Pov Hanka
Otworzyłam drzwi do mieszkania i natychmiast wybiegła przez nie Hope, podniosłam ją i weszłam do środka.-Siema stara!-krzyknęłam.
-Siemaneczko!-odkrzyknęła mi dziewczyna z kuchni.
-Nie uwierzysz co się stało-powiedziałam wchodząc do kuchni.
-Niech zgadnę... Spotkałaś ekipę friza?-zaśmiała się.
-Dokładnie tak!
-Czekaj, czekaj... Coś mi tu nie pasi... Dzisiaj nie jest 1 kwietnia?
-Nie jest pażdziernik, ja nie kłamię-uniosłam ręce w geście obronnym.
-Serio?! Ale super!
-Wiem!-obie zaczęłyśmy piszczeć.
-Dobra, koniec radości. Wyciągaj talerze, szklanki i sztućce, i jemy. Zrobiłam kurczaka!
-Już się nie mogę doczekać! A masz frytasy?-powiedziałam wyciągając talerze.
-No pewnie!Pov Kuba
Skończyliśmy 30 minut po tym jak odeszła dziewczyna.-Kuba! Żyjesz jeszcze?-zapytał mnie tromba w samochodzie.
-Co? Tak, jasne!-odpowiedziałem wyrywając się z zamyślenia.
-O czym ty tak myślisz? Co?
-O niczym...-wyciągnąłem telefon z kieszeni i odpaliłem instagrama.
-Patec się zakochał!-krzyknął Karol, a chłopaki mu zawturowali.
-Chcielibyście-odpowiedziałem nie podnosząc wzroku znad telefonu.
-No nie kłam. Mama Cię nie uczyła, że nie wolno kłamać?-spytał Piotrek kopiąc mój fotel.
-Ale ja nie kłamie, co wy chcecie ode mnie?-kłamałałem. Ta dziewczyna mnie zaintrygowała, spodobała mi się.
-A tamta dziewczyna?-dopytywał Karol.
-Dziewczyna jak dziewczyna.
-Nie dla Ciebie-zauważył Mateusz.
-Macie swoje dziewczyny, tak? To się nimi zajmijcie, a mi dajcie spokój-wkurzyłem się.
-Majk nie ma nikogo-powiedzieli Karol z Mateuszem, ale nie słuchałem ich, bo przypadkiem zobaczyłem ją, tą dziewczynę.@0da0dea
Te wakacje były cudowne. @TaNijaka miałaś racje, morze jest zajebiste, a szczególnie o 3 nad ranem😂 Szkoda, że już koniec...
❤ TaNijaka i 5934 innych użytkowników.
Natychmiast wszedłem na profil brunetki, okazało się, że nazywa się Hania. Ładne imię. Zaobserwowałem ją.
-Uuuuuuuuu, Kubuś obczaja swoją przyszłą dziewczynę!-krzyknął Piotrullo, gdy oglądałem kolejne zdjęcia dziewczyny.
-Jak wygląda?-dopytywał Karol, nie mógł spojrzeć, bo kierował.
-Ładna, jakieś 20 lat ma-powiedział Piotrek patrząc mi w telefon, gdy się zorientowałem wyłączyłem go od razu.
-Nie uczyła Cię mama, że nie patrzy się innym w telefon?-zapytałem wkurzony.
-Nie, a co?
-Bez komentarza.
-Skomentowałeś-zauważył.
-Nie zaprzeczyłeś, że ją obczajasz!-krzyknął tromba.
-Kurwa, ja jej nawet nie znam-wkurzyli mnie.
-Oj weź, nie powiemy Moni-zaśmiał się Karol.
-To już nawet nie mogę popatrzeć na kogoś na instagramie?-zapytałem ponuro.
-W twoim przypadku nie bardzo-powiedział Piotrek. Ta rozmowa zajęła nam całą drogę.-Słuchajcie mnie wszyscy!-krzyknął Mateusz, gdy wszedł do domu-Kubuś znalazł sobie dziewczynę! Sorry Monia, on ma inną-zdziwiona popatrzyła na niego.
-Nie słuchajcie go!-krzyknąłem pospiesznie.
-Patec, to nic takiego, ja mam Kasię, tromba Marcysię, Karol Werkonikę, Mikołaj Martę, Krzychu i Majk się nie liczą, każdy się kiedyś zakocha-powiedział Łuki.
-Odwalcie się-powiedziałem i poszedłem do pokoju.Pov Hanka
Oglądałyśmy z Odą Harrego Pottera, wszystkie części, taki mini maraton, na cały wieczór i całą noc.-Idę się umyć-powiedziałam.
-Nie możesz!
-Czemu?
-Bo oglądamy.
-Ale zaraz wrócę.
-To bez telefonu.
-Ech... Dobra.
-To idź i szybko wracaj.
-Okej.Poszłam najpierw do mojego pokoju i wzięłam piżamę, następnie poszłam do łazienki i zaczęłam się myć.
-Stara, do cholery, nie uwierzysz!-krzyknęła Oda.
-Daj mi się umyć w spokoju!
-Patec Cię obserwuje na insta!!!
-Co?!-natychmiast wyszłam spod prysznica, ubrałam piżamę i z prędkością światła wybiegłam z pomieszczenia-muszę to zobaczyć!-otworzyłam instagrama i zobaczyłam powiadomienie "patec_wariatec i 369 innych użytkowników obserwują Cię.", oniemiałam.
-Hanka! Ty to rozumiesz?! On Cię obserwuje! To nie może być przypadek, że to akurat ciebie obserwuje!
-O chuj.
-O ja pier papier, co Ci się stało? Przecież ty nie przeklinasz!
-Ja... Ja nie wiem.
-On Cię kocha!
-Już nie wymyślaj, on ma Monikę. Oglądamy?
-No-odpowiedziała ze smutną miną.Hej! Zrobię taki mini maratonik na początek, przez cały tydzień po jednym rozdziale. Mam nadzieję, że komuś się podoba.
I jedna taka informacja na później: nie ma w tym koronawirusa, jakoś mi nie pasował i wgl.
CZYTASZ
Ta jedyna
FanfictionKsiążka o ekipie friza. Cały opis w zerowym rozdziale (?) książki. 2000 słów to za mało dla mnie i dlatego będzie to na początku książki. Tu będą tylko osiągnięcia i najważniejsze informacje. Zapraszam. Rozdział zerowy-26.04.2020r. Rozdział pierwsz...