Part 7

647 14 0
                                    


Lauantai meni vain katsellen leffaa, en viitsinyt availla toisten snäppejä enkä muutenkaan vastailla kaikkeen perjantaihin ja tämän lauantain kertomukseen. Nyt on sunnuntai ja olen menossa kauppaan, koska minulla ei ole ruokaa asuntolalla.

Kävelen K-marketin liukuovista sisään ja haen korin. Haen ensin kaiken tarvittavan ja olen menossa nyt hakemaan jotain hyvää, kunnes kuulen jotain, joka saa minut pysähtymään. "Siis onko se Alva oikeesti sun exä?" kuulen jonkun aikalailla tutun äänen, jonka jälkeen kuulen hieman liiankin tutun äänen. "Joo on, siis se kerto siellä Leon luona lauantai aamuna niin se kerto meijän ja sen historian niin vittu se vähä valehteli, pisti kaiken vaan mun syyks." Vittu en mää oo valehdellut, ja vittu kelle se puhuu. Yritän kurkata silleen, että ne ei nää ja ne ei nää. Oliver ja Mirella. Alan pakittamaan ja lähden takaisin syvemmälle kauppaan. Miks hitossa Oliver ja Mirella puhuu toisilleen ja miksi Oliver on viellä täälllä luulin, että se lähtisi takaisin lauantaian, mutta ehkä se oli justiinsa ostamassa jotain matkaevästä. Eikö niin? Odotan hetken ja menen sitten ostamaan karkkia ja onnekseni ne ei ole enään sielä. Menen kassojen kautta asuntolalle. Pääsen asuntolalle ja kerron heti koko Oliverin ja Mirellan keskustelun Amalle ja alamme spekuloida kaikkea. Alamme sitten tekemään ruokaa kummatkin itsellemme, jonka jälkeen menemme syömään ne sohvalle katsellen telkkaria. Päätän lähteä lenkille ruuan jälkeen. Nousen ja vien astiat tiskikoneeseen ja menen vaihtamaan lenkki vaatteet. "Moikka" sanon vielä Amalle, jonka jälkeen lähden juoksemaan pienen lenkin tässä lähistöllä. Juoksen juuri jollekkin asuinalueelle, kun näen tutun auton jonkun hienon talon edessä. Se on Leon auto. Jään seisomaan siihen alan katsomaan ikkunoista sisään. Okei tällä hetkellä minusta tuntuu aivan joltain stalkkerilta, mutta ihan sama. Huomaan keittiössä jotain ihmisiä, mutta en tunne niitä tai ainakaan en tunnista niitä täältä asti. Jatkan lenkkiä, koska en halua jäädä kiinni tuijottelusta.

Kun olen käynyt lenkillä niin käyn suihkussa ja me alamme Aman kanssa katsomaan Netflixiä. Makaamme koko loppu päivän ja illan meidän sängyssämme katsellen Netflixiä ja kävimme myös syömässä ja minä olen jutellut muiden tyttöjen kanssa vähän kaikesta ja sovimme myös, että me emme puhu minun historiastani, ainakaan koulussa. Menen sen jälkeen tekemään iltahommat, jonka jälkeen menen nukkumaan.

Herään aamulla puhelimen herätykseen ja laitan sen kiinni. Nousen sängyltä ja alan kaivamaan kaappiani. Otan sieltä jotkin mustat farkut jonka kanssa otan myös mustan hupparin. Olen tänään kokonaan mustissa näköjään. Laitan sen jälkeen hiukset ja meikkaan hennon meikin. Pakkaan sen jälkeen laukkuni, ja lähdemme sitten syömään Aman kanssa aamupalaa. Kun olemme syöneet lähdemme kävelemään kohti koulua. Juttelemme matkalla taas vähän kaikesta. "Moikka" huudan tytöille, jotka seisoo keskellä koulun pihaa. Ne näyttävät jotenkin hieman kummallisilta, ne ei näytä hirveän iloisilta tai lähinnä niiden katseet on jotenkin säälivät. "Mikä teillä on?" Ama kysyy noilta, joka on ilmeisesti huomannut saman kuin minä. "No tota sää et tuu tykkäämään tästä ihan hirveesti." Laura sanoo ja katsoo minua. "Ai mää vai no sano jo" sanon tuolle hieman ärtyneesti. Laura jatkaa "No tota siis Oliver käveli just tonne sisään ja se sano silleen meille, että se olisi muuttanut tä..." Vihani nousee koko ajan suuremmaksi ja lähden jo sisälle päin. Kun tunnen jonkun käden minun olkapäällä. "Tota mitä sää oikeen aijot?" Ama kysyy minulta. En vastaa tuolle mitään vaan lähden vielä nopeammin kohti rehtorin kansliaa. Kuulen kuinka Laura yrittää huutaa minun perääni ja tunnen monien katseen taas itsessäni. Ama ilmeisesti tulee minun perässäni, koska joku seuraa minua. Menen rehtorin kanslian ovelle ja koputan siihen aika voimakkaasti. Pian rehtori tulee avamaan oven. "Alva eikö mitäs asiaa sulla on?" tuo kysyy. "Onko vittu oikeesti jok.." aloitan kunnes Ama keskeyttää minut katson tuota tuimasti. "Niin siis onko Oliver muuttanut tänne Tampereelta?" Ama jatkaa rakentavaan sävyyn. "Niin siis jos on kyse Oliver Steenistä niin joo on kyllä." rehtori vastaa ja minä lähden etsimään sitä sitä kusipäätä käsiini. "Alva odota!" kuulen Lauran huutavan, mutta en jaksa kuunnella.

Pian nään tutun poikaporukan joten menen heidän luokse. He hymyilevät ja moikkaavat minulle. "Ootteko te nähny sitä vitun kusipäätä?" sanon heille vihaisena. "Ööö Alva rauha ja ei olla nähty Leoo" Santeri vastaa mukamas hauskasti, mutta se ei naurata minua ollenkaan. "Yks Leo seisoo tossa ja kaks se vitun kusipää ei ole Leo vaan vittu Oliver." huudan heille ja he ehkä vähän säikähtävät minun tunnetilaa, vaikka kyllähän ne jo on nähnyt minut näin vihaisena. "Joo se on tuolla käytävän toisessa päässä." Leo sanoo ja nyökkää käytävän päähän. Katson samaan suuntaan ja nään sen siellä joidenkin minulle tuntemattomien jätkien kanssa ja kyllä siellä jotakin tyttöjäkin on. "Vittu etsää saanu sanoo sille ku se vittu hakkaa sen, Alva älä ny viitti" kuulen Santerin sanovan. Katson tuota ja sanon tuolle vain kiitos ja lähden kohti Oliveria. "No vitut mua kiinnosta sen tekemiset." Leo sanoo, joka saa minut ehkä hieman surulliseksi, mutta en juuri nyt jaksa välittää siitä. Menen Oliverin luo ja otan tuosta kädestä kiinni ja riuhtaisen tuon katsomaan minua. "Kato kaunokainen." tuo sanoo. "Mitä vittua sää täällä teet!" huudan tuolle. "No mää muutin tänne ku Tampereelta loppu panokaverit" tuo sanoo ja vinkaa tytöille jotka on meidän lähellä. "Vittu sää et muuta tänne, vaan sää lähdet takasin Tampereelle!" jatkan huutamista tuolle. "En mää oo minnekkään muuttamassa." Tuo sanoo virnuillen. "Saatana sun kanssa sää tuut aina pilaamaan kaiken" huudan tuolle ja pian tunnen jonkun käden olkapäillä, käännän katseeni häneen. Hän on Ama, jonka takana on Laura ja sen takana on tuo sama poikaporukka. "Ota nyt ihan rauhassa." Ama sanoo. "Vittu sää tänne tuu mua komentelemaan!" huudan Amalle. "No niin Alva eiköhän tää oo nyt tässä. Onkos sulla joku ongelma hänen kanssaa." kuulen meidän rehtorin äänen ja katsahdan tuo suuntaan, jonka vieressä seisoo Senni. "Joo mulla on ihan vitun iso ongelma!" huudan tuolle ja tunnen niin monen katseet itsessäni. "Okei Alva Hardley en olisi ihan heti sinulta uskonut tälläistä, mutta sää saat kohta jälkiistuntoa jos sää et kohta rauhoitu." tuo sanoo ja katson tuota aika tuimasti. Puren huultani etten alkaisi huutamaan tuolle. "Okei te joko selvitätte tän teidän asianne vapaa-ajalla tai sitten menette nyt selvittämään sen jonnekkin tyhjään luokka huoneeseen, koska tuntien pitäisi jo alkaa." tuo sanoo vielä ja katsoo minua tuimasti. Lähden kävelemään kohti meidän luokkahuonetta. Pian tytöt alkaa seuraamaan minua. Kävelen suoraan luokkahuoneeseen ja valitsen peräpulpetin, koska en juuri nyt jaksa istua edessä. Koko loppupäivä meni aika hiljaisesti ja olen kiertänyt Oliverin kaukaa, joka on vain virnistellyt minulle.

Koulu on loppu ja odotan muita tyttöjä, koska ne jäi vielä juttelemaan opettajalle. "Ootko sää kunnossa?" Leo sanoo, joka ilmestyi minun eteeni. "Terve vaa sullekki" sanon. "No mikäs sulla nyt on?" tuo jatkaa hieman naurahtaen. "Ei yhtää mikää" vastaan tuolle ja onnekseni Ama tulee ulos. "Moikka" tuo sanoo Leolle ja Leo vastaa tuolle. "Moi" "Joo me mennään nyt" sanon Amalle ja alan vetämään tuota kädestä kohti meidän suuntaa.

Sanoja 1098 

_________________________________________________________________

Tämmönen tää osa, laittakaa komenttia, että mitä ootte tykännyt ja onko jotain ehdotuksi ja sen sellaista. Risuja ja ruusuja saa kumpiakin laittaa.🌹❤ Mulla alkaa ehkä toinen tarina kanssa joten käykää katsomassa se sitten kun se alkaa, se on aika erinlainen kun tää, mutta ei varmaan haittaa.😊 Mulla on tossa myös mielessä kolmaskin tarina, mutta katotaan missä vaiheessa se saa sitten alkunsa. 

-Jaaaa_a

Vaikeuksista voittoon!Where stories live. Discover now