Part 13

559 13 1
                                    

Nyt on maanantai. Kävelen koulunkäytävää pitkin kohti ekan tunnin luokkaa. Tulimme Aman kanssa samaa matkaa, mutta Ama meni katsomaan Jereä. Näen Sennin ja Johannan juttelemassa, joten menen niiden luo. "Moikka" sanon noille ja nuo lopettavat puhumisen. "Moi" Senni ja Johanna sanoo. "Mitäs te?" kysyn. "No eei mitää kummallista, sulla tais mennä Leon kaa ihan kivasti." Senni sanoo ja vinkkaa silmäänsä. "Nooh joo" sanon hieman jossitellen. "Saako onnitella jo" Johanna sanoo ja naurahtaa. "Just joo, saatte kuule odotella vielä vähän aikaa" sanon ja naurahdan kanssa. Näen Mirellan ja Selenan kävelemässä käytävällä. Mirella suuntaa minuun murhaavan katseen. En ollenkaan tiedä mitä ne Leon kanssa jutteli tai teki sen jälkeen kun minä lähdin, mutta en jaksa juuri nyt välittää siitä. Pian ovi avautuu ja lähdemme luokkaan. Menemmen istumaan Sennin kanssa vierekkäin, koska Johanna meni toiseen luokkaan ja Amaa ei näy vielä. Ne taisi eksyä jonnekkin siivouskomeroon tai vessaan. Pian opetus alkaa, mutta me Sennin kanssa aikalailla vain piirrellään vihkoon ja jutellaan.

Pian tunti loppuu ja lähdemme käytävälle. Ama ei tullut tunnille, mutta se laittoi mulle viesti, että ei muka kerkeä. Seuraava tunti minulla on sama kuin Lauralla, joten lähden kävelemään kohti seuraavaa luokkaa.

Näen Lauran siellä jo Santerin kanssa, joten hyppään Lauran kaulaan. Tuo horjahtaa hieman, mutta onneksemme emme kaadu. "No moikka" Laura naurahtaa ja Santeri kanssa. "Terve" Santeri sanoo ja katsoo minua. "Noooh mites Leon kanssa?" Laura kysyy ja suuntaa arvostelevan katseen minuun päin ja Santeri tekee samoin. "Miks kaikki kysyy samaa, ei mitenkää erikoisesti." vastaan. Laura vinkkaa minulle silmäänsä. Pian menemme jo seuraavalle tunnille. Istun tyttöjen ja jätkien kanssa samassa pöydässä syömässä. Leo istuu minua vastapäätä ja potkii koko ajan minun jalkojani. Tuo tuijottaa minua koko ajan, paitsi silloin kun puhuu jollekkin. Nuo puhuu jostain bileistä, jotka on tulossa jossain vaiheessa, mutta en jaksa kuunnella. Ama ja Jere kiehnaa koko ajan toisissaan, joka on vähän outoa, koska Jere ei vaikuta ollenkaan sellaiselta ihmiseltä.

Loppu koulu päivä meni oikeastaan Aman kanssa. Nyt seisomme porukalla koulun pihassa polttamassa tupakkaa. Leo seisoo vieressäni ja tulee koko ajan lähemmäs minua. Pian tunnen käden alaselälläni. Taas nuo puhuvat jostain bileistä. Tumppaamme tupakat maahan ja alamme tekemään lähtöä. Ama menee Jerelle joten lähden yksin kävelemään kohti asuntolaa. Pian kuulen askeleita takaatani ja pian viereeni ilmestyy no kukas muukaan kuin Leo. "Mää tuun kans" Leo sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. Sen seurauksena minulla menee kylmätväreet pitkin kehoani. "Täh minne?" kysyn hämmästyen ja siirrän katseeni Leoon. "No asuntolalle." tuo sanoo ja antaa pusun minulle. Se tulee minulle aivan suurena yllätyksenä. En osaa vastata mitään, joten jatkan vain kävelyä. Pian saavumme asuntolalle. "Tervetuloa" sanon ja avaan oven tuolle. "Kiitos" tuo vastaa virnistäen. Menemme sisälle ja morjestan muita asuntolan tyyppejä, jotka istuu keittiössä tai olohuoneessa. Menemme minun ja Aman huoneeseen. "Tässä on muuten tää" sanon ja heitän tuolle sen hupparin. "Ai kiitti" tuo sanoo ja minä istun työpöydälleni. Leo istuu sille tuolille ja tulee minun eteeni. "Haluukko ruokaa" kysyn tuolta, tuo vain pudistaa päätään. "No mitäs sää sitte haluat tehä?" kysyn. "No katotaan vaikka ohjelmia" tuo vastaa. "Just" sanon ja nousen pöydältä, Leo nousee kanssa seisomaan. "No mitäs haluat kattoo?" kysyn ja käännyt tuohon päin. "Sua" tuo sanoo ja iskee huulensa omilleni. Vastaan tuon suudelmaan. Tuo työntää minut sängylle ja me kaadumme siihen päällekkäin. Pian irtaannumme toisistamme ja nousen sängystä hakemaan läppärini. Asetan yöpöydän sillä lailla, että laitan siihen läppärin ja näemme siitä kummatkin hyvin.

Laitan jonkun ohjelman valmiiksi, jonka jälkeen menen makaamaan kanssa sänkyyn. Menemme lusikkaan ja alamme katsomaan sitä. Koko ilta meni siinä, tai kyllä me käytiin syömässä hesessä, mutta nyt Leo on lähdössä kotiin. "Moikka" tuo sanoo ja antaa pienen pusun huulilleni, jonka jälkeen tuo lähtee.

Nyt alan tekemään läksyjä, Ama ei ole tulossa yöksi kotiin, joten koko huone on minun tämän illan ja yön, ja aamun.

Nyt on mennyt viikko tuosta tapahtuneesta. Meillä on mennyt Leon kanssa todella hyvin. Ama ja Jere vähän riiteli, mutta sitten ne sopi ja ne kai seurustelee nyt tai jotain sellasta. Monen muun mielestä varmaan mun ja Leon välit näyttää siltä, että me seurusteltaisiin, mutta emme ole puhuneet siitä. Me olemme aika julkisesti yhdessä, mutta silti me ei seurustella, okei tiedän outoa, mutta ihan sama. Oliveria en ole nähnyt melkein ollenkaan, mutta ilmeisesti, niillä on Mirellan kanssa jotain. Olen jutellut paljon Niilon ja Onnin kanssa ne vaikuttavat ihan mukavilta.

Mutta nyt on tiistai aamu ja mun pitää lähtee kouluun tai myöhästyn. 

Sanoja 720

...............................................................................................

Siis mää oon keksiny jo juonen tosi pitkälle, mutta sitten, jotenkin tää itse tarina ei ehkä onnistu ihan niin hyvin kuin haluaisin. Haluisin kertoo paljon enemmän ja jotenki muutenkin haluisin näistä enemmän kattavampia, mutta ehkä se tästä kohta paranee. Toisvottavasti ainakin 😂❤

-Jaaaa_a

Vaikeuksista voittoon!Where stories live. Discover now