0. Opis książki i głównej bohaterki

2.2K 20 80
                                    

Opis książki:

Hania to (nie)zwykła dziewczyna, która bardzo lubi ekipę friza. Pewnego dnia przypadkiem spotyka swoich idoli.

Na instagramie znajduje ją niejaki Kuba Patecki znany jako patec wariatec.
Czy ona chciała tego?

Poznają się. Jedno spotkanie, drugie, trzecie... Dziewczyna poznaje ekipę-najbliższe osoby Kuby.
Czy ona chce ich znać i wmieszać się w środowisko youtuber'ów?

Zostają parą.
Czy to dobry pomysł? Czy ona nie kocha go dla sławy?

Dziewczyna wprowadza się do niego.
Czy dadzą radę z codziennością?

Nadchodzi ciąg nieprzyjemnych sytuacji przeplatany szczęśliwymi momentami.
Czy ich związek to przetrwa?

Dziewczyna musi zmierzyć się z demonami przeszłości i pokonać nawracającą chorobę.
Czy jej się to uda?

Plotki i portale plotkarskie zaczynają nagłaśniać ich ostrą kłótnię.
Czy to nie zniszczy tego związku?

Dziewczyna musi powiedzieć rodzicom o bardzo traumatycznym wydarzeniu.
Czy da radę?

Oboje chcą założyć rodzinę.
Czy im to wyjdzie?

Były chłopak zaczyna sprawiać parze spore kłopoty.
Czy zgłoszą to na policję?

Osoba z ich bardzo bliskiego otoczenia robi straszną rzecz.
Czy jej wybaczą?

Odpowiedzi na te wszystkie pytania znajdziecie w książce🤗





●●●





Stary opis bohaterki:

Krótki opis głównej bohaterki:
Główna bohaterka nazywa się Hanna. Ma brązowe, długie(do połowy brzucha) włosy, niebieskie oczy. Jest wysportowana, ma płaski brzuch i ładne, zgrabne nogi. Mieszka w Kołobrzegu, ale studiuje na drugim końcu Polski, w Krakowie. Studiuje malarstwo. Bardzo lubi ekipę friza, najbardziej pateckiego. Ma psa, pomeraniana, nazywa się Hope(Hołp). Dziewczyna posiada 1 tatuaż, małe 'e' ekipy za uchem, które zrobiła razem z przyjaciółką. Jej najlepsza przyjaciółka nazywa się Oda i poznały się na uczelni, mieszkają razem.

Oprócz niej pojawiaja się jescze ekipa friza, Oda i kilka postaci, które zostaną wprowadzone w późniejszym czasie.

Hej! Mam nadzieję, że ktoś będzie to czytał. Bardzo się staram.
Do zobaczenia🖐🏻

Nowy opis bohaterów:

Główna bohaterka-Hania-jest dziewczyną po przejściach. W jej życiu miało miejsce wiele nieprzyjemnych sytuacji, ale stara się żyć dalej i cieszyć się życiem. Jej rodzinny dom znajduje się w Kołobrzegu, ale studiuje ona w Krakowie, od zawsze lubiła to miasto. Mieszka w niedużym mieszkaniu razem z przyjaciółką i pieskiem. Uwielbia ekipę i Harrego Pottera, a miłością do ubu tych rzeczy zawdzięcza Odzie-jej najlepszej, a zarazem jedynej przyjaciółce i współlokatorce. Rysowanie to jej pasja od bardzo dawna, ale jest też ucieczką od świata i problemów. Studiuje właśnie taki kierunek. Posiada konto na instagramie -@TaNijaka- gdzie ma już kilka tysięcy followersów i po kilka tysięcy serduszek pod zdjęciami. Ma 21 lat i urodziła się 7 lipca o 7.07.
Oto ona:

Oto ona:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Ta jedyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz