17. Mamy gościa

342 10 30
                                    

Pov Kuba
Odwieźliśmy Odę do mieszkania i pojechaliśmy do domu ekipy.

-Hej wszystkim-krzyknąłem.
-Hejka-krzyknęła Hania-mamy gościa.
-Nadusia idź zobacz kto to-powiedziała Weronika.
-Hej-przywitała się dziewczynka.
-Cześć, jestem Kornelia, a ty?-zapytała siostra Hani.
-Nadia. Idziemy się bawić?
-Tak-pobiegły do pokoju Karola i Weroniki.

Pov Hanka
-Co robicie?-zapytałam wchodząc do salonu.
-Filmy oglądamy-powiedziała Kasia.
-A co to za filmy?-usiadłam obok Weroniki.
-Harry Potter.
-Czemu ty po drodze chodziłaś? Mógł samochód jechać i byłabyś plackiem-zauważył wujek Łuki.
-Chciałam mieć ładne zdjęcie. Ma ktoś popcorn?
-Nie mam, ale zrobię Ci-powiedział Kuba.
-Pantofel!-krzyknęli wszyscy chłopcy.
-Sami jesteście pantofle-powiedziałam.
-Nie denerwuj się-odpowiedziała Kasia.
-Złość piękności szkodzi-dodał tromba.
-Odpierdol się od mojej kobiety!-krzyknął Kuba, a ja się cicho zaśmiałam.
-Dobra, dobra.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Musimy wyremontować ten pokój-zauważyłam, gdy moja siostra zasnęła.
-Nie mamy hajsu.
-Rozumiem, ale jak to sobie wyobrażasz? Jesteśmy razem, ale łóżko osobne, jak w separacji. Karol z Werką mają to samo łóżko, Kasia i Łukasz też, tromba i Marcysia także, Marta z mixerem również.
-Marta i mixer mają osobne łóżka.
-Ale są obok siebie. Zmieńmy chociaż łóżko. Proszę-zrobiłam minę małego szczeniaczka.
-Okej...
-Super! A teraz do spania.
-Nie chce mi się.
-Ale ja Ci każę iść spać. Wykonaj rozkaz.
-Ehh... No dobra.

Z rana, to znaczy około godziny 7, dla nas to bardzo wcześnie, zazwyczaj wstajemy około 10 albo 11, obudziła nas moja siostra. Tym razem postanowiła sobie zrobić z nas trampolinę...

-Hania, wstawaj, wstawaj-krzyczała.
-Już, wstaję, tylko nie skacz po nas-powiedziałam zaspanym głosem.
-Ale wujek Kuba jeszcze śpi-pokazała na niego palcem. Ja widziałam już, że nie śpi. Chłopak złapał Kornelkę i zaczął ją łaskotać, przez co dziewczynka śmiała się, bardzo głośno.

-Co tak pięknie pachnie?-zapytałam wychodząc z pokoju, a razem ze mną szedł Kuba z moją siostrą na rękach.
-Jajecznica-powiedział Kamil.
-Jej!-krzyknęła Kornela i zaczęła się wiercić, przez co chłopak postawił ją, a ona pobiegła do Kamila i przytuliła jego nogę-dasz mi trochę?-zapytała słodkim głosikiem.
-A co za to dostanę?-droczył się z nią.
-Przytulasa?-zapytała rozkładając ręce.
-To też, ale masz mi pomóc, okej?-dziewczynka kiwnęła głową i po chwili Kamil trzymał ją na rękach.
-To zajmij się nią, a ja pójdę spać-powiedziałam udając się w stronę ciepłego łóżeczka.

Wiele się zadziało podczas tych kilku godzin, gdy moja siostra była z Kamilem.

-O nareszcie wstaliście-zaczął Łukasz-trochę tam głośno było, wiecie?-zaśmiał się.
-Oj tam. Gdzie kawa?-zapytał Kuba, a ja usiadłam obok mixera.
-Co jest na śniadanie?-zapytałam ziewając.
-To co sobie sama zrobisz, albo to co Ci patec zrobi-powiedział Karol.
-To znaczy, że nic nie zjem-opuściłam głowę na blat, a wszyscy śmiali się z mojej odpowiedzi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

@TaNijaka

Razem z Kornelą w poszukiwaniu przygód!😂 Jak myślicie byłabym dobrą mamą?🤔 Fot

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Razem z Kornelą w poszukiwaniu przygód!😂 Jak myślicie byłabym dobrą mamą?🤔 Fot. @piotrtwardowskii

❤patec_wariatec, piotrtwardowskii i 49007 innych użytkowników.

@patec_wariatec będziesz zajebistą mamą 😘
@TaNijaka @patec_wariatec 😘😘😘
@patec_wariatec @TaNijaka a już na pewno bardzo sexi mamą 😏
@TaNijaka @patec_wariatec 😑 ty tylko o jednym myślisz

@kacperblonsky będziesz matką moich dzieci
@TaNijaka @kacperblonsky chyba w twoich snach

I'm so sorry!
Przepraszam, że tak późno, ale cały dzień nie miałam telefonu przy sobie i dopiero wieczorkiem wzięłam go do rąk, zapomniałam, żeby wcześniej dodać i jest teraz, ale ważne, że jest.

Bay!🖐🏻

PS. Podziękujcie Stary_Jugheada,przez nią i jej domysły nie mogę ubrać niczego w słowa i aktualnie historia stoi w miejscu.  Dzięki ty zła i niedobra.

Ta jedyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz