1. Pierwsze spotkanie...

958 26 11
                                    

Pov Hanka
Zajęcia skończyłam o 15.13 i postanowiłam wstąpić do cukierni po jakieś ciastka. Po skończonych zakupach wyszłam i poszłam na rynek, w pewnym momencie zatrzymałam się i nie mogłam uwierzyć własnym oczom, tam był friz, patec, tromba, mini Majk i Piotrullo. Nagrywali odcinek, zastanawiałam się czy powinnam podejść i po krótkim namyśle stwierdziłam, że taka okazja może się nigdy więcej nie zdażyć, więc podeszłam.

-Hej, mogę zrobić sobie z wami zdjęcie?-zapytałam chłopaków.
-Hej, jasne, że tak-odpowiedział friz, wyjęłam telefon z torby i zrobiliśmy zdjęcie.
-Dzięki wielkie.
-Nie ma za co dziękować-powiedział patec i uśmiechnął się promiennie.
-Chciałabym wam coś jeszcze dać...-zaczęłam grzebać w torbie i po chwili znalazłam kilka obrazków, które narysowałam-to dla Was-wręczyłam im rysunki-mam nadzieję, że się spodobają.
-Są super-prawie krzyknął Karol-masz talent!-lekko się zaczeriewieniłam.
-Dziękuję.

Odeszłam od nich i udałam się w stronę domu.

Pov Kuba
Nagrywaliśmy odcinek do Karola na kanał dopóki nie podeszła do nas dziewczyna.

-Hej, mogę zrobić sobie z wami zdjęcie?-zapytała, zauważyłem ją już wcześniej, ale nie chciałem jej przeszkadzać, więc tylko ją obserwowałem.
-Hej, jasne, że tak-odpowiedział Karol, na co wyjęła telefon z torebki i zrobiliśmy zdjęcie.
-Dzięki wielkie.
-Nie ma za co dziękować-powiedziałem z uśmiechem.
-Chciałabym wam coś jeszcze dać...-zaczęła szukać czegoś w torebce, a ja przyglądałem jej się uważniej-to dla Was-wręczyła nam rysunki-mam nadzieję, że się spodobają.
-Są super-krzyknął Karol-masz talent!-zrobiła się czerwona na buzi.
-Dziękuję-powiedziała i odeszła, chciałem pobiec za nią i poprosić ją o numer telefonu, ale to nie był zbyt dobry pomysł, więc tylko patrzyłem jak odchodzi i byłem pewny, że nigdy więcej się nie spotkamy...

Ta jedyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz