesta ja katson kuka se on, se oli Laura. Tuo katsoo minua hieman hymyillen ja kysyvästi. Käännyn Oliveria kohti. Menen tuon aivan nenän eteen ja katson tuota suoraan sen ruskeisiin silmiin. "Vittu sun ois nyt aika poistua, sää voit pitää hauskaa sen Annis kanssa ja hankkia sen kanssa vaikka kymmenen lasta, paitsi ainiin eihän susta olis sellaseen. Ja ainii mää sit haluan Annin kaasoks teijän häissä ja haluan olla jonkun kummitäti, teittä lapsista. Ja vittu anna olla viimenen kerta kun tuut avautumaan mun asioista julkisesti." sanon tuolle vittumaisesti. Lähestyn tuota ja menen ihan lähelle tuon korvaa ja sanon sille. "Hyviä pano hetkiä ja unohda se vitun kortsu niin onnistuu ne ipanat." sanon tuolle ja peräännyn tuosta pari askelta ja tuijotan tuota sen silmiin. Huomaan tuon kylmässä ilmeessä että se voisi lyödä minua turpaan just näillä sekunneilla. Mutta se ei tee sitä se kääntyy ja ottaa lasin boolia ja juo sen yhdellä kerralla. Pian tuo on ottanut niitä jo kolme ja me kaikki katsomme sitä ihmeissään. Pian tuo tulee luokseni ja kuiskaa samalla lailla korvaani kuin minä hänelle. "Mää vittu ihan oikeesti rakastin sua ja rakastan edelleen, Anni oli vaan semmonen panokaveri." olen hieman hämmentynyt. "No nyt te voitte olla enemmän kuin panokavereita." kuikaan tuolle. "En mä haluu, mää haluan sut. Anteeks kaikesta oikeesti." tuo vastaa. Olen hiljaa en olisi ikinä voinut ajatella että me olemme tekemässä 'sovintoa'. Pian Oliver halaa minua silleen oikeesti hellästi ei ollenkaan vittumaisesti. "Määkin rakastin sua" sanon hieman vihaisesti tuolle ja irtaannun Oliverin halista vaikka tuo olisi halunnut varmaan sopia. Mutta minä en aio antaa sille anateeksi tätä kaikkea paskaa jota se on minulle nyt lähiaoikoina tuottanut. Menen hakemaan boolia ja juon pari shottia ja menen olo huoneeseen booli muki kädessä.
Me jatkoimme iltaa normaalisti ja jäimme tänne Santerin kotiin yöksi me tytöt, nuo jätkät ja Oliver... Olisin halunnut että Oliver lähtee mutta se vänkäsi vastaan. Oliver oli tutustunut minun ystäviini ja olin huomannut jotain silmäpeliä Jeren ja Aman välillä. (Amandan). Oli ollut ihan kivaa ja emme puheneet minun asioistani sen enempää kuin silloin se minun ja Oliverin välikohtaus. Päätin jo aamulla että kerron aamupalalla kaikille kaiken koska se muuten voisi jäädä hiertämään meidän välejä ja sitä en halunnut. Vaikka minua jänitti aamu ihan vitusti niin olin silti aika rentoutunut. Meillä oli ollut Leon kanssa ihan hauskoja silmäpelejä ja kiusoitteluja, mutta myös Mirellalla oli ihan hauskaa Leon kanssa. Tajusin että minä taidan tykätä ihan vitusti tuosta jätkästä.
Minä Alva Hardley tykkään Leo vitun Johanssonista.
________________________________________________________________________________
Tämmönen tänään aika sekava mutta toivottavasti tajusitte. Ootte aivan ihania te ketkä jakstatte lukkee tätä kiiton paljon! ❤
Sanoja 1037
-Jaaaa_a
YOU ARE READING
Vaikeuksista voittoon!
Science FictionMitä tapahtuu kun Tamperelainen Alva Hardley vaihtaa lukiota Ouluun vähän koulujen alun jälkeen ja jättää vanhan elämän taakseen ja aloittaa uuden elämän Oulussa. Säästyykö Alva draamalta? Miten käy kun Alva iskee silmänsä jätkään ja heidän suhde ei...