Pian on Lauantai ja seison Mirellan kodin pihassa Ama rinnallani. Tytötoli ylipuhunut minut tulemaan ja nyt seison tässä, muuten viikko meni aikainhottavasti, koska Mirella ja Leo muhinoi koko ajan ja samalla Leo yritti ollakiva minulle.
Kuva ylhäällä. ☝ Sain luvanpukeutua miten itse halusin, joten valitsin mustat farkut ja aivoin musta paita. Jätin vihreät hiukseni auki ja harjasin ne vaan. Laitoin aika perus meikin en jaksanut alkaa panostamaan, koska voin lähteä vaikka minuutin päästä täältä talosta, joka hieman ahdisti minua. Se oli isompi kuin Leon talo ja isompi kuin mikään täällä näkemäni talo. Se oli myös upea. Sisältä kuului kova musiikki ja pihalla näkyi paljon nuoria. Pian Ama alkaa vetämään minua sisälle päin. Astun ovesta sisälle ja nään ison eteisen, josta on avoin kaari isoon huoneeseen, josta lähtee portaat ylös. Menemme tuohon huoneeseen, josta lähtee kahteen erisuuntaan samanlainen avoin kaari, oikealla puolellani on keittiö. Iso keittiö. Ja toisella puolella on olohuone. Iso olohuone. Käymme hakemassa jotkut pienet juomat ja menemme olohuoneeseen. Tai siis minä otin pienen mukin, mutta Ama otti hieman isomman. Olohuoneessa monia ihmisiä, joista tunnistan ehkä yhden viidesosasta. Nään jonkun parin nuolemassa toisiaan sohvalla ja pian rekisteröin nuo Lauraksi ja Santeriksi. Lähden menemään sinne suuntaan, kunnes joku pysäyttää minut. Tuo kävelee suoraan minun eteeni ja kääntyy minuun päin, huomaan tuon olevan kukas muukaan kuin Leo. Tuo varmaan lulee, että me olemme jotkut ystävykset, mutta voin sanoa ei olla. "Moikka, sää tulit sittekki" tuo sanoo pienessä hiprakassa. Mumisen tuolle vain jotain vastaukseksi, ja olen jatkamassa matkaani. Pian tuo taas pysäyttää minut. "No mitä?" kysyn aika rauhallisesti. "Mä haluun jatkaa siitä mihin me viimeks mun bileissä jäätiin" tuo sanoo pieni virne kasvoillaan. Tuhahdan tuolle ja vastaan sitten tuolle. "Ei kuule onnistu sää haaskasit ne mahollisuudet, jo joskus aikoja sitte." lähden kävelemään Lauran ja Santerin luokse, jotka on alkanut jutella jonkun tytön kanssa. Istun noiden viereen ja hörppään Lauran siideristä vähäisen, vaikka lupasin itselleni, että en joisi ollenkaan. "Moikka moi!" Laura sanoo ja kiskaisee siiderinsä itsellensä takaisin. "Terve" vastaan ja näen samalla Leon tulevan meitä kohti.
......................................................................................................
Anteeks kaikille, kun ei ole tullut pitkään aikaan osia ja tääkin on tosi huono ja lyhyt!
Hyvää kesälomaa kaikille! Ja onnea kaikille, jotka jatkaa matkaansa muualle. ❤🌹 Mulla on ollut aika huonoa aikaa henkilökohtaisella tasolla, joten en ole jaksanut ja pystynyt tekemään tänne osia. Toivottavasti taas alkaa tulemaan vähän enemään osia. Se uusi kirja on kanssa jäänyt vähän oon siis tehnyt siihen jo ekan osan, mutta en ole saanut tehtyä sitä kirjan tieto osaa, joten sekin on sitten jäänyt, mutta yritän tehdä sen nyt piakkoin. 😊
-Jaaaa_a
YOU ARE READING
Vaikeuksista voittoon!
Science FictionMitä tapahtuu kun Tamperelainen Alva Hardley vaihtaa lukiota Ouluun vähän koulujen alun jälkeen ja jättää vanhan elämän taakseen ja aloittaa uuden elämän Oulussa. Säästyykö Alva draamalta? Miten käy kun Alva iskee silmänsä jätkään ja heidän suhde ei...